Omdat het telkens hetzelfde riedeltje is over het ophemelen danwel kankeren op Trump/Rutte/Bruins/Macron en weet ik veel wie nog meer. Voegt qua relevatie echt 0,0 toe, zeker omdat het elke keer weer verzandt in een welles nietes verhaaltje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus we mogen het nergens meer over hebben van jou? Of vertel anders wat je wel accepteert? Dan houden we daar misschien rekening mee.
twitter:lookner twitterde op woensdag 18-03-2020 om 23:57:17A Congressman from Miami, Mario Diaz-Balart, has tested positive for coronavirus https://t.co/wtvoJiLI5I reageer retweet
OK, fair enough. Maar een beetje minder popi jopie Anti-trump zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
virus bestrijding van je buurlanden is nu wat actueler, niks met de nos maar prioriteiten liggen nu niet in de VS
Naar de groothandel voor wat pakken melk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
vanavond in de groothandel. oud echtpaar (rond de 70). zij snip en snipverkouden.
haar hele gezicht vuurrood van het kuchen en hoesten, met open mond aan het
ademen.
zulke mensen verpesten het voor alle anderen. walgelijk gewoon. echt walgelijk.
ik zou het nog begrijpen als je zegt 'hij heeft geen rijbewijs, kan niet zonder haar
tot hier komen' maar dan kan ze alsnog in de auto wachten, buiten. bah.
voorlopig ga ik nergens meer naartoe. de afgelopen dagen heb ik een stukje op de
fiets gezeten en 2 keer gewandeld en vandaag dus naar de groothandel voor nog
een paar extra pakken melk (stond trouwens ook nog veel zeep maar brood, melk
en conserven ook daar weggeroofd) maar echt overal voorbeelden te over van lui
die zich niet alleen niet aan de social distancing houden maar ook nog opzettelijk
luid gaan lopen rochelen bij de kassa's of op volume 10 aan elkaar verkondigen dat
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......quote:
En jij maar een een poging gedaan voor het wk adem inhouden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
vanavond in de groothandel. oud echtpaar (rond de 70). zij snip en snipverkouden.
haar hele gezicht vuurrood van het kuchen en hoesten, met open mond aan het
ademen.
zulke mensen verpesten het voor alle anderen. walgelijk gewoon. echt walgelijk.
ik zou het nog begrijpen als je zegt 'hij heeft geen rijbewijs, kan niet zonder haar
tot hier komen' maar dan kan ze alsnog in de auto wachten, buiten. bah.
voorlopig ga ik nergens meer naartoe. de afgelopen dagen heb ik een stukje op de
fiets gezeten en 2 keer gewandeld en vandaag dus naar de groothandel voor nog
een paar extra pakken melk (stond trouwens ook nog veel zeep maar brood, melk
en conserven ook daar weggeroofd) maar echt overal voorbeelden te over van lui
die zich niet alleen niet aan de social distancing houden maar ook nog opzettelijk
luid gaan lopen rochelen bij de kassa's of op volume 10 aan elkaar verkondigen dat
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.
Oh is dat iets nieuws vandaag? Gisteren nog weinig van gemerkt. Maar ik kom ook pas net aanwaaien vandaag...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het telkens hetzelfde riedeltje is over het ophemelen danwel kankeren op Trump/Rutte/Bruins/Macron en weet ik veel wie nog meer. Voegt qua relevatie echt 0,0 toe, zeker omdat het elke keer weer verzandt in een welles nietes verhaaltje.
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......
twitter:lookner twitterde op woensdag 18-03-2020 om 23:59:14The U.S. Congressman who tested positive for coronavirus participated in House votes on Friday 3/13, one day before he developed symptoms https://t.co/xzY54DaMCv reageer retweet
Sja, is denk ik voor een deel waar. Maar ik denk dat ze omdat ze nauwelijks online zijn, iig niet zoals wij, dat de noodzaak niet doordringt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, oudjes denken door het RIVM nog steeds dat het maar een griepje is. Die oudjes lezen hooguit de krant......
Klopt wel, ik heb mijn vader ook bijna in zijn huis moeten lassen voor ie het een keer serieus namquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasTotdat ik straks zeg dat ze niet meer mogen oppassen, dan heb ik het straks gevreten
Bedankt Kyranquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
Net weer een beetje opgeruimd.
De afgelopen nachten liep het in dit topic steeds weer uit de hand met slowchat en/of gespam. Iedere ochtend zijn er meerdere moderators minutenlang bezig geweest om het op te ruimen en alle topicreports te verwerken. Blijf vannacht aub. zoveel mogelijk on-topic, hou je posts inhoudelijk en probeer niet op de man te spelen. Dat zou het leven van de moderators een stuk makkelijker maken![]()
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Jullie favoriete paniekzaaier![]()
[/modbreak]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
De afgelopen nachten liep het in dit topic steeds weer uit de hand met slowchat en/of gespam. Iedere ochtend zijn er meerdere moderators minutenlang bezig geweest om het op te ruimen en alle topicreports te verwerken. Blijf vannacht aub. zoveel mogelijk on-topic, hou je posts inhoudelijk en probeer niet op de man te spelen. Dat zou het leven van de moderators een stuk makkelijker maken![]()
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
[/modbreak]
Oef, breng het maar voorzichtig dan. Straks pakken ze je computer af en kan je niet mer fokkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oudjes doen hier erg nonchalant over. Zie het ook bij mijn eigen ouders helaasTotdat ik straks zeg dat ze niet meer mogen oppassen, dan heb ik het straks gevreten
Youtube NOSquote:
Voor de wetenschap die over 100 jaar deze reeks gaat analserenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasdquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Naar de groothandel voor wat pakken melk?
Heb je niet gewoon een buurtsuper om de hoek?
of je moet je niet druk maken we hebben de oorlog overleeft dus dan deze griep ook welquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes lezen ook graag maar wat ze willen. Als zou je het ze in hun gezicht zeggen dan nog willen ze het niet accepteren.
Wanneer je eenmaal ziekteverschijnselen ziet, ben je feitelijk te laat. Los van de kinderen, die overleven het wel kun je je afvragen of je jezelf of anderen wilt laten besmetten.... wat weer afhangt van je eigen (werk)verplichtingen en contacten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook gewoon buiten deze dagen. Dat verandert als iemand van de familie ziekteverschijnselen begint te krijgen, en dat is ook zo afgesproken met de ouders van de andere kinderen.
Komt goed!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Beste users,
Alvast bedankt en![]()
![]()
![]()
Groetjes,
[/modbreak]
mwa snel, ik denk toch wat (te) laat, hij was ook nog teveel bezig met politiek bedrijven ipv leiderschap tonen, verder is NL natuurlijk niet te vergelijken met de VS dus ook het handelen van Rutte niet met dat van Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar itt Rutte heeft hij heel snel ingezien dat dat volkomen fout was en is hij 180 graden gedraaid. Rutte, 54 graden, hooguit
op zeker 10 meter afstand gebleven nadat ik het de eerste flinke hoestbui hoorde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En jij maar een een poging gedaan voor het wk adem inhouden?
Ik kreeg ook een DM hierover vanmorgen. Beetje flauw allemaal, zeker omdat veel posts best relevant zijn in dit topic. Waarom zou je er zo moeilijk over doen als het midden in de nacht is he...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je al die moeite doen om die post weg te halen ..dit topic gaat zo snel geen hont die dat ooit nog gaat terug lezen ...
Nouja, wel het actuele topicquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
makro is ook een tokkie groothandelquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
dus daarom dacht ik vanavond ineens 'wacht eens ik heb toch ook een makro pas,
ik ga daar eens kijken. het komt toch nog allemaal goed met die melk'![]()
maar ook daar waren ze me weer voorgeweest
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Oef, breng het maar voorzichtig dan. Straks pakken ze je computer af en kan je niet mer fokken
En tegelijk nog geen anderhalf kapje per inwoner.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel
is toch nog niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Fukushima het volgende:
Waar haalt trump eigenlijk 500.000.000 mondkapjes vandaan, dat is echt onmogelijk veel
Bizar..hier in ons dorp/stadje is alles gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als ik van mijn werk kom is die elke dag al helemaal afgegraasd![]()
dus daarom dacht ik vanavond ineens 'wacht eens ik heb toch ook een makro pas,
ik ga daar eens kijken. het komt toch nog allemaal goed met die melk'![]()
maar ook daar waren ze me weer voorgeweest
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kreeg zelf deze:
Hai. In het CORtopic is SC niet toegestaan. Ook niet 's nachts. Als ik nog een keer wakker wordt op deze manier ga je rechtstreeks door naar de FA's. Geldt niet alleen voor jou. Bedankt.
Zijn er echt mensen die dat doen dan? En met control+f kan je een beetje filteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het was anderhalf topic aan bagger ofzo vannacht, is niet leuk ‘inhalen’.
Doe jij alles lezen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, je leest alles na? Serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hier in het ziekenhuis had iemand 20 mondkapjes gedoneerd, dat kwam op AD regio nieuws, dan is een half miljard toch wel veelquote:
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, je leest alles na? Serieus?
beetjequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar wel van nieuw naar oud ja. Is dat raar?
sligro dan maar de volgende keer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
makro is ook een tokkie groothandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |