SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.
Zo lang het vrijblijvend is zal je altijd bakken etters hebben die zich er helemaal niets van aantrekken en zich ook niets aantrekken van jouw eigen wensen voor de veiligheid. En dus zelfs WC brillen gaan likken, spugen in het OV op dingen etc.
Je houdt nooit iedereen binnen, maar we moeten af van "stel je aan gast, het is een griepje!"
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Helemaal mee eens. Dit is waarom een lockdown nodig is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.
Zo lang het vrijblijvend is zal je altijd bakken etters hebben die zich er helemaal niets van aantrekken en zich ook niets aantrekken van jouw eigen wensen voor de veiligheid. En dus zelfs WC brillen gaan likken, spugen in het OV op dingen etc.
Je houdt nooit iedereen binnen, maar we moeten af van "stel je aan gast, het is een griepje!"
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.![]()
Zou een samenscholingsverbod hier niet afdoende voor zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef HeatWave het volgende:
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dus er wordt gezegd dat de politie vindt dat de mensen zich goed houden aan de maatregelen...
... een draaiboek hebben...
... mensen aanspreken op afwijkend gedrag...
... voorbereid zijn op een lockdown....
En dat wordt vervolgens door de usual suspects gebracht als:
POLITIE IN STAAT VAN PARAATHEID VOOR LOCKDOWN!!!!!
Echt...Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
En dan zijn we pas net met deze lockdown-light begonnen he. Zelfs in Italie met een wettelijk verbod zijn er nog koppige mensen, laat staan als er alleen een advies is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.![]()
Net op CNN beelden van een vol strand in Florida, terwijl daar geen groepen van meer dan 10 personen samen mogen zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Dit is precies waar ik de laatste dagen enorm mee zit. Werk in een winkel en mijn veiligheid hangt nu letterlijk af van een paar idioten die voor zichzelf moeten beoordelen of ze binnen moeten blijven of niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.
Kan zelf doen wat ik wil maar als iemand denkt "ja heb wel vaker keelpijn lekker boeiend" zit ik straks thuis met corona.![]()
HEWeet niet of je Op1 kijkt maar dat is wel hoe het werd gebracht. Ligt dus wel iets genuanceerder ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus er wordt gezegd dat de politie vindt dat de mensen zich goed houden aan de maatregelen...
Echt...![]()
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige redenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dan zijn we pas net met deze lockdown-light begonnen he. Zelfs in Italie met een wettelijk verbod zijn er nog koppige mensen, laat staan als er alleen een advies is.![]()
Ho ho, ik quote Op1 daar werd dat zo gebrachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mensen maken elkaar helemaal gek. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef bdd8 het volgende:
HE
[..]
Weet niet of je Op1 kijkt maar dat is wel hoe het werd gebracht. Ligt dus wel iets genuanceerder ja.Omnibus in omnibus.
Een slaatje slaan uit de crisis. Lekker bezigquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige reden![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik de laatste dagen enorm mee zit. Werk in een winkel en mijn veiligheid hangt nu letterlijk af van een paar idioten die voor zichzelf moeten beoordelen of ze binnen mogen blijven of niet.quote:Ik voel me niet zo lekker, maar het is maar een griepje, even wat kleren passen etc, lekker shoppen. Nee, ik hoef geen air--KUCH KUCH miles.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik ook. Vooral die cijfers uit Italië (>99% doden was al ziek) stelt me enigszins gerust.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe is het met jullie gevoel? Ik ben wel weer wat rustiger.![]()
Fort lauderdale waarschijnlijk, daar zag ik ook beelden van, leek op een 30+ dag in Scheveningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN beelden van een vol strand in Florida, terwijl daar geen groepen van meer dan 10 personen samen mogen zijn.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
NOS Liveblog:
Van Barneveld en Taylor darten tegen elkaar vanuit eigen huis
Het coronavirus heeft de sportagenda nagenoeg leeg gemaakt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de sportliefhebber zich hoeft te vervelen. Oud-darters Raymond van Barneveld en Phil Taylor gaan namelijk op korte termijn tegen elkaar darten, ieder vanuit eigen woonkamer op een elektronisch bord. Het duel zal worden gestreamd op Facebook.
Ligt het aan mij of komen er steeds meer onzinnige items voorbij in dit liveblog??![]()
Schorsing tot 23:10.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik hou me gewoon vast aan het RIVM en die man van de IC's... ik ga er echt vanuit dat die het beste beeld hebben van wat er qua trends aan zit te komen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Blij van zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef bdd8 het volgende:
NOS Liveblog:
[b]Van Barneveld en Taylor darten tegen elkaar vanuit eigen huis[/b]
Het coronavirus heeft de sportagenda nagenoeg leeg gemaakt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de sportliefhebber zich hoeft te vervelen. Oud-darters Raymond van Barneveld en Phil Taylor gaan namelijk op korte termijn tegen elkaar darten, ieder vanuit eigen woonkamer op een elektronisch bord. Het duel zal worden gestreamd op Facebook.
Ligt het aan mij of komen er steeds meer onzinnige items voorbij in dit liveblog??![]()
Beetje luchtigheid a.u.b. in deze benauwde tijd.![]()
Wat zijn geldige redenen volgens jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige redenOmnibus in omnibus.
Word er naar van, serieus. Zit met hartkloppingen hier en krijg een halve paniekaanval omdat ik morgen om 0900 weer moet beginnen.quote:
Denk dat ik verder wel beter richting R&P kan gaan hiermee.![]()
Ik ben niet per se op zoek naar luchtigheid op NOS.nlquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Blij van zijn![]()
Beetje luchtigheid a.u.b. in deze benauwde tijd.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral die cijfers uit Italië (>99% doden was al ziek) stelt me enigszins gerust.![]()
Barney had toch alle zooi op MP gezetquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef bdd8 het volgende:
NOS Liveblog:
Ligt het aan mij of komen er steeds meer onzinnige items voorbij in dit liveblog??Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Wat een rare wereld leven wij deze dagen.
Je heb kamp zuid en noord!
Laat ik mij is uitspreken over dit alles.
En nee een Total lockdown is niet mijn hele optie,maar na de toespraak van onze Mark Rutte denken heel veel mensen,och we krijgen het toch wel...laten we gezellig naar de markt gaan,en echt het was druk op de markt.!!!
Of laten we gezellig naar IKEA gaan,gelukkig sluiten die de deuren maar dan gaan we wel gezellig naar Ranzijn,of de woon boulevard!!!
Ik denk dat je de mensen nu juist streng en moet opleggen dat ze allemaal binnen huizen moeten blijven en alleen met een brief,dat je mag werken en naar de winkel mag gaan.
Zo hou je de economie nog een beetje op de rails en,zo krijg je het in toom dat er mensen ziek gaan worden.en zo krijgt de zorg wat meer adem!!
Ik behoor zelf tot de risico groep en weet donders goed dat er dode gaan vallen heel veel zelfs..
Maar wat ik niet kan verteren is dat Henk en Ingrid gezellig alles blijven doen en niet denken dan alleen,oooo kijk ik wil graag dat bordje halen welkom home!!!!
Ik heb gvd kanker niet overwonnen om aan dit pleuris virus het loodje te leggen.
Ik ben helder van geest en blijf thuis,en houd mij aan de voorwaarden die er zijn .
Heb en kind van ,21 die bij mensen thuis werkt aan isolatie,en ook dat bedrijf heeft werktijdverkorting aangevraagd!
Maar blijkbaar kunnen de mensen niet meer na denken dan ach het is maar een griepje!!!
Denk dat die mensen zelf niet het randje hebben aangeraakt die je ECHT NIET wilt aanraken.
Dus helaas denk ik dat dat het niet anders is dat ook dit land meer in lockdown moet dan dat het nu is.denken aan de mede mens is er nu echt niet
En ja er vallen raken klappen,of je nu wel of niet wat doet,de klappen vallen zo ie zo wel.
En ik werk niet meer,maar heb altijd heel hard gewerkt en ben helaas door kanker uit het leven geslagen....maar ben niet dom!! Mijn hersens werken echt wel...en ook ik zie en voel de raken klappen om ons heen.
Maar zo lang we gezellig overal heen blijven gaan en denken ach...het is niks...dan weet je zeker dat de zorg het over een week of twee niet meer aan kan...en dan hard janken ooooo dit zagen we niet aankomen...ja hallo koekoek!!
Kijk om je heen, en nee elk land is anders! Maar je kan er wel een leer van trekken!! Doe je dat niet ja sorry dan vraag je letterlijk om problemen.
Daar hoef je geen geleerde voor te zijn niet afgestudeerd of niks!
Blijkbaar kunnen we niet thuisblijven zonder onze IKEA, woonboelevaar, Ranzijn of weet ik veel wat!!
Blijkbaar zijn we zo egoïstisch en denken we alleen,oooo ik wil dat plantje kopen!!
Denk is na...dat je daarna gezellig bij je broer of zus bent en daarna bij je vader en moeder of opa en oma...en die dan ziek worden...
Maar he... Dat zijn maar de ouderen of de zwakkere...die mankeren wat ach die gaan nou eenmaal DOOD!!!!.
Sorry ik ben niet van plan om door die Henk en Ingrid dood te gaan!!
Voor de rest ben ik klaar ermee,nu al doodmoe van deze kut virus alleen omdat ik als zwakkere mij continu moet verdedigen!!!
En voor de zorg echt mijn petje af die mensen mogen van mij straks een lindje krijgen en wel meer!!!!.
💖💖💖Laten we is wat liever zijn voor elkaar.💖💖💖💖![]()
Doen ze al een tijdje, een dag of vijf geleden vonden ze het ook nodig om op de liveblog te melden dat een teamgenoot van Jasper Cillessen positief getest was op het Corona virus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef bdd8 het volgende:
NOS Liveblog:
![]()
Werk, boodschappen, medicijnenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zijn geldige redenen volgens jou?![]()
MuRiCatwitter:MYSTIC7 twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:46:25Italy: nearly shuts down entire country
France: illegal to leave your home unless for essentials
S Korea: Mass testing, data tracking, isolation, and quarantining
America:
https://t.co/EZuRtDwHRX reageer retweet![]()
Juist want ik kan alles wel in acht nemen wat de regering zegt, maar als er weer zo'n idioot naar me toe komt om mij toch even hand op mijn schouder legt om wat te vragen ... of toch nog even binnen 30 cm van je gaan staan praten , terwijl je al 6 keer achter uit gelopen ben om afstand te houden maar elke keer komen ze dichtbij
Winkels meer dan 100 man boven op elkaar met loopneuzen en met kinderen die overal aanzitten omdat de moeders het belangrijker vinden om op Facebook te zitten of whatap te beantwoorden even lekker tegen je aan lopen en zelf in de rij nog proberen door je heen te komen![]()
![]()
je zou bijna een license to kill aanvragen voor dat soort mensen om ze duidelijk te maken dat je er niet van gediend ben"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Heb een jaar een interim opdracht gedaan bij KLM. Echt bizar hoeveel goodwill die man heeft bij ogenschijnlijk alle lagen in de organisatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
Die elbers van klm is wel een mooie gast trouwens. Echt hart voor het bedrijf.![]()
Gestopt na "laat ik mij is"quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Mijnliefde het volgende:
Wat een rare wereld leven wij deze dagen.
Je heb kamp zuid en noord!
Laat ik mij is uitspreken over dit alles.
En nee een Total lockdown is niet mijn hele optie,maar na de toespraak van onze Mark Rutte denken heel veel mensen,och we krijgen het toch wel...laten we gezellig naar de markt gaan,en echt het was druk op de markt.!!!
Of laten we gezellig naar IKEA gaan,gelukkig sluiten die de deuren maar dan gaan we wel gezellig naar Ranzijn,of de woon boulevard!!!
Ik denk dat je de mensen nu juist streng en moet opleggen dat ze allemaal binnen huizen moeten blijven en alleen met een brief,dat je mag werken en naar de winkel mag gaan.
Zo hou je de economie nog een beetje op de rails en,zo krijg je het in toom dat er mensen ziek gaan worden.en zo krijgt de zorg wat meer adem!!
Ik behoor zelf tot de risico groep en weet donders goed dat er dode gaan vallen heel veel zelfs..
Maar wat ik niet kan verteren is dat Henk en Ingrid gezellig alles blijven doen en niet denken dan alleen,oooo kijk ik wil graag dat bordje halen welkom home!!!!
Ik heb gvd kanker niet overwonnen om aan dit pleuris virus het loodje te leggen.
Ik ben helder van geest en blijf thuis,en houd mij aan de voorwaarden die er zijn .
Heb en kind van ,21 die bij mensen thuis werkt aan isolatie,en ook dat bedrijf heeft werktijdverkorting aangevraagd!
Maar blijkbaar kunnen de mensen niet meer na denken dan ach het is maar een griepje!!!
Denk dat die mensen zelf niet het randje hebben aangeraakt die je ECHT NIET wilt aanraken.
Dus helaas denk ik dat dat het niet anders is dat ook dit land meer in lockdown moet dan dat het nu is.denken aan de mede mens is er nu echt niet
En ja er vallen raken klappen,of je nu wel of niet wat doet,de klappen vallen zo ie zo wel.
En ik werk niet meer,maar heb altijd heel hard gewerkt en ben helaas door kanker uit het leven geslagen....maar ben niet dom!! Mijn hersens werken echt wel...en ook ik zie en voel de raken klappen om ons heen.
Maar zo lang we gezellig overal heen blijven gaan en denken ach...het is niks...dan weet je zeker dat de zorg het over een week of twee niet meer aan kan...en dan hard janken ooooo dit zagen we niet aankomen...ja hallo koekoek!!
Kijk om je heen, en nee elk land is anders! Maar je kan er wel een leer van trekken!! Doe je dat niet ja sorry dan vraag je letterlijk om problemen.
Daar hoef je geen geleerde voor te zijn niet afgestudeerd of niks!
Blijkbaar kunnen we niet thuisblijven zonder onze IKEA, woonboelevaar, Ranzijn of weet ik veel wat!!
Blijkbaar zijn we zo egoïstisch en denken we alleen,oooo ik wil dat plantje kopen!!
Denk is na...dat je daarna gezellig bij je broer of zus bent en daarna bij je vader en moeder of opa en oma...en die dan ziek worden...
Maar he... Dat zijn maar de ouderen of de zwakkere...die mankeren wat ach die gaan nou eenmaal DOOD!!!!.
Sorry ik ben niet van plan om door die Henk en Ingrid dood te gaan!!
Voor de rest ben ik klaar ermee,nu al doodmoe van deze kut virus alleen omdat ik als zwakkere mij continu moet verdedigen!!!
En voor de zorg echt mijn petje af die mensen mogen van mij straks een lindje krijgen en wel meer!!!!.
💖💖💖Laten we is wat liever zijn voor elkaar.💖💖💖💖![]()
nEdErLaNd net zo hard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Momo het volgende:
MuRiCatwitter:MYSTIC7 twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:46:25Italy: nearly shuts down entire country
America:
https://t.co/EZuRtDwHRX reageer retweetA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een steunpakket in de VS trouwens door de Senaat heen gekomen. Tegenstemmers: Marsha Blackburn (R-TN); Jim Inhofe (R-OK); James Lankford (R-OK); Mike Lee (R-UT); Rand Paul (R-KY); Ben Sasse (R-NE); Tim Scott (R-SC), en Ron Johnson (R-WI).“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Meld je ziek als je baas geen hygiënemaatregelen neemt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik de laatste dagen enorm mee zit. Werk in een winkel en mijn veiligheid hangt nu letterlijk af van een paar idioten die voor zichzelf moeten beoordelen of ze binnen mogen blijven of niet.
Alles respect maar goedwillende mensen daarom huisarrest opleggen omdat een stel ontkenners het niet nodig vinden, gaat in mijnhoofd niet werken. Hier is al heel veel dicht en gelukkig zie ik in mijn omgeving het verstand de kop opsteken. LockDown (thuisopsluiting) kan altijd nog, maar laat dat over of het vanuit de (epidemie) experts nodig is en niet als een soort middel om weigerachtig volk te sturen dat ook met verboden schijt zal hebben."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Aan huis gekluisterd. Manlief werkt thuis en doet de boodschappen.
Kids nu ook thuis.
Dus, tijd voor de tuin.
Met dit weer...
Je moet wat om he bezig te houden.![]()
Ja, maar net bleef de stream ook gewoon live. Nu stoppen ze echt en "Bedankt voor het kijken".quote:![]()
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappen
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Voor de verandering zou ik eens een keertje wel met plezier naar Las Vegas gaan, lege stratentwitter:8NewsNow twitterde op woensdag 18-03-2020 om 01:20:03BARE STRIP: One of the most popular and busy streets in the world is more quiet. Several casinos along the Las Vegas Strip closed Tuesday in an effort to help keep COVID-19 from spreading. This is something we're not used to seeing: https://t.co/ihjzujiDUy reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Snap ik ja. Ik hoop dat ze er weer sterk uitkomenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heb een jaar een interim opdracht gedaan bij KLM. Echt bizar hoeveel goodwill die man heeft bij ogenschijnlijk alle lagen in de organisatie.![]()
Ik zie jou alleen maar verstandige dingen posten hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.Narf!![]()
Ja, van alle doden leed meer dan 99% al aan 1 of meerdere aandoeningen. Ook bij alle jonge doden was er sprake van al ernstige ziekte.quote:
Stond ergens in het vorige topic.![]()
Wie ben ik. Ik ken mijzelf niet meer. DNA en genen, ik heb ze. Maar corona vraag van mijn geest het uiterste. De vraag is, zullen we het overleven? Ik denk alleen als er een medicijn komt dat we er tegen kunnen nemen. Je hebt geluk als je beschikt over een hercules gen, dan ben je immuun doordat je voorouders de juiste partners hebben gekozen zegt men.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Wat versta jij onder een aandoening?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, van alle doden leed meer dan 99% al aan 1 of meerdere aandoeningen. Ook bij alle jonge doden was er sprake van al ernstige ziekte.
Stond ergens in het vorige tooit.![]()
Hahaha wankers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappenVakman pur sang![]()
OP1quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wanner alles voorbij is.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die man van de IC's is een lulhannes. Vorige keer dat hij daar zat, was hij er zeker van dat we nooit de maximale capaciteit van de IC-bedden nodig zouden hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou me gewoon vast aan het RIVM en die man van de IC's... ik ga er echt vanuit dat die het beste beeld hebben van wat er qua trends aan zit te komen...![]()
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Dit is gewoon raar :l![]()
Die gaan van 0 naar 100 en weer terug geloof ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappen
En dan zitten we hier te zeiken over onze mensen, je zult maar overgeleverd zijn aan de grillen van Boris JohnsonOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gaat nog gestemd worden over moties geloof ik.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Er komt een plastic schot bij de kassa. Maarja ik loop de hele winkel door normaalgesproken, kan niet bij de kassa blijven staan de hele dag...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Meld je ziek als je baas geen hygiënemaatregelen neemt.
Mocht vandaag niet eens handschoenen aan, terwijl ik er om had gevraagd of ze die hadden "is toch maar schijnveiligheid".![]()
Ja, maar hij is niet meer live. Op YouTube althans. Waar kijk jij?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat nog gestemd worden over moties geloof ik.![]()
Holland op zijn bestquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter![]()
Ja, wij hebben ineens hele andere experts. ik snap er ook niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beterHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Vertel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Op NPO Politiek, ook te zien via deze link: https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet meer live. Op YouTube althans. Waar kijk jij?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat is sinds ze geen gloeilampen meer maken ook niet veel meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Philips niet die beademingsapparatuur maken? Die zitten toxh al aan de health kant.![]()
Dank.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Op NPO Politiek, ook te zien via deze link: https://www.npostart.nl/live/npo-politiek![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Momo het volgende:
America:
https://t.co/EZuRtDwHRX reageer retweet
RIP Verenigde Staten![]()
![]()
Onze maatregelen zijn zo'n beetje exact hetzelfde als landen die het lockdown noemen. Lockdown kan je nogal op verschillende manieren invullen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter![]()
Daar komen we achteraf pas achter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Men doet wat men goed acht, wil nog niet zeggen dat het zo is."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ja ik hoorde hem net zeggen dat het eind maart echt spannend wordt... maar Ab Osterhaus vind ik ook wel van links naar rechts schieten hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Die man van de IC's is een lulhannes. Vorige keer dat hij daar zat, was hij er zeker van dat we nooit de maximale capaciteit van de IC-bedden nodig zouden hebben.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
3!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.
15!
81!
sorryYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ongeveer de helft van de hele Valencia-staf is positief getest op het coronavirus. Ze waren op dat moment allemaal asymptotisch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doen ze al een tijdje, een dag of vijf geleden vonden ze het ook nodig om op de liveblog te melden dat een teamgenoot van Jasper Cillessen positief getest was op het Corona virus.![]()
Dat niet, maar we zijn een beetje stout.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is dat blauwe ding op de grond rechts van Wilders?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat is toch hun core business tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is sinds ze geen gloeilampen meer maken ook niet veel meer.![]()
Wiskundeliefhebbers daar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de hele Valencia-staf is positief getest op het coronavirus. Ze waren op dat moment allemaal asymptotisch.Un dann rettet kein Kavallerie,
Waaroverquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.![]()
Ook niet gek als de president en Fox News enzo tot een week geleden vol op het orgel zaten dat het volledig onder controle was en kanttekeningen een democratische hoax zouden zijn; hoewel je dit soort idioten hier ook hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Verenigde Staten“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Er zijn nu 13.000 test uitgevoerd, mediane leeftijd van overlijden is 84 jaar, verwachting van 500 tot 1000 IC opnames komende week. Mortaliteit wordt met name bepaald door de grote getalen, niet per se door ernstig beloop.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.![]()
Kreeg een mail van school dat ze verwachten 7 april gewoon weer open te zullen zijn en de tentamens gaan afnemen die week(van zo'n pakweg 200 leerlingen)
![]()
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.![]()
Laptophoes misschien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:08 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is dat blauwe ding op de grond rechts van Wilders?![]()
geen medelijden meequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Verenigde StatenAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
voor als je het nog niet wist... je school is tering domquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
Kreeg een mail van school dat ze verwachten 7 april gewoon weer open te zullen zijn en de tentamens gaan afnemen die week(van zo'n pakweg 200 leerlingen)
![]()
Wat gaat dat debat zo nog brengen, waar zitten we, ik heb het ff niet gevolgd dus geen idee bij welk deel we zijn. Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb daar ook gezeten toen ie net kwam. Hij heeft KLM er weer bovenop geholpen toen Eurlings en Air France er zo'n puinhoop van hadden gemaakt. En hij heeft daarbij de nadruk gelegd op betrokkenheid en input van het personeel. Dat vergeten mensen niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heb een jaar een interim opdracht gedaan bij KLM. Echt bizar hoeveel goodwill die man heeft bij ogenschijnlijk alle lagen in de organisatie."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Zal niet gaan gebeuren. Onderwijs in Nederland verspreid helaas vaak nonsense.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Antwoord even met: In 2021?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
![]()
Niks. Stemmingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
Wat gaat dat debat zo nog brengen, waar zitten we, ik heb het ff niet gevolgd dus geen idee bij welk deel we zijn. Iemand?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik heb een kennis op lanzerote en daar is het echt heel anders dan hier, hoor. Je krijgt daar een boete als je niet kan aantonen dat je met een dringende reden op straat bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Onze maatregelen zijn zo'n beetje exact hetzelfde als landen die het lockdown noemen. Lockdown kan je nogal op verschillende manieren invullen.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ten eerste, er zijn meerdere buurlanden zonder lockdown. Ten tweede, we doen de facto al aan een lockdown alleen dan niet in zoveel woorden en zonder handhaving. De uitleg van Rutte maandag lijkt wellicht door sommigen ongelukkigerwijs verkeerd opgevat te worden. Overigens wordt in de landen met uitgesproken lockdown niet overal gehandhaafd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
De volgende stap in Nederland is ongetwijfeld een extra oproep om social distancing serieus te nemen en alleen naar buiten te gaan voor broodnodige bewegingen. Handhaving is zeker niet uitgesloten. Maar nogmaals: we zitten sinds zondag 18:00u zo goed als in een lockdown.![]()
Asymptomatisch, voor de spellingliefhebber.... Mag trouwens ook weer gecorrigeerd worden. Heb last van rode streepjes onder de tekst.quote:![]()
Ik voel mij enigszins aangesproken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja het merendeel zal het overleven, (nofi) 2.3% van de besmette mensen gaat dood. Voor Nederland komt dit neer op ca 50.000-100.000 (per jaar).quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wie ben ik. Ik ken mijzelf niet meer. DNA en genen, ik heb ze. Maar corona vraag van mijn geest het uiterste. De vraag is, zullen we het overleven? Ik denk alleen als er een medicijn komt dat we er tegen kunnen nemen. Je hebt geluk als je beschikt over een hercules gen, dan ben je immuun doordat je voorouders de juiste partners hebben gekozen zegt men.
Het gaat er dus om dat we alles doen om dat proces (klink hard, I know) zo geleidelijk mogelijk laten verlopen.
Je genen hebben hier niets maar dan ook niets mee te maken net zoals je intelligentie etc.etc. Alles hangt, valt en staat met je weerstand waar je geen zekerheid over hebt. Hooguit dat je wat gezonder kunt leven.
Een medicijn kun je sws en een vaccin op korte termijn kun je vergeten. Een vaccin (minimaal 2-5 jaar voor het en als het ooit komt) op termijn.
Gerustgesteld ?
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 18-03-2020 23:19:21 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ab Osterhaus is ook echt vaag bij Op1... wil een lockdown, zo snel mogelijk want we halen de IC-capaciteit niet... erkent dan dat er al heel veel gebeurd en dan gaan we het over de definitie hebben en per saldo wil hij grotendeels wat het kabinet nu al doetOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hamerstuk
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Kom niet meer op dit forum. Pak een fles wijn en een boek en probeer je ontspanmomentje te vinden. Doe wat je gedachten op iets anders brengt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wie ben ik. Ik ken mijzelf niet meer. DNA en genen, ik heb ze. Maar corona vraag van mijn geest het uiterste. De vraag is, zullen we het overleven? Ik denk alleen als er een medicijn komt dat we er tegen kunnen nemen. Je hebt geluk als je beschikt over een hercules gen, dan ben je immuun doordat je voorouders de juiste partners hebben gekozen zegt men.
Ik kan momenteel verdwalen in World of Warcraft Classic. Had tegen mezelf gezegt dat spel nooit meer aan te raken, maar nu kan ik ontspannen en mijn gedachten verplaatsen zonder naar buiten te moeten.![]()
die gaat ook alle kanten op dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ab Osterhaus is ook echt vaag bij Op1... wil een lockdown, zo snel mogelijk want we halen de IC-capaciteit niet... erkent dan dat er al heel veel gebeurd en dan gaan we het over de definitie hebben en per saldo wil hij grotendeels wat het kabinet nu al doetAnd I am a weapon of massive consumption
Ben toch ook wel benieuwd hoor wat ze 6 april gaan doen. Of toch langzaamaan alles weer open (horeca, scholen etc) of toch langer dicht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
![]()
Definieer LockDown !!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hele principe van lockdown is dat het gehandhaafd wordt. Je kunt zoveel adviseren als je wilt maar dat weerhoudt veel mensen er niet van om gewoon naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ten eerste, er zijn meerdere buurlanden zonder lockdown. Ten tweede, we doen de facto al aan een lockdown alleen dan niet in zoveel woorden en zonder handhaving. De uitleg van Rutte maandag lijkt wellicht door sommigen ongelukkigerwijs verkeerd opgevat te worden. Overigens wordt in de landen met uitgesproken lockdown niet overal gehandhaafd.
De volgende stap in Nederland is ongetwijfeld een extra oproep om social distancing serieus te nemen en alleen naar buiten te gaan voor broodnodige bewegingen. Handhaving is zeker niet uitgesloten. Maar nogmaals: we zitten sinds zondag 18:00u zo goed als in een lockdown.Dit is gewoon raar :l![]()
ach het is net me werkgever ... elke geestelijke gezondheid arts of deskundige zegt dat ik een trauma heb van en door mijn werkgeverquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ineens hele andere experts. ik snap er ook niks van.
wat zegt mijn werkgever , hij is gefrustreerd en we kunnen niets voor hem doen :-)
terwijl een abro mij al op non actief heb gezet tegen over het bedrijf maar daar willen ze niets van weten , ik zie dit nu ook heel erg terug met het beleid hoe het er nu aan toe gaat , het downplayen van de problemen en net doen of het mee valt , terwijl de wereld er om heen die veel verder zijn helemaal in paniek zijn en niet weten hoe ze het aan moeten pakken .
hier maken we ons liever druk om het hamsteren en wc papier"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Er zijn nu 13.000 test uitgevoerd, mediane leeftijd van overlijden is 84 jaar, verwachting van 500 tot 1000 IC opnames komende week. Mortaliteit wordt met name bepaald door de grote getalen, niet per se door ernstig beloop.![]()
Meld je ziek als je je zo kut voelt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er komt een plastic schot bij de kassa. Maarja ik loop de hele winkel door normaalgesproken, kan niet bij de kassa blijven staan de hele dag...
Mocht vandaag niet eens handschoenen aan, terwijl ik er om had gevraagd of ze die hadden "is toch maar schijnveiligheid"."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Mijn peuter heeft vanmiddag een tekening gemaakt en zijn schoentje gezet. "Sint is oud en zal ook ziek worden"....
Bijna 4 en een vooruitziende blik hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
Die elbers van klm is wel een mooie gast trouwens. Echt hart voor het bedrijf.
Doet me zo aan deze gast denken. Elbers![]()
![]()
Die knaker heeft een LOI cursusje exponentiële groei nodig. Uiterst domme uitspraak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Die man van de IC's is een lulhannes. Vorige keer dat hij daar zat, was hij er zeker van dat we nooit de maximale capaciteit van de IC-bedden nodig zouden hebben.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
dat is wel schattigquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Mijn peuter heeft vanmiddag een tekening gemaakt en zijn schoentje gezet. "Sint is oud en zal ook ziek worden"....
Bijna 4 en een vooruitziende blik hebben
And I am a weapon of massive consumption
Ik mag hopen dat ze niet alles openknallen vanaf 7 aprilquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben toch ook wel benieuwd hoor wat ze 6 april gaan doen. Of toch langzaamaan alles weer open (horeca, scholen etc) of toch langer dicht.![]()
Ja ik zie het nuquote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
dat gaat je heel veel geld kosten op 5 DEC :-) want Sint vergeet niets en onthoud allesquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Bijna 4 en een vooruitziende blik hebben"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en LockdownOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die hoopt er een slaatje uit te slaan dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Bijna 4 en een vooruitziende blik hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van Corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en LockdownIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geeft alleen maar aan dat het om een complexe situatie gaat en dat de voorspelbaarheid nog zo goed als nihil is. Zet 5 virologen aan tafel en je hoort 5 verschillende verhalen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ab Osterhaus is ook echt vaag bij Op1... wil een lockdown, zo snel mogelijk want we halen de IC-capaciteit niet... erkent dan dat er al heel veel gebeurd en dan gaan we het over de definitie hebben en per saldo wil hij grotendeels wat het kabinet nu al doet![]()
Komt denk ik eerder door zijn omgevingquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
D66 was toch ook voor eerste uur?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
vergeet Coronavirus nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en Lockdown"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Mijn nichtje van 5 vroeg zich af of Zwarte Pieten nu ook niet bij elkaar mochten zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee joh, die jong zitten thuis tot de meivakantiequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet alles openknallen vanaf 7 aprilEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Inshallahquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee joh, die jong zitten thuis tot de meivakantie![]()
En dan zijn we nu pas een paar dagen onderweg met alle beperkende maatregelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Tijd om back2earth her op te voeden. Verder herkenbaar en soms moet je dan meppen met bek-houden ipv onderhandelen of te beargumenteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Het gaat wel beter van 19 naar 15 doden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben toch ook wel benieuwd hoor wat ze 6 april gaan doen. Of toch langzaamaan alles weer open (horeca, scholen etc) of toch langer dicht.
Ik hou rekening met volgend jaar zomer op z'n vroegst.![]()
Maar een lockdown heeft meer voor- dan nadelen. En het komt er tóch wel van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat het om een complexe situatie gaat en dat de voorspelbaarheid nog zo goed als nihil is. Zet 5 virologen aan tafel en je hoort 5 verschillende verhalen.![]()
Hoe gaat het met die 16 jarige jongen die ernstig ziek was geworden???Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Haha, motie 164 verwerpen als kamer. Dan ben je niet goed wijs.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Neejohquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gaat wel beter van 19 naar 15 doden...
Linken naar je C schijf werkt niet echtquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hou rekening met volgend jaar zomer op z'n vroegst.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Serieus zo lang denk je? Ook de horeca? Man dat gaat echt voor vele zaken funest worden dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is klaar! Lange dag!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dank. NOSquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/l(...)nl/live/npo-politiek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat moet ook gewoon kunnen, buiten zijn en sporten. Gewoon laten gaan!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.Vakman pur sang![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Linken naar je C schijf werkt niet echt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Hoezo is die motie van baudet verworpen over de data waarop het RIVM zich baseert openbaar te maken?
Ja omdat niet voldoende mensen hem steunde, dat snap ik, maar hoe dan
vosss is de naam,
https://www.tweedekamer.n(...)0lid%20Baudet%20.pdfquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Oostwoud het volgende:
Haha, motie 164 verwerpen als kamer. Dan ben je niet goed wijs.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
zo nu naar huis en slapen .. morgen met frisse moed weer de hele dag praten en broodjes eten en koffie drinken![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Omdat: baudetquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef vosss het volgende:
Hoezo is die motie van baudet verworpen over de data waarop het RIVM zich baseert openbaar te maken?
Ja omdat niet voldoende mensen hem steunde, dat snap ik, maar hoe danEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Gelukkig zijn jullie beiden geen expertsquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Serieus zo lang denk je? Ook de horeca? Man dat gaat echt voor vele zaken funest worden dan.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef RAVW het volgende:
zo nu naar huis en slapen .. morgen met frisse moed weer de hele dag praten en broodjes eten en koffie drinken![]()
![]()
![]()
Nee, even hoog: 100%quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben allochtonen een hoger kans op overlijden?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nee, met een groep vrienden lekker zweterig tegen elkaar aan te staan basketballen vind ik niet echt een vorm van social distancingquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moet ook gewoon kunnen, buiten zijn en sporten. Gewoon laten gaan!![]()
Er werd vanmiddag ook gewoon gevoetbald op het Cruijff Court dan kan basketballen ook geen kwaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.![]()
Vindt de illuminatie niet zo leukquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef vosss het volgende:
Ja omdat niet voldoende mensen hem steunde, dat snap ik, maar hoe danDit is gewoon raar :l![]()
WTF man maak me niet zo bang. Ik denk dat we nanotechnologie moeten ontwikkelen die net zo klein is als corona en kan gaan vechten tegen corona binnen ons lichaam.quote:Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Ja ga ik doen. Heb echt druk op m'n borst ook zo erg stress ik hierover. Meld me wel ziek morgen trek dit ook niet. Helemaal nu overal om me heen winkels uit zichzelf sluiten maar wij koppig doorgaan omdat de manager zo'n "het is maar een griepje" type is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Meld je ziek als je je zo kut voelt.![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Partijkartel bla blaquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef vosss het volgende:
Ja omdat niet voldoende mensen hem steunde, dat snap ik, maar hoe danLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Wtfquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Oostwoud het volgende:
Haha, motie 164 verwerpen als kamer. Dan ben je niet goed wijs.![]()
Flatten the curve (3 woorden, ik weet het)quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en Lockdown![]()
TrumpGod iedereen 2 mondkapjes (ex. Kids)quote:23:15
De Amerikaanse regering heeft 500 miljoen mondkapjes van het type N95 besteld vanwege de epidemie van het nieuwe coronavirus, zei president Donald Trump vandaag. Hij gaf geen details over de bedrijven waar de order is geplaatst.
Wat boeit het allochtoon zijn in godsnaam. Racistquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
WTF man maak me niet zo bang. Ik denk dat we nanotechnologie moeten ontwikkelen die net zo klein is als corona en kan gaan vechten tegen corona binnen ons lichaam..
Get woke, go broke!![]()
Had vernomen dat hij nog op de IC ligt, en dat het momenteel niet beter maar ook niet slechter gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe gaat het met die 16 jarige jongen die ernstig ziek was geworden???![]()
Hamsterenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Flatten the curve (3 woorden, ik weet het)![]()
Wellicht moet uw zoon u iets vertellen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Trade het volgende:
[..]
Nee, met een groep vrienden lekker zweterig tegen elkaar aan te staan basketballen vind ik niet echt een vorm van social distancing![]()
quote:
Die bedoel ik. Waarom zou je dat niet als voltallige kamer steunen?
vosss is de naam,
Ja want de meeste wonen buiten Nederland hihahoquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben allochtonen een hoger kans op overlijden?![]()
Dan gaat iedereen daar iets van vinden. Nu kijken er voldoende experts naar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bedoel ik. Waarom zou je dat niet als voltallige kamer steunen?![]()
Het zal in het "voor morgenochtend" zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een motie niet gesteund wordt, is het vaak niet om de inhoud maar om een detail.![]()
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat boeit het allochtoon zijn in godsnaam. Racist.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Dat is het mooie van een virus, het discrimineert niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben allochtonen een hoger kans op overlijden?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Wat heeft Rutte daarover gezegd toen het kabinet over de moties sprak?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bedoel ik. Waarom zou je dat niet als voltallige kamer steunen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ben serieus blij dat mijn kinderen volwassen zijn. Snappen uit zichzelf de noodzaak van alle vervelende maatregelen wel.
Lijkt me vreselijk om een kind binnen te moeten houden om het te beschermen, en jezelf, terwijl hij/zij gewoon een potje wil voetballen.![]()
Hij verwees naar het kamerdebat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat heeft Rutte daarover gezegd toen het kabinet over de moties sprak?Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
lol wut?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben..
Get woke, go broke!![]()
weet ik, ik had ook al gelinkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien omdat er verder niets concreets is
Ach joh doe normaal, die staan niet tegen elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Trade het volgende:
[..]
Nee, met een groep vrienden lekker zweterig tegen elkaar aan te staan basketballen vind ik niet echt een vorm van social distancing
Je mag al blij zijn dat ie niet gaat blowen in een steegje. Laat gaan man.Vakman pur sang![]()
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.quote:
Ronduit schandalig dat deze motie verworpen is
vosss is de naam,
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach joh doe normaal, die staan niet tegen elkaar.
Je mag al blij zijn dat ie gaat blowen in een steegje. Laat gaan man.![]()
![]()
Multipliceren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik vind het ook bizar. Welke partijen hebben tegengestemd? Die zijn dan medeplichtig aan een eventuele escalatie van het coronavirus in Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.
Ronduit schandalig dat deze motie verworpen is
Het was de beste motie van de avond.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Deze ziekte welquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een virus, het discrimineert niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SikkelcelanemieYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag ook gewoon gevoetbald op het Cruijff Court dan kan basketballen ook geen kwaad.
Als het thuisvolk tegen de lokale verordernering van de democratie thuis is, sturen ze maar een motie in, nadat het is opgelost. Het is nu geen vakantie om te zeuren maar aanpassen en inschikken.
Toch weer blij dat we hier thuis heel helder hebben waar de grens ligt van "maar" en "waarom"."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgers![]()
![]()
Die waren toch al verlorenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgersYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Absoluut de beste motie van vanavond. Echt schandalig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Welke partijen hebben tegengestemd? Die zijn dan medeplichtig aan een eventuele escalatie van het coronavirus in Nederland.
Het was de beste motie van de avond.
vosss is de naam,
Daarin werd toch melding gemaakt dat er geen cijfermatige modellen zijn waar je wat parameters in stopt en er wat getallen uit rollen? Snap het wel, lijkt in dat licht een behoorlijk onzinnige vraag.quote:![]()
opvoeden is lastigquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.
Als het thuisvolk tegen de lokale verordernering van de democratie thuis is, sturen ze maar een motie in, nadat het is opgelost. Het is nu geen vakantie om te zeuren maar aanpassen en inschikken.
Toch weer blij dat we hier thuis heel helder hebben waar de grens ligt van "maar" en "waarom".![]()
Maar kansloos.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut de beste motie van vanavond. Echt schandalig.
Hij vraagt iets van de regering. Die dat niet wil blijkbaar. En laten die nou de meerderheid hebben...Un dann rettet kein Kavallerie,
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar kansloos.
Hij vraagt iets van de regering. Die dat niet wil blijkbaar. En laten die nou de meerderheid hebben...
Weten ze wellicht meer dan wij en willen ze complete paniek voorkomen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.
Weten ze wellicht meer dan wij en willen ze complete paniek voorkomen?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja maar je kan toch niet een heel jaar horeca en scholen dicht houden. Het kan natuurlijk wel maar dat is toch wel erg lang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Voordat er een vaccin is schijnen we een jaar verder te zijn.![]()
Dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet een heel jaar horeca en scholen dicht houden. Het kan natuurlijk wel maar dat is toch wel erg lang.![]()
Het virus begint ook onder de ouderen al behoorlijk wat (onderlinge) irritaties te veroorzaken. Bij m'n Oma in de flat was iemand al boos op z'n buren omdat de kleinkinderen over de vloer waren gekomen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Achter de schermen staat allang vast welke maatregelen intreden binnen aantal dagen. Dit gaat gigantisch uit de klauwen lopen, dat ziet een blinde nog.![]()
Om welke motie ging het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.
Ronduit schandalig dat deze motie verworpen isAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Welke autist heeft dit geschreven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Oostwoud het volgende:
Haha, motie 164 verwerpen als kamer. Dan ben je niet goed wijs.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Wie laat dan z'n 16 jarige zoon naar Bali gaan...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mijn kinderen spelen ook gewoon buiten deze dagen. Dat verandert als iemand van de familie ziekteverschijnselen begint te krijgen, en dat is ook zo afgesproken met de ouders van de andere kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.
Toch weer blij dat we hier thuis heel helder hebben waar de grens ligt van "maar" en "waarom".![]()
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgersDit is gewoon raar :l![]()
Mijn vrouw werkt in het onderwijs en zit thuis samen met onze drie kinderen. Ik werk in de zorg, maar zie eigenlijk niemand op mijn werk.
Verder doe ik alleen de boodschappen elke 3 dagen ofzo en we gaan 2x per dag met de kinderen even naar de speeltuin of een stukje fietsen.
Ik heb verder alle sociale contacten (voorlopig) verbroken.
Was m'n handen elk uur en zo ook de rest van m'n gezin.
Ik zou echt niet weten wat ik meer kan doen om het virus niet op te lopen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik zou zelf eigenlijk ook geen andere reden kunnen bedenken.quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
NOS laat het fragment van Johnson en Merkel zien, maar niet die van Trump.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
ik neem aan 1 persoon per huisadres ofzo? Hoe willen ze dat gaan controleren.Met een soort passysteem gebaseerd op huisadres ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappenDoe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Omdat je dan 17 miljoen experts krijgt en dan krijg je helemaal onrust.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.
Weten ze wellicht meer dan wij en willen ze complete paniek voorkomen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Betaal om de maand 416 euro collegegeld.
Wij krijgen tot dusver geen online lessen.
Kan de school mij verplichten dit jaar( maart en mei) nog te betalen als er geen les meer wordt gegeven en de scholen dicht zijn?![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:41 schreef roos94 het volgende:
Kan de school mij verplichten dit jaar( maart en mei) nog te betalen als er geen les meer wordt gegeven en de scholen dicht zijn?Groot fan van User Wotte![]()
Vraag het je school.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:41 schreef roos94 het volgende:
Kan de school mij verplichten dit jaar( maart en mei) nog te betalen als er geen les meer wordt gegeven en de scholen dicht zijn?![]()
Zij zeggen van wel. Maar weet niet of ze dit wettelijk hard kunnen maken of dat ik er tegen in kan gaanquote:![]()
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atuurlijke-evolutie/
Weet niet of het al gepost was, maar interessante materie.
Virus is vrijwel zeker afkomstig van dieren en niet afkomstig uit een fabriek.blablablabla![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Geen idee om welk fragment het gaat, maar 'niet die van Trump' lijkt me per definitie wel een aardig plan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
NOS laat het fragment van Johnson en Merkel zien, maar niet die van Trump.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dus toch van een vleermuis. Kan alle BNW theorieën de prullenbak in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Elan het volgende:
Virus is vrijwel zeker afkomstig van dieren en niet afkomstig uit een fabriek.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij is gewoon advocaat van de groepsimmuniteit strategie van de mpquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgers![]()
Kan't helaas niet laten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Elan het volgende:
Virus is vrijwel zeker afkomstig van dieren en niet afkomstig uit een fabriek.
https://www.scripps.edu/n(...)ates-foundation.html![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou ja, in deze toch wel redelijke crisissituatie heeft hij al tien keer zichzelf tegengesproken en eigenlijk alleen maar enorme onzin uit staan kramen, met tussendoor nog allerlei gigantisch incoherente uitspraken en tweets. Het maakt me weinig uit welk persoon dat doet, maar zo iemand kunnen we het beste even negeren lijkt me, of het nou Trump, Rutte of Boris Johnson is.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
En ondertussen neemt hij enorme maatregelen voor elke Amerikaan, bestelt 500 miljoen maskers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, in deze toch wel redelijke crisissituatie heeft hij al tien keer zichzelf tegengesproken en eigenlijk alleen maar enorme onzin uit staan kramen, met tussendoor nog allerlei gigantisch incoherente uitspraken en tweets. Het maakt me weinig uit welk persoon dat doet, maar zo iemand kunnen we het beste even negeren lijkt me, of het nou Trump, Rutte of Boris Johnson is.
Ik en alle andere mensen die niet meteen in een stuip schieten als Trump ter sprake komt weten zijn tweets en zijn daadwerkelijke acties van elkaar te scheiden.
En waarom zou de NOS de president van het machtigste land negeren? Als Obama er was zouden ze openen en sluiten met hem.
Get woke, go broke!![]()
goeie vraagquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:41 schreef roos94 het volgende:
Kan de school mij verplichten dit jaar( maart en mei) nog te betalen als er geen les meer wordt gegeven en de scholen dicht zijn?graag op anoniem![]()
Kap nou verdomme gewoon eens met heel de tijd dat gejank hier over welke politicus wel of niet goed is en al dat gejank er omheen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dan blijven wel meer mensen binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:49 schreef VacaLoca het volgende:
Mocht virus het beter doen bij koud weer dan niet best dat we nog ineens vorst krijgen![]()
virus bestrijding van je buurlanden is nu wat actueler, niks met de nos maar prioriteiten liggen nu niet in de VSquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ondertussen neemt hij enorme maatregelen voor elke Amerikaan, bestelt 500 miljoen maskers.
Ik en alle andere mensen die niet meteen in een stuip schieten als Trump ter sprake komt weten zijn tweets en zijn daadwerkelijke acties van elkaar te scheiden.
En waarom zou de NOS de president van het machtigste land negeren? Als Obama er was zouden ze openen en sluiten met hem.
![]()
Dus we mogen het nergens meer over hebben van jou? Of vertel anders wat je wel accepteert? Dan houden we daar misschien rekening mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Kap nou verdomme gewoon eens met heel de tijd dat gejank hier over welke politicus wel of niet goed is en al dat gejank er omheen![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Kap nou verdomme gewoon eens met heel de tijd dat gejank hier over welke politicus wel of niet goed is en al dat gejank er omheenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
vanavond in de groothandel. oud echtpaar (rond de 70). zij snip en snipverkouden.
haar hele gezicht vuurrood van het kuchen en hoesten, met open mond aan het
ademen.
zulke mensen verpesten het voor alle anderen. walgelijk gewoon. echt walgelijk.
ik zou het nog begrijpen als je zegt 'hij heeft geen rijbewijs, kan niet zonder haar
tot hier komen' maar dan kan ze alsnog in de auto wachten, buiten. bah.
voorlopig ga ik nergens meer naartoe. de afgelopen dagen heb ik een stukje op de
fiets gezeten en 2 keer gewandeld en vandaag dus naar de groothandel voor nog
een paar extra pakken melk (stond trouwens ook nog veel zeep maar brood, melk
en conserven ook daar weggeroofd) maar echt overal voorbeelden te over van lui
die zich niet alleen niet aan de social distancing houden maar ook nog opzettelijk
luid gaan lopen rochelen bij de kassa's of op volume 10 aan elkaar verkondigen dat
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.![]()
oudjes boeit het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
vanavond in de groothandel. oud echtpaar (rond de 70). zij snip en snipverkouden.
ademen.
ik zou het nog begrijpen als je zegt 'hij heeft geen rijbewijs, kan niet zonder haar
voorlopig ga ik nergens meer naartoe. de afgelopen dagen heb ik een stukje op de
die zich niet alleen niet aan de social distancing houden maar ook nog opzettelijk
luid gaan lopen rochelen bij de kassa's of op volume 10 aan elkaar verkondigen dat
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.![]()
Omdat het telkens hetzelfde riedeltje is over het ophemelen danwel kankeren op Trump/Rutte/Bruins/Macron en weet ik veel wie nog meer. Voegt qua relevatie echt 0,0 toe, zeker omdat het elke keer weer verzandt in een welles nietes verhaaltje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus we mogen het nergens meer over hebben van jou? Of vertel anders wat je wel accepteert? Dan houden we daar misschien rekening mee.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
twitter:lookner twitterde op woensdag 18-03-2020 om 23:57:17A Congressman from Miami, Mario Diaz-Balart, has tested positive for coronavirus https://t.co/wtvoJiLI5I reageer retweet
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
OK, fair enough. Maar een beetje minder popi jopie Anti-trump zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
virus bestrijding van je buurlanden is nu wat actueler, niks met de nos maar prioriteiten liggen nu niet in de VS.
Als hij al verkeerde dingen gezegd heeft in het begin, was het precies alsof hij de adviezen van het "RIVM" aannam, je weet wel, net zoals hier.
Maar itt Rutte heeft hij heel snel ingezien dat dat volkomen fout was en is hij 180 graden gedraaid. Rutte, 54 graden, hooguit.
Get woke, go broke!![]()
Naar de groothandel voor wat pakken melk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
ademen.
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.
Heb je niet gewoon een buurtsuper om de hoek?![]()
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En jij maar een een poging gedaan voor het wk adem inhouden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
ademen.
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.Dit is gewoon raar :l![]()
Oh is dat iets nieuws vandaag? Gisteren nog weinig van gemerkt. Maar ik kom ook pas net aanwaaien vandaag...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het telkens hetzelfde riedeltje is over het ophemelen danwel kankeren op Trump/Rutte/Bruins/Macron en weet ik veel wie nog meer. Voegt qua relevatie echt 0,0 toe, zeker omdat het elke keer weer verzandt in een welles nietes verhaaltje.![]()
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......![]()
twitter:lookner twitterde op woensdag 18-03-2020 om 23:59:14The U.S. Congressman who tested positive for coronavirus participated in House votes on Friday 3/13, one day before he developed symptoms https://t.co/xzY54DaMCv reageer retweet
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Vanavond wezen hardlopen, komen er een paar kinderen op een fiets aan met uitgestrekte arm die willen high-fiven![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Beste users,
Net weer een beetje opgeruimd.
De afgelopen nachten liep het in dit topic steeds weer uit de hand met slowchat en/of gespam. Iedere ochtend zijn er meerdere moderators minutenlang bezig geweest om het op te ruimen en alle topicreports te verwerken. Blijf vannacht aub. zoveel mogelijk on-topic, hou je posts inhoudelijk en probeer niet op de man te spelen. Dat zou het leven van de moderators een stuk makkelijker maken![]()
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Jullie favoriete paniekzaaier![]()
![]()
Sja, is denk ik voor een deel waar. Maar ik denk dat ze omdat ze nauwelijks online zijn, iig niet zoals wij, dat de noodzaak niet doordringt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......Totdat ik straks zeg dat ze niet meer mogen oppassen, dan heb ik het straks gevreten
![]()
![]()
Klopt wel, ik heb mijn vader ook bijna in zijn huis moeten lassen voor ie het een keer serieus namquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasTotdat ik straks zeg dat ze niet meer mogen oppassen, dan heb ik het straks gevreten
.
Get woke, go broke!![]()
Bedankt Kyranquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
De afgelopen nachten liep het in dit topic steeds weer uit de hand met slowchat en/of gespam. Iedere ochtend zijn er meerdere moderators minutenlang bezig geweest om het op te ruimen en alle topicreports te verwerken. Blijf vannacht aub. zoveel mogelijk on-topic, hou je posts inhoudelijk en probeer niet op de man te spelen. Dat zou het leven van de moderators een stuk makkelijker maken![]()
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
[/modbreak]![]()
![]()
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
[/modbreak]Ik zwaai naar dieren.![]()
Oef, breng het maar voorzichtig dan. Straks pakken ze je computer af en kan je niet mer fokkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasTotdat ik straks zeg dat ze niet meer mogen oppassen, dan heb ik het straks gevreten
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Youtube NOSquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Voor de wetenschap die over 100 jaar deze reeks gaat analserenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasdquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Naar de groothandel voor wat pakken melk?
Heb je niet gewoon een buurtsuper om de hoek?![]()
dus daarom dacht ik vanavond ineens 'wacht eens ik heb toch ook een makro pas,
ik ga daar eens kijken. het komt toch nog allemaal goed met die melk'![]()
maar ook daar waren ze me weer voorgeweest![]()
![]()
M'n stats een kleine stijging, snap sowieso niet waarom mn stats van de 18de zo keihard omlaag gingen. Snap jij dit @Kyran?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
of je moet je niet druk maken we hebben de oorlog overleeft dus dan deze griep ook welquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Wanneer je eenmaal ziekteverschijnselen ziet, ben je feitelijk te laat. Los van de kinderen, die overleven het wel kun je je afvragen of je jezelf of anderen wilt laten besmetten.... wat weer afhangt van je eigen (werk)verplichtingen en contacten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook gewoon buiten deze dagen. Dat verandert als iemand van de familie ziekteverschijnselen begint te krijgen, en dat is ook zo afgesproken met de ouders van de andere kinderen.
Het is (nog) een "eigen" keuze waarbij je je kunt voorstellen dat je daarmee andere ouders in verlegenheid kunt brengen. De bekende discussie "ja maar..." die wij hier momenteel kneiterhard afkappen. Je gaat nu niet chillen in het centrum, vervelen doe je maar op je kamer en nee, zeker niet om dan 24u FN te spelen.
Gewetensvraag: is dat buiten spelen vanuit een soort machteloosheid of om ze even een uurtje te gecontroleerd te laten luchten ?
Je hebt verder spelen en spelen. Dat ze met 2 of 3 wat ravotten is weer heel wat anders dan dat ze een voetbalcompetitie afwerken op het Cruijfveldje of met 100 op lokale skatebaan staan te gliden.
Hier in de buurt is/wordt het "spelen" strikt beperkt tot voor de deur in het zicht. Verder goede zaak dat je dit afstemt met andere ouders zodat je weet, wie met wie in contact staat .. .. voor het geval dat....."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Komt goed!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
[/modbreak]Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
mwa snel, ik denk toch wat (te) laat, hij was ook nog teveel bezig met politiek bedrijven ipv leiderschap tonen, verder is NL natuurlijk niet te vergelijken met de VS dus ook het handelen van Rutte niet met dat van Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar itt Rutte heeft hij heel snel ingezien dat dat volkomen fout was en is hij 180 graden gedraaid. Rutte, 54 graden, hooguit![]()
op zeker 10 meter afstand gebleven nadat ik het de eerste flinke hoestbui hoorde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En jij maar een een poging gedaan voor het wk adem inhouden?
gewacht tot ze vertrokken en toen zelf verder gewinkeld. misschien hysterisch of
zo maar ik dacht ik neem nu dan maar geen risico.
ze zag er echt heel erg ziek uit![]()
![]()
![]()
Ik kreeg ook een DM hierover vanmorgen. Beetje flauw allemaal, zeker omdat veel posts best relevant zijn in dit topic. Waarom zou je er zo moeilijk over doen als het midden in de nacht is he...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...![]()
Nouja, wel het actuele topicquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...![]()
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel
makro is ook een tokkie groothandelquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Oef, breng het maar voorzichtig dan. Straks pakken ze je computer af en kan je niet mer fokken![]()
![]()
En tegelijk nog geen anderhalf kapje per inwoner.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
is toch nog niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel![]()
Bizar..hier in ons dorp/stadje is alles gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kreeg zelf deze:
Hai. In het CORtopic is SC niet toegestaan. Ook niet 's nachts. Als ik nog een keer wakker wordt op deze manier ga je rechtstreeks door naar de FA's. Geldt niet alleen voor jou. Bedankt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Zijn er echt mensen die dat doen dan? En met control+f kan je een beetje filteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Doe jij alles lezen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.![]()
Wow, je leest alles na? Serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.![]()
![]()
Hier in het ziekenhuis had iemand 20 mondkapjes gedoneerd, dat kwam op AD regio nieuws, dan is een half miljard toch wel veelquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, je leest alles na? Serieus?"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
beetjequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?![]()
sligro dan maar de volgende keer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
makro is ook een tokkie groothandel![]()
![]()
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze zit in Afrika op dit moment, of all places. )Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Klote, sterktequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze is niet in Nederland)![]()
![]()
Dat is kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze zit in Afrika op dit moment, of all places. )![]()
Yikesquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze zit in Afrika op dit moment, of all places. )![]()
Ja vooral omdat er al ontzettend veel gebeurd is in haar leven onlangs, en dan ook nog ziek in een ziekenhuis in afrika liggen, waar ze wss een paar dagen was na een vlucht.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
welk land?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja vooral omdat er al ontzettend veel gebeurd is in haar leven onlangs, en dan ook nog ziek in een ziekenhuis in afrika liggen, waar ze wss een paar dagen was na een vlucht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: