Die hoopt er een slaatje uit te slaan dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Mijn peuter heeft vanmiddag een tekening gemaakt en zijn schoentje gezet. "Sint is oud en zal ook ziek worden"....
Bijna 4 en een vooruitziende blik hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van Corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en Lockdown
Geeft alleen maar aan dat het om een complexe situatie gaat en dat de voorspelbaarheid nog zo goed als nihil is. Zet 5 virologen aan tafel en je hoort 5 verschillende verhalen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ab Osterhaus is ook echt vaag bij Op1... wil een lockdown, zo snel mogelijk want we halen de IC-capaciteit niet... erkent dan dat er al heel veel gebeurd en dan gaan we het over de definitie hebben en per saldo wil hij grotendeels wat het kabinet nu al doet
Komt denk ik eerder door zijn omgevingquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Mijn peuter heeft vanmiddag een tekening gemaakt en zijn schoentje gezet. "Sint is oud en zal ook ziek worden"....
vergeet Coronavirus nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 kandidaat woorden van het jaar: Groepsimmuniteit; en Lockdown
Mijn nichtje van 5 vroeg zich af of Zwarte Pieten nu ook niet bij elkaar mochten zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef Sfancta het volgende:
Nee joh, die jong zitten thuis tot de meivakantiequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet alles openknallen vanaf 7 april
Inshallahquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee joh, die jong zitten thuis tot de meivakantie
En dan zijn we nu pas een paar dagen onderweg met alle beperkende maatregelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.
Tijd om back2earth her op te voeden. Verder herkenbaar en soms moet je dan meppen met bek-houden ipv onderhandelen of te beargumenteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef Trade het volgende:
Pubers 😡 Mijn puber leek alles goed te volgen en te begrijpen. Weinig de deur uit, wel even voor een boodschap, maar nu de grootste ruzie omdat hij niet snapt waarom hij morgen niet gewoon even een potje kan basketballen.... Met een groepje vrienden 😡😡 Geloof me, het gaat niet gebeuren.
Het gaat wel beter van 19 naar 15 doden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben toch ook wel benieuwd hoor wat ze 6 april gaan doen. Of toch langzaamaan alles weer open (horeca, scholen etc) of toch langer dicht.
Maar een lockdown heeft meer voor- dan nadelen. En het komt er tóch wel van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat het om een complexe situatie gaat en dat de voorspelbaarheid nog zo goed als nihil is. Zet 5 virologen aan tafel en je hoort 5 verschillende verhalen.
Neejohquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gaat wel beter van 19 naar 15 doden...
Ik hou rekening met volgend jaar zomer op z'n vroegst.
Linken naar je C schijf werkt niet echtquote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus zo lang denk je? Ook de horeca? Man dat gaat echt voor vele zaken funest worden dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |