Niet veel meer in elk geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook complottheorieën in je hoofd?
Als ik er mee bezig ben kan ik goed paranoïde worden met een juiste hoeveelheid hasj ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook complottheorieën in je hoofd?
Die boektip had je al gegeven. Verder heb ik nooit gezegd dat het hier niet gezellig is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Elan vond het hier niet gezellig, ik geef hem uit de goedheid van mijn hart een boektip maar hij reageert er niet eens op. Ik ben klaar met die man.
Leugens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Die boektip had je al gegeven. Verder heb ik nooit gezegd dat het hier niet gezellig is.
Nouja, je zei een paar dagen terug dat je het nieuwe boek van Stephen King ging halen.quote:
Maar de tip die ik net gaf is niet zijn nieuwste boek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja, je zei een paar dagen terug dat je het nieuwe boek van Stephen King ging halen.
Dat doe je doorgaans niet als je van mening bent dat het een enorm kutboek is.
Die Belg mot van mijn posts afblijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 31-03-2020 21:37:00
Gedraag je eens, max.
Bakkesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Belg mot van mijn posts afblijven.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
https://www2.meethue.com/(...)it-e27/8718699673345
Hoe werkt dit eigenlijk, als je hem via de app uit wil doen, staat de schakelaar nog steeds aan toch?
Huhquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weg. Jullie pesten weer. Aangezien GGMM er ook aan mee doet neem ik revanche.
Blijft toch gewoon een derdewereldland, dat Belgiëquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Extra camera toezicht, drones die rondvliegen en controleren of mensen ongeoorloofd buiten zijn, lockdowns, boodschappen op rantsoen, grenzen dicht. Wanneer zijn wij precies verhuisd naar de Sovjet Unie van de jaren '60...
Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Extra camera toezicht, drones die rondvliegen en controleren of mensen ongeoorloofd buiten zijn, lockdowns, boodschappen op rantsoen, grenzen dicht. Wanneer zijn wij precies verhuisd naar de Sovjet Unie van de jaren '60...
Daarom is dit voor proleten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
https://www2.meethue.com/(...)it-e27/8718699673345
Hoe werkt dit eigenlijk, als je hem via de app uit wil doen, staat de schakelaar nog steeds aan toch?
Ik heb het over de maatregelen in Nederland...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch gewoon een derdewereldland, dat België
@:kapiteintje
Merk er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het over de maatregelen in Nederland...
Er wordt niet gecontroleerd hier of mensen ongeoorloofd buiten zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.quote:
Drones die controleren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt bij ons gelukkig gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
Al moest ik vanmiddag opeens mijn eigen karretje schoonmaken in de appie
wtf echtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
Al moest ik vanmiddag opeens mijn eigen karretje schoonmaken in de appie
Ik zag zoiets op de FP staan... Dat is eigenlijk hetzelfde als: 'het hep op feesboek gestaan' waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt niet gecontroleerd hier of mensen ongeoorloofd buiten zijn.
Welke boodschappen zijn er op rantsoenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Wij werken nu 3 of 4 weken volledig thuisquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.
ik mis het ook ergquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.
Ja hier eerst ook maar daar wordt blijkbaar ook al op bezuinigdquote:
Morgen 1 april, toch een lekkere dag om thuis te werken. (normaal wil vrijwel iedereen wel deels thuiswerken maar nu het verplicht is opeens niet meer)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij werken nu 3 of 4 weken volledig thuis
Vind het eerder wel opvallend dat iedereen daar helemaal klaar mee is al.
Is toch ook echt geen reet aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook eigenlijk niet. Het enige klote is de zondag, dan zijn de supermarkten in België dicht en de grens naar NL is gesloten voor niet-essentiële verplaatsingen. Blijkbaar is zeeuwse bolussen halen bij de Appie geen essentiële verplaatsing.quote:
Wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hier eerst ook maar daar wordt blijkbaar ook al op bezuinigd
En de overheid doet niks
Klopt, maar ik had verwacht dat ik daar op een later moment pas last van zou krijgenquote:
Komt omdat je voor de rest geen kut meer kan, als je nou kon sporten, winkelen, uitgaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |