Nouja, wel het actuele topicquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...
makro is ook een tokkie groothandelquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
dus daarom dacht ik vanavond ineens 'wacht eens ik heb toch ook een makro pas,
ik ga daar eens kijken. het komt toch nog allemaal goed met die melk'![]()
maar ook daar waren ze me weer voorgeweest
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Oef, breng het maar voorzichtig dan. Straks pakken ze je computer af en kan je niet mer fokken
En tegelijk nog geen anderhalf kapje per inwoner.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel
is toch nog niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel
Bizar..hier in ons dorp/stadje is alles gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
dus daarom dacht ik vanavond ineens 'wacht eens ik heb toch ook een makro pas,
ik ga daar eens kijken. het komt toch nog allemaal goed met die melk'![]()
maar ook daar waren ze me weer voorgeweest
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kreeg zelf deze:
Hai. In het CORtopic is SC niet toegestaan. Ook niet 's nachts. Als ik nog een keer wakker wordt op deze manier ga je rechtstreeks door naar de FA's. Geldt niet alleen voor jou. Bedankt.
Zijn er echt mensen die dat doen dan? En met control+f kan je een beetje filteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.
Doe jij alles lezen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, je leest alles na? Serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hier in het ziekenhuis had iemand 20 mondkapjes gedoneerd, dat kwam op AD regio nieuws, dan is een half miljard toch wel veelquote:
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, je leest alles na? Serieus?
beetjequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?
sligro dan maar de volgende keer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
makro is ook een tokkie groothandel
Klote, sterktequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze is niet in Nederland)
Dat is kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze zit in Afrika op dit moment, of all places. )
Yikesquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bah, zojuist gehoord dat een nicht van me positief is getests. Ze is stewardess en moet nu in quarantaine... (ze zit in Afrika op dit moment, of all places. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |