Daar komen we achteraf pas achter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Ja ik hoorde hem net zeggen dat het eind maart echt spannend wordt... maar Ab Osterhaus vind ik ook wel van links naar rechts schieten hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Die man van de IC's is een lulhannes. Vorige keer dat hij daar zat, was hij er zeker van dat we nooit de maximale capaciteit van de IC-bedden nodig zouden hebben.
3!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.
Ongeveer de helft van de hele Valencia-staf is positief getest op het coronavirus. Ze waren op dat moment allemaal asymptotisch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doen ze al een tijdje, een dag of vijf geleden vonden ze het ook nodig om op de liveblog te melden dat een teamgenoot van Jasper Cillessen positief getest was op het Corona virus.
Dat niet, maar we zijn een beetje stout.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Dat is toch hun core business tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is sinds ze geen gloeilampen meer maken ook niet veel meer.
Wiskundeliefhebbers daar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de hele Valencia-staf is positief getest op het coronavirus. Ze waren op dat moment allemaal asymptotisch.
Waaroverquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ook niet gek als de president en Fox News enzo tot een week geleden vol op het orgel zaten dat het volledig onder controle was en kanttekeningen een democratische hoax zouden zijn; hoewel je dit soort idioten hier ook hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Verenigde Staten
Er zijn nu 13.000 test uitgevoerd, mediane leeftijd van overlijden is 84 jaar, verwachting van 500 tot 1000 IC opnames komende week. Mortaliteit wordt met name bepaald door de grote getalen, niet per se door ernstig beloop.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Laptophoes misschien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:08 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is dat blauwe ding op de grond rechts van Wilders?
geen medelijden meequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Verenigde Staten
voor als je het nog niet wist... je school is tering domquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
Kreeg een mail van school dat ze verwachten 7 april gewoon weer open te zullen zijn en de tentamens gaan afnemen die week(van zo'n pakweg 200 leerlingen)
Ik heb daar ook gezeten toen ie net kwam. Hij heeft KLM er weer bovenop geholpen toen Eurlings en Air France er zo'n puinhoop van hadden gemaakt. En hij heeft daarbij de nadruk gelegd op betrokkenheid en input van het personeel. Dat vergeten mensen niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heb een jaar een interim opdracht gedaan bij KLM. Echt bizar hoeveel goodwill die man heeft bij ogenschijnlijk alle lagen in de organisatie.
Zal niet gaan gebeuren. Onderwijs in Nederland verspreid helaas vaak nonsense.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
Kreeg een mail van school dat ze verwachten 7 april gewoon weer open te zullen zijn en de tentamens gaan afnemen die week(van zo'n pakweg 200 leerlingen)
Antwoord even met: In 2021?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef roos94 het volgende:
Niks. Stemmingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
Wat gaat dat debat zo nog brengen, waar zitten we, ik heb het ff niet gevolgd dus geen idee bij welk deel we zijn. Iemand?
Ik heb een kennis op lanzerote en daar is het echt heel anders dan hier, hoor. Je krijgt daar een boete als je niet kan aantonen dat je met een dringende reden op straat bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Onze maatregelen zijn zo'n beetje exact hetzelfde als landen die het lockdown noemen. Lockdown kan je nogal op verschillende manieren invullen.
Ten eerste, er zijn meerdere buurlanden zonder lockdown. Ten tweede, we doen de facto al aan een lockdown alleen dan niet in zoveel woorden en zonder handhaving. De uitleg van Rutte maandag lijkt wellicht door sommigen ongelukkigerwijs verkeerd opgevat te worden. Overigens wordt in de landen met uitgesproken lockdown niet overal gehandhaafd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |