Wat versta jij onder een aandoening?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, van alle doden leed meer dan 99% al aan 1 of meerdere aandoeningen. Ook bij alle jonge doden was er sprake van al ernstige ziekte.
Stond ergens in het vorige tooit.
Hahaha wankers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappen
OP1quote:
Wanner alles voorbij is.quote:
Die man van de IC's is een lulhannes. Vorige keer dat hij daar zat, was hij er zeker van dat we nooit de maximale capaciteit van de IC-bedden nodig zouden hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou me gewoon vast aan het RIVM en die man van de IC's... ik ga er echt vanuit dat die het beste beeld hebben van wat er qua trends aan zit te komen...
Die gaan van 0 naar 100 en weer terug geloof ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappen
Gaat nog gestemd worden over moties geloof ik.quote:
Er komt een plastic schot bij de kassa. Maarja ik loop de hele winkel door normaalgesproken, kan niet bij de kassa blijven staan de hele dag...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Meld je ziek als je baas geen hygiënemaatregelen neemt.
Ja, maar hij is niet meer live. Op YouTube althans. Waar kijk jij?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat nog gestemd worden over moties geloof ik.
Holland op zijn bestquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Ja, wij hebben ineens hele andere experts. ik snap er ook niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo'n beetje ieder land om ons heen is in lock-down. Maar die zijn allemaal gek natuurlijk, wij weten het veel beter
Vertel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik heb wat getallen die nog niet in de media zijn gekomen, volgens mij.
Op NPO Politiek, ook te zien via deze link: https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet meer live. Op YouTube althans. Waar kijk jij?
Dat is sinds ze geen gloeilampen meer maken ook niet veel meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Philips niet die beademingsapparatuur maken? Die zitten toxh al aan de health kant.
Dank.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Op NPO Politiek, ook te zien via deze link: https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:01 schreef Momo het volgende:
MuRiCatwitter:MYSTIC7 twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:46:25Italy: nearly shuts down entire country
France: illegal to leave your home unless for essentials
S Korea: Mass testing, data tracking, isolation, and quarantining
America:
https://t.co/EZuRtDwHRX reageer retweet
Onze maatregelen zijn zo'n beetje exact hetzelfde als landen die het lockdown noemen. Lockdown kan je nogal op verschillende manieren invullen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |