Absoluut de beste motie van vanavond. Echt schandalig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Welke partijen hebben tegengestemd? Die zijn dan medeplichtig aan een eventuele escalatie van het coronavirus in Nederland.
Het was de beste motie van de avond.
Daarin werd toch melding gemaakt dat er geen cijfermatige modellen zijn waar je wat parameters in stopt en er wat getallen uit rollen? Snap het wel, lijkt in dat licht een behoorlijk onzinnige vraag.quote:
opvoeden is lastigquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.
Als het thuisvolk tegen de lokale verordernering van de democratie thuis is, sturen ze maar een motie in, nadat het is opgelost. Het is nu geen vakantie om te zeuren maar aanpassen en inschikken.
Toch weer blij dat we hier thuis heel helder hebben waar de grens ligt van "maar" en "waarom".
Maar kansloos.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut de beste motie van vanavond. Echt schandalig.
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar kansloos.
Hij vraagt iets van de regering. Die dat niet wil blijkbaar. En laten die nou de meerderheid hebben...
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.
Weten ze wellicht meer dan wij en willen ze complete paniek voorkomen?
Ja maar je kan toch niet een heel jaar horeca en scholen dicht houden. Het kan natuurlijk wel maar dat is toch wel erg lang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Voordat er een vaccin is schijnen we een jaar verder te zijn.
Dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet een heel jaar horeca en scholen dicht houden. Het kan natuurlijk wel maar dat is toch wel erg lang.
Om welke motie ging het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Me dunkt dat het een rete belangrijke motie was. Zet je partij gelul aan de kant. De kamer kan haar controlerende taak niet goed uitvoeren als ze niet over alle info beschikken.
Ronduit schandalig dat deze motie verworpen is
Welke autist heeft dit geschreven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Oostwoud het volgende:
Haha, motie 164 verwerpen als kamer. Dan ben je niet goed wijs.
Mijn kinderen spelen ook gewoon buiten deze dagen. Dat verandert als iemand van de familie ziekteverschijnselen begint te krijgen, en dat is ook zo afgesproken met de ouders van de andere kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar waarbij het uiterst bizar is dat je een wet van(uit) de regering nodig hebt om je kinderen in het gareel te houden.
Als het thuisvolk tegen de lokale verordernering van de democratie thuis is, sturen ze maar een motie in, nadat het is opgelost. Het is nu geen vakantie om te zeuren maar aanpassen en inschikken.
Toch weer blij dat we hier thuis heel helder hebben waar de grens ligt van "maar" en "waarom".
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:
En ondertussen reist Lil kleine gezellig en feestend heel Dubai door voor zijn vakantie. Wat moet dat voor beeld geven aan zijn veelal puberende volgers
Ik zou zelf eigenlijk ook geen andere reden kunnen bedenken.quote:
ik neem aan 1 persoon per huisadres ofzo? Hoe willen ze dat gaan controleren.Met een soort passysteem gebaseerd op huisadres ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Fukushima het volgende:
London in lockdown vanaf vrijdag, Max 1 persoon naar buiten per gezin, alleen voor boodschappen
Omdat je dan 17 miljoen experts krijgt en dan krijg je helemaal onrust.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze het niet, is dan de vraag.
Weten ze wellicht meer dan wij en willen ze complete paniek voorkomen?
Denk het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:41 schreef roos94 het volgende:
Betaal om de maand 416 euro collegegeld.
Wij krijgen tot dusver geen online lessen.
Kan de school mij verplichten dit jaar( maart en mei) nog te betalen als er geen les meer wordt gegeven en de scholen dicht zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |