Had vernomen dat hij nog op de IC ligt, en dat het momenteel niet beter maar ook niet slechter gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe gaat het met die 16 jarige jongen die ernstig ziek was geworden???
Hamsterenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Flatten the curve (3 woorden, ik weet het)
Wellicht moet uw zoon u iets vertellen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Trade het volgende:
[..]
Nee, met een groep vrienden lekker zweterig tegen elkaar aan te staan basketballen vind ik niet echt een vorm van social distancing
quote:
Ja want de meeste wonen buiten Nederland hihahoquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben allochtonen een hoger kans op overlijden?
Dan gaat iedereen daar iets van vinden. Nu kijken er voldoende experts naar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bedoel ik. Waarom zou je dat niet als voltallige kamer steunen?
Het zal in het "voor morgenochtend" zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat boeit het allochtoon zijn in godsnaam. Racist.
Dat is het mooie van een virus, het discrimineert niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben allochtonen een hoger kans op overlijden?
Wat heeft Rutte daarover gezegd toen het kabinet over de moties sprak?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verwees naar het kamerdebat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat heeft Rutte daarover gezegd toen het kabinet over de moties sprak?
lol wut?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben.
weet ik, ik had ook al gelinkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach joh doe normaal, die staan niet tegen elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Trade het volgende:
[..]
Nee, met een groep vrienden lekker zweterig tegen elkaar aan te staan basketballen vind ik niet echt een vorm van social distancing
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach joh doe normaal, die staan niet tegen elkaar.
Je mag al blij zijn dat ie gaat blowen in een steegje. Laat gaan man.
Multipliceren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf allochtoon en ik ben bang dat ik daardoor meer risico loop omdat wij vaker binnen familie multipliceren en daardoor minder goede genen hebben.
Ik vind het ook bizar. Welke partijen hebben tegengestemd? Die zijn dan medeplichtig aan een eventuele escalatie van het coronavirus in Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.
Ronduit schandalig dat deze motie verworpen is
Deze ziekte welquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een virus, het discrimineert niet.
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag ook gewoon gevoetbald op het Cruijff Court dan kan basketballen ook geen kwaad.
Die waren toch al verlorenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |