Dus je weet niet waarom je hem niet goed vond vandaag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gast
Bovendien is dat een ontzettende kinderachtige vraag en gaat compleet voorbij aan het punt, ik had namelijk geen kritiek, ik was gewoon benieuwd wat die geweldige leiderskwaliteiten van Dhr. Rutte waren die ik niet zo zag.
lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gast
Bovendien is dat een ontzettende kinderachtige vraag en gaat compleet voorbij aan het punt, ik had namelijk geen kritiek, ik was gewoon benieuwd wat die geweldige leiderskwaliteiten van Dhr. Rutte waren die ik niet zo zag.
Kan je niet lezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dus je weet niet waarom je hem niet goed vond vandaag?
Jawel, daarom vraag ik het. Maar je gaat er niet op in dus je punt is duidelijk.quote:
Ja man. Net zalmfiletje in de pan gedaan en wat aardappelen in de airfryer met beetje broccoli. Vrouwtje kan ik nu wat meer aandacht geven toch.quote:
Quote even waar ik Rutte slecht noem. Je kan dus niet lezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jawel, daarom vraag ik het. Maar je gaat er niet op in dus je punt is duidelijk.
Rutte slecht, want geen idee.
@vosss zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
Er is 1 coronadode in de categoie 45-50, iemand in COR wordt angstig want hij is 44...
Zeg je, 'iemand moet de eerste zijn', wordt je post weggehaald. De waarheid is te hard voor COR.
Mwoa 3rr0r jij moet het wel met mij eens zijn dat ze zeer zeer zeer streng zijn, maar toch wel een beetje rechtvaardig toch? als je heel eerlijk bentquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
Er is 1 coronadode in de categoie 45-50, iemand in COR wordt angstig want hij is 44...
Zeg je, 'iemand moet de eerste zijn', wordt je post weggehaald. De waarheid is te hard voor COR.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja man. Net zalmfiletje in de pan gedaan en wat aardappelen in de airfryer met beetje broccoli. Vrouwtje kan ik nu wat meer aandacht geven toch.
In deze tijden moet je juist niet streng zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa 3rr0r jij moet het wel met mij eens zijn dat ze zeer zeer zeer streng zijn, maar toch wel een beetje rechtvaardig toch? als je heel eerlijk bent
Weet ik veelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Welke airfryer heb je uiteindelijk gekocht ?
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
goeiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |