Ik ben bijna getriggered maar je kan de pleuris krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, maar scrummie weet niet zo goed wat discussiëren inhoudt
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef Tjacka het volgende:
Is dat Penoza ook met eng subs? @:scrummie2.1
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]Dat jij blij kunt zijn met de dood van iemand, ook al is het BerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
dp maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik heb heel wat gemist
Derhalve, niet gelezen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja, die had ook maar één gezichtsuitdrukking. Net als die Lucien en Nathalia. Kut kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Back to the future genot.quote:
Die van jou is net geboren toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.
Die Nathalie had ook maar één toon. Lucien is in het echt een ras autist.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die had ook maar één gezichtsuitdrukking. Net als die Lucien en Nathalia. Kut kinderen.
Het OM ging een paar week geleden nog de fout in door te zeggen dat ze hem al gepakt hadden.quote:
mokerhard voor mn coronageld gewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JCGOD
Heb je vandaag weer je Coronageld kunnen verdienen?
Onzin als je even van een user af wil kun je prima even de pohi door spitten om wat munitie te verzamelenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.
Er wordt dus niet gekeken in andere topics om iemand een ban aan te naaien, wel naar eventuele eerdere notes.
Kijk, zo moeilijk is het niet om iemands oprechte vraag te beantwoorden.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het OM ging een paar week geleden nog de fout in door te zeggen dat ze hem al gepakt hadden.
Einde feitje.
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik geen Nederlandse troep kijk.
Doe niet zo boos johquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik geen Nederlandse troep kijk.
Steun haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |