zij weet al dat ze op mijn zwarte lijst staat sinds weken terugquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
mention de mods dan beetje jammer dat jullie over andermans rug praten
We praten niet over voetbal in de SC.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.
Ik mag niet lekken maar ik moest lachen om een note.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
zij weet al dat ze op mijn zwarte lijst staat sinds weken terug
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Shit
Post geplaatst in COR wat voor hier was
Beetje jeuk aan mijn ballen
in de sc gaat het over verschillende dingen zoals airfryers, de kat van ggmm, lee towers, rotterdam, john de bever, slijptol, corona en k-pop bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.
Ja dat weet ik toch niet. Ik zit noooit in deze SCquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We praten niet over voetbal in de SC.
Ik vrees voor een notequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.
Kijken hoe lang die post blijf staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Shit
Post geplaatst in COR wat voor hier was
Beetje jeuk aan mijn ballen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in de sc gaat het over verschillende dingen zoals airfryers, de kat van ggmm, lee towers, rotterdam, john de bever, slijptol, corona en k-pop bijvoorbeeld
grapjes hou je maar voor buiten CORquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.
Je moet jou ook álles uitleggen he. Jeetje mina.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Ik zit noooit in deze SC
https://i.imgur.com/GTo3C8D.gifquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
@:lange_lans
Ik heb trouwens de onz SC gekaapt met negersex
Hopelijk ben je trots
Neem dan godverdomme geen kinderenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word wel moe van al die ouders op o.a. twitter die nu doen alsof ze een hele zware taak hebben als ze een paar dagen op de kinderen moeten passen.
Kom je uit Limburg of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
@:lange_lans
Ik heb trouwens de onz SC gekaapt met negersex
Hopelijk ben je trots
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word wel moe van al die ouders op o.a. twitter die nu doen alsof ze een hele zware taak hebben als ze een paar dagen op de kinderen moeten passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |