Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.
alles klinkt nu boosquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat ook al boos? Jeetje mina.
Rik op de motorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.
Komt omdat ze mij demoniseren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles klinkt nu boos
Ik heb het verkeerd ingeschat
maar twee tv'squote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.
Dat is eigenlijk nog te nieuw.quote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lelystad moet je platgooienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
In Lelystad iemand aanspreken op zwart rijden lijkt me ook niet een slim plan
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien hadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
je kan beter vragen exquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is je hond in deze tijden neef.
Guusje ofwaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien had
Die leeft ook al niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |