Doorgaans niet nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke afspraak met een man is meteen een date, Buitendam.
Je wilt eerst weten hoe hij eruit ziet?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke afspraak met een man is meteen een date, Buitendam.
Ga denk ik wel weer sneekweek dit jaarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zou ik ook wel eens een biertje mee willen drinken in betere tijden.
Dat is mij doorgaans te druk, sorry.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga denk ik wel weer sneekweek dit jaar
Breken we met @:rensajacied de hele tent af
Ik ga mijn best doen om deze score te behoudenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
Geen note gegeven omdat ik 666 zo grappig vind.
niet geluktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om deze score te behouden
Mooi, dan komen @JanCees en ik dichterbijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om deze score te behouden
https://www.hln.be/in-de-(...)r-aan-huis~a32a7eee/quote:Het gerecht in Mechelen heeft twee mogelijke drugsdealers opgesloten in de gevangenis. Het gaat om een Mechelaar (32) en een vermoedelijke bovendealer (24) uit Brussel. Opmerkelijk is dat de twee werden aangetroffen in het huis van een afnemer. Iets wat volgens anonieme bronnen steeds vaker voorvalt. Door de coronacrisis lijken dealers hun drugs steeds vaker aan huis te leveren.
Superhartjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk leuk aan BNW?
Is alweer wegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
@:ggmm verwijder die note
Wtf is een bovendealerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef DonRaja het volgende:
@:caland
[..]
https://www.hln.be/in-de-(...)r-aan-huis~a32a7eee/
Eigen huis bedoelen ze daarmee denk ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is een bovendealer
En vrijwel elke dealer levert aan huis toch?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is een bovendealer
En vrijwel elke dealer levert aan huis toch?
Een soort tussen Top Boyquote:Bovendealer
De drugs en het geld werd in beslag genomen. De twee werden opgepakt door de politie. Na hun voorleiding bij de onderzoeksrechter bleek één van hen een lokale dealer te zijn die de bewoonster kwam bevoorraden. De andere aanwezige zou een mogelijk bovendealer van de lokale dealer zijn.
Superhartjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk leuk aan BNW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |