Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.
blijf veilig makker, amen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.
Verder wens ik ieder het zijne. Ook als dat een SC is over een compleet overrated kutsport als voetbal
Fuck dan is het al dichterbij dan ik dacht; dat zusje heb ik vorige week nog gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50
Haha nerdjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.
Verder wens ik ieder het zijne. Ook als dat een SC is over een compleet overrated kutsport als voetbal
Jij bent een goede jongen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijdenquote:
Je hebt je gelijk ziek gemeld toen je dit hoorde?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50
NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijden
Oke val nu maar dood.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je er cool mee als we jou Jos noemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijden
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Wie?quote:
Huh weet je zeker dat je niet in deze SC wil blijven posten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck dan is het al dichterbij dan ik dacht; dat zusje heb ik vorige week nog gedaan
Dit is gewoon kindermishandelingquote:Net 3 huilende kinderen naar bed gebracht. We hadden de vorige ronde een soort van aftelkalender voor ze gemaakt t/m 6 april om een beetje inzichtelijk te maken hoeveel dagen het duurt. Elke dag een vakje ingekleurd etc. We hadden al gezegd dat er misschien wat dagen bij gaan komen.
Net een hele nieuwe kalender gemaakt met 28 witte vakjes.
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Huh weet je zeker dat je niet in deze SC wil blijven posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |