jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je ooit pizza met bloemkoolbodem gehad?
Wat was er?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal deze gast in de finale. Wat is er mis met hem?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.
Er wordt dus niet gekeken in andere topics om iemand een ban aan te naaien, wel naar eventuele eerdere notes.
Kijk, zo moeilijk is het niet om iemands oprechte vraag te beantwoorden.
Ik heb geen Ziggy, dat helpt ook niet mee. Moet je weer downloaden etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik 2.
Ik vermaak me tot nu toe echt opperbest.
Ja ik moet ook downloaden. Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggy, dat helpt ook niet mee. Moet je weer downloaden etc.
nou dan hoop ik dat anderen er nog wat aan hebben, ondankbaar stukkie strontquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Heb je de quote al gevonden waar ik Rutte 'slecht' noem?
Lekken is vertrekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.
Er wordt dus niet gekeken in andere topics om iemand een ban aan te naaien, wel naar eventuele eerdere notes.
Kijk, zo moeilijk is het niet om iemands oprechte vraag te beantwoorden.
de eindstand weet je alquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
De fittie tussen @:scrummie2.1 en @:Elan is nog niet beslecht!
Waarom betrek je @Elan hierbij?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
De fittie tussen @:scrummie2.1 en @:Elan is nog niet beslecht!
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1.
[..]
Die scene in het stadion was echt dieptriest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje, heb je ook vaak ruzie mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom betrek je @:Elan hierbij?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
Waar ik @:Elan zei bedoel ik @:aTypisch
stop de tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |