SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Zulke mannen zie je nog maar weinig inderdaad.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kapper duh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, mis je me🤭
Morguh vroege vogels.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zulke mannen zie je nog maar weinig inderdaad.hahaha, gelukkig niet!
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is niet netjes. En downtime missen is jammer. Wie had hem wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog 1. Morguh aKquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij, leuk is je gegund.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat ik een seconde na mario de downtime pakteZonder wrijving geen glans![]()
Dat is je schijnbaar geluktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de punten binnenhalen, maar om wie ze niet kreegZonder wrijving geen glans![]()
Limoen zonder piemel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cake bij de thee dan??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niks maar ik heb wel gerookte zalm als dat ook telt![]()
Waar haal jij ze dat er normaal wel één hebben?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:35 schreef engine het volgende:
[..]
Waar haal jij ze dat er normaal wel één hebben?
Zonder wrijving geen glans![]()
In jouw broekje bijv.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:35 schreef engine het volgende:
[..]
Waar haal jij ze dat er normaal wel één hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:36 schreef mario390 het volgende:
ik moet maar wat doen tegen wat hier om 3 00 gebeurde![]()
Pantalon he...broekjequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoe gaat het met jou ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:35 schreef engine het volgende:
[..]
Waar haal jij ze dat er normaal wel één hebben?
Had van dev gehoord dat je misschien in Oman vastzit![]()
![]()
Ja nietsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:36 schreef mario390 het volgende:
ik moet maar wat doen tegen wat hier om 3 00 gebeurdeZonder wrijving geen glans![]()
Wat gebeurde er dan, heb geen zin in terug lezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:36 schreef mario390 het volgende:
ik moet maar wat doen tegen wat hier om 3 00 gebeurdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O man o man o manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou ?
Had van dev gehoord dat je misschien in Oman vastzitZonder wrijving geen glans![]()
K U T voor FOk dat het niet goed loopt allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is nu niet te zeggen. FOK bestaat uit een cluster van servers. Een vertragende swithc bv kan dit effect ook al geven. Database server kan ook een bottleneck zijn. 503 lijkt vooral op webservers te slaan, maar als datgene wat de webservers nodig hebben vertraagd wordt aangeleverd heb je dus ook een probleem.
Database server is veel duurder dan een webserver, en die weer veel duurder dan bv een switch.
Kortom, er is meer onderzoek voor nodig.
Woensdag hoop ik er een webserver aan toe te kunnen voegen, dan zien we wel wat dat voor effect heeft. En natuurlijk blijven we verder kijken naar de prestaties en dat wat negatief werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen![]()
Hehquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilenZonder wrijving geen glans![]()
Nep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat wel goed. Ja dat laatste is wel een beetje lastig al is er nu wel een vlucht geboekt. Hoop vrijdag weer thuis te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou ?
Had van dev gehoord dat je misschien in Oman vastzit![]()
Maar overleef hier ook wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
meegehuild natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen![]()
Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen
Las gisten in de krant dat BB Duitsland vandaag te horen kreeg wat buiten speeldeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tranen met tuiten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nintendo switch controllerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......![]()
![]()
Alweer wakker skeetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat ik moet gaan slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:43 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jou dag vandaag.. zou het doen als je toch thuis werktZonder wrijving geen glans![]()
ja in brasil huilten somige, voral de meid de in afrika was om kinderen te helpenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze?
Las gisten in de krant dat BB Duitsland vandaag te horen kreeg wat buiten speelde![]()
NOu is geen reet aan kan ik je zeggenquote:
Ik ben best verdrietig kan ik je zeggen
Ik pas 3 dagen in de week op mijn kleinzoon, hij is zijn hele leven heel veel hier geweest.
Nu mag ik hem niet meer zien. Mag geen bezoek ontvangen en mag niet naar buiten
Ik vind het verschrikkelijk.
Probeer er natuurlijk het beste van te maken maar ik ga dat jong echt missenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzitten
Als je zin hebt om weer terug te kruipen gewoon doen. ff lekker een paar uurtjes niks doen.![]()
Als ik zeg je moet zeg je misschien je wilt punten hequote:
ALs ik zeg je hoeft niet zeg je misschien je gunt me geen slaap
Dus ik zeg
FF als je zelf voor je gezondheid gaat dan ga je dat doen wat het beste voor je is
Kan je aan je kleurtje werken daar andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:40 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ja dat laatste is wel een beetje lastig al is er nu wel een vlucht geboekt. Hoop vrijdag weer thuis te zijn![]()
Maar overleef hier ook wel.![]()
Al is het natuurlijk veel beter als je hier weer terug bent bij familie en vrienden. Dus duimen dat je vrijdag hier weer bent![]()
![]()
Ik heb het over die tv shows BB.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu is geen reet aan kan ik je zeggen
Ik ben best verdrietig kan ik je zeggen
Ik pas 3 dagen in de week op mijn kleinzoon, hij is zijn hele leven heel veel hier geweest.
Nu mag ik hem niet meer zien. Mag geen bezoek ontvangen en mag niet naar buiten
Ik vind het verschrikkelijk.
Probeer er natuurlijk het beste van te maken maar ik ga dat jong echt missen
Die zitten al afgezonderd van de real world![]()
Ik ga beppe,spreek je later.Dikke tut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zeg je moet zeg je misschien je wilt punten he
ALs ik zeg je hoeft niet zeg je misschien je gunt me geen slaap
Dus ik zeg
FF als je zelf voor je gezondheid gaat dan ga je dat doen wat het beste voor je is
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja als je helemaal van niets weet dan kan ik me wel voorstellen dat je schrikt en gaat huilen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in brasil huilten somige, voral de meid de in afrika was om kinderen te helpen
VOoral omdat ze helemaal nog niets hebben meegekregen
Als je niet in zo huis zit dan krijg je het ineens op je dak. ALs je buiten bent leef je er in meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kweetniequote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja en??
Als je zin hebt om weer terug te kruipen gewoon doen. ff lekker een paar uurtjes niks doen.Zonder wrijving geen glans![]()
LEES DANquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Echt ? Niks aan manen dat 2 weken ook nog eens
![]()
Gaat het verder wel goed.met je?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
O oke, ja dat is waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb het over die tv shows BB.
Die zitten al afgezonderd van de real world
Die zitten ook redelijk veilig daar
Ik heb geen idee hoelang ze daar nog blijven zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot laters dikke skeetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga beppe,spreek je later.Dikke tut.
ja en ze vraagten ook of familienlids vor bzoek kunnen komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je helemaal van niets weet dan kan ik me wel voorstellen dat je schrikt en gaat huilen.
VOoral omdat ze helemaal nog niets hebben meegekregen
Als je niet in zo huis zit dan krijg je het ineens op je dak. ALs je buiten bent leef je er in mee![]()
Hoelang moet je nog? Of pas net begonnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed.met je?![]()
Is vast vanwege het virus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkigZonder wrijving geen glans![]()
Sinds zondag. Dus pas jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog? Of pas net begonnen?![]()
Minder rokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkig
Ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Vind het thuiszitten vervelenderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is vast vanwege het virus.![]()
quote:Wij spreken elkaar ook later wel heren van het goede leven.Ik groet u.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Wij spreken elkaar ook later wel heren van het goede leven.Ik groet u.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik las gisteren als je 24 uur klachten vrij bent je weer naar buiten magquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Soms weet je niet wat nu echt is en wat niet
Maar 14 dagen is zwaar maar nog te overzien
Ik hoor dubbel bij de risico groep. Zit helemaal opgesloten dus
En keelpijn, hoesten snotneus, kriebel keel en lichte koppijn, afn e ntoe benauwd, maar dat heb ik ook wel vaker. Het is vaag allemaal. Is het het wel is het het niet
Maar dat heb ik al vanaf half dec het komt en het gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker hoor de hele dag DTS spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Vind het thuiszitten vervelender![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:52 schreef aKboR het volgende:
[..]
lekker hoor de hele dag met jezelf spelen
Mag dat wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ze vraagten ook of familienlids vor bzoek kunnen komenDikke knuf Limoen, hoop dat je snel opknaptquote:
Kan jij je niet laten testen dan? Aangezien je tot de risico groep behoortquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las gisteren als je 24 uur klachten vrij bent je weer naar buiten mag
Soms weet je niet wat nu echt is en wat niet
Maar 14 dagen is zwaar maar nog te overzien
Ik hoor dubbel bij de risico groep. Zit helemaal opgesloten dus
En keelpijn, hoesten snotneus, kriebel keel en lichte koppijn, afn e ntoe benauwd, maar dat heb ik ook wel vaker. Het is vaag allemaal. Is het het wel is het het niet
Maar dat heb ik al vanaf half dec het komt en het gaat.![]()
yep het werd jemand van de familie komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag dat wel?
[..]
Dikke knuf Limoen, hoop dat je snel opknapt![]()
Misschien is het nu wel een goede tijd om met roken te beginnen andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dan moet je jezelf maar vermaken..
[ afbeelding ]
Heb je iets van een goed boek ofzo...grote puzzel...of ideen wat je met je tijd gaat doen?Even iemand vragen een pakje Marlboro door de brievenbus te gooien
Heb hier nog 3 puzzels waar ik aan kan werkenAch komt wel goed, overleef het wel.
![]()
Waarom ga je in hemels naam in deze tijd dan nog op vakantie, je weet het en toch ga je
https://www.telegraaf.nl/(...)erlakkerij-een-dramaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ga je in hemels naam in deze tijd dan nog op vakantie, je weet het en toch ga je
https://www.telegraaf.nl/(...)erlakkerij-een-drama![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien is het nu wel een goede tijd om met roken te beginnen andersEven iemand vragen een pakje Marlboro door de brievenbus te gooien
Heb hier nog 3 puzzels waar ik aan kan werkenAch komt wel goed, overleef het wel.
![]()
Ik kan het je aanraden. Coffeeshops gaan ook weer open voor afhalen dus misschien een mooi moment om dat ook meteen te proberen![]()
Komt vast goed ja![]()
Ik ga slapen...fijne dag!
Slaap lekker aKboRquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag dat wel?
[..]
Dikke knuf Limoen, hoop dat je snel opknaptKomt wel goed,
HEB ER ALLE VERTROUWEN IN!
En mijn zusje zal ervoor zorgen dat ik altijd appels hebzonder appels geen leven
![]()
Slaap lekker Engine, tot strakkiesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kan het je aanraden. Coffeeshops gaan ook weer open voor afhalen dus misschien een mooi moment om dat ook meteen te proberen![]()
Komt vast goed ja![]()
Ik ga slapen...fijne dag!
Nu lijkt het net alsof ik samen met akbor naar bed ga maar ik wil even benadrukken dat dat niet het geval is!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik samen met akbor naar bed ga maar ik wil even benadrukken dat dat niet het geval is!![]()
Maar dat zouden we sowieso pas doen als het warmer is, meer rond zomertijd dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In thuisisolatie?
kunnen we nog niet shoppen....
en je hebt het zo nodidg![]()
past ook niet weet je zelf ook welquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O, je bent aan appels verslaafd. Fijn dat je zus dan zorgt dat je boodschappen binnen krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je welKomt wel goed,
HEB ER ALLE VERTROUWEN IN!
En mijn zusje zal ervoor zorgen dat ik altijd appels hebzonder appels geen leven
Ik heb genoeg voor een dag of 14 en zie dan wel weer verder
Me kleinzoon zei gisteren oma ik kom wel boodschappen voor je doen en ik sla die stomme corona wel bij je weg
Kind moest zo huilen omdat die niet meer hier kan komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik samen met akbor naar bed ga maar ik wil even benadrukken dat dat niet het geval is!o was niet eens in mijn gedachten gekomen
Dan wordt het een trio FF ging ook
Ja ze moeten wel open, straatdealers sloegen gelijk hun slag de volgende dagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Komt vast goed ja![]()
Ik ga slapen...fijne dag!Heb je ook een merk die je me kan aanraden mee te beginnen ?
Slaap lekker Engine![]()
![]()
![]()
![]()
Ahw das zielig, maar ja dan heb je ook wat om naar uit te kijken als die 2 weken voorbij zijn. Weer gezellig met de familie samenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je bent aan appels verslaafd. Fijn dat je zus dan zorgt dat je boodschappen binnen krijgt
Ik heb genoeg voor een dag of 14 en zie dan wel weer verder
Me kleinzoon zei gisteren oma ik kom wel boodschappen voor je doen en ik sla die stomme corona wel bij je weg
Kind moest zo huilen omdat die niet meer hier kan komen.![]()
Ja enige wat ik eigenlijk nodig heb en MOET hebben zijn appelsbrood vlees vis etc kan me gestolen worden. Heb alle 3 ook niet in huis
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik samen met akbor naar bed ga maar ik wil even benadrukken dat dat niet het geval is!quote:![]()
Ja, dat was te verwachten. Is altijd een groep die er misbruik van gaat makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel open, straatdealers sloegen gelijk hun slag de volgende dagHeb je ook een merk die je me kan aanraden mee te beginnen ?
Slaap lekker Engine![]()
![]()
[ afbeelding ]Nou die drie weken hier had ik ook nog wel volgehouden maar na wat ik gisteren van Rutte hoorde duurt het wel veel langer dan die drie wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw das zielig, maar ja dan heb je ook wat om naar uit te kijken als die 2 weken voorbij zijn. Weer gezellig met de familie samen![]()
Ja enige wat ik eigenlijk nodig heb en MOET hebben zijn appelsbrood vlees vis etc kan me gestolen worden. Heb alle 3 ook niet in huis
Ik moet sowieso binnen blijven he en sociale contacten vermijden. Mis en deel van mijn long en ben COPD patient.
Ik schrok echt van wat Rutte gisteren vertelde kan ik je zeggen
Zo lang binnen moeten blijven weg bij je kinderen en kleinkinderen bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:05 schreef mario390 het volgende:
ik geloof somiges werd vandaag
in kärnten wat sicherheit angaat![]()
Hey moemoe
Zou heel goed kunnen. Ik denk dat mensen heel voorzichtig gaan worden.quote:
Maar er zullen er altijd zijn die zich nergens iets van aantrekken
Dat zie je eigenlijk al aan die mensen die ondanks alles toch op vakantie zijn gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft gisteren al heerlijk voor ons gezongenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
@:skysherrif KIJK EENS WIE ER IS!![]()
Krijgen we een duet ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Limoentjuh babequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
@:skysherrif KIJK EENS WIE ER IS!![]()
Krijgen we een duet ?.
Ello dearquote:.
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachten. Is altijd een groep die er misbruik van gaat maken
[..]
Nou die drie weken hier had ik ook nog wel volgehouden maar na wat ik gisteren van Rutte hoorde duurt het wel veel langer dan die drie weken
Ik moet sowieso binnen blijven he en sociale contacten vermijden. Mis en deel van mijn long en ben COPD patient.
Ik schrok echt van wat Rutte gisteren vertelde kan ik je zeggen
Zo lang binnen moeten blijven weg bij je kinderen en kleinkinderen bah bahja snap dan wel dat jij het allemaal wat serieuzer neemt. Sterkte dot!
![]()
ik werd weer boos![]()
de voetbal em kann niet doorgaan
vor somige landen gevt het de gehnemigung niet
idioten zijn dat dat ze willen doorgaan met de
voetbal em![]()
Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren al heerlijk voor ons gezongen
De duetten met @skysherrif vond ik wel lachenteamskymoe
![]()
Het had wel z’n charme jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
De duetten met @:skysherrif vond ik wel lachenteamskymoe
.
![]()
de moderator met en infektionsspezialist hebben ook gezegd hij moeten meer op hygiene opletten enn veel handen wassenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Ik denk dat mensen heel voorzichtig gaan worden.
Maar er zullen er altijd zijn die zich nergens iets van aantrekken
Dat zie je eigenlijk al aan die mensen die ondanks alles toch op vakantie zijn gegaan![]()
Ga jij nog ergens heen waar veel mensen samen zijn Marioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef mario390 het volgende:
ik werd weer boos![]()
de voetbal em kann niet doorgaan
vor somige landen gevt het de gehnemigung niet
idioten zijn dat dat ze willen doorgaan met de
voetbal em
Het is toch logisch dat ook dat niet meer mag
Mensen moeten voorzichtig zijn ook de voetballers.Die wil ik nog meemaken dan, die heb ik nog nooit gezien, gelezen, gehoordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
De duetten met @:skysherrif vond ik wel lachenteamskymoe
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen dolce gusto ?
Maar ga jij het koken nu op je nemen Haags?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, en ik hoorde ook je gezicht als je buiten bent geweest of bezoek hebt gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moderator met en infektionsspezialist hebben ook gezegd hij moeten meer op hygiene opletten enn veel handen wassen
Maar denk dat als iemand in je gezicht hoest het handen wassen ook niet meer helptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we mogen nergens henn gaan ,en het werd ook niks zijn het moet gewacht werden tot april,maiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog ergens heen waar veel mensen samen zijn Mario
Het is toch logisch dat ook dat niet meer mag
Mensen moeten voorzichtig zijn ook de voetballers.
[..]
Die wil ik nog meemaken dan, die heb ik nog nooit gezien, gelezen, gehoord![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moemoe bolkqueen![]()
je UI heeft een mondkapje, goed bezig.
Je gaat niet roken hoor Limoen, ik wil het niet hebben hoor je me
.
![]()
ja ikheb valse antwort gegeven, met moderator bedoelde ik dat huis in brasil,de moeten op hygiene oplettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde ook je gezicht als je buiten bent geweest of bezoek hebt gehad.
Maar denk dat als iemand in je gezicht hoest het handen wassen ook niet meer helpt![]()
Kan die beter wel doen, hij kreeg gisteren snijbonen en ik kan je vertellen hij was niet blijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen dolce gusto ?
Maar ga jij het koken nu op je nemen Haags?
Ja, en de voetballers ook. Alles maar dan ook alles is afgelast.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
we mogen nergens henn gaan ,en het werd ook niks zijn het moet gewacht werden tot april,mai
Mooit klotuh maar niets aan te doen.Luisteren naar moemoe Limoen, anders krijg je met dequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef moemoe het volgende:
[..].
.
Haha nee ga ik ook niet aan beginnen. Ik geloof dat ik heel verslavingsgevoelig ben dus ik blijf daar sowieso uit de buurt van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef moemoe het volgende:
[..].
.
Maar dank je wel voor het bekommeren![]()
![]()
Snijbonen zijn dan ook echt zoooo viesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die beter wel doen, hij kreeg gisteren snijbonen en ik kan je vertellen hij was niet blij
[..]
Ja, en de voetballers ook. Alles maar dan ook alles is afgelast.
Mooit klotuh maar niets aan te doen.
[..]
Luisteren naar moemoe Limoen, anders krijg je met de![]()
Snijbonen en tuinbonen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lust ze beide wel, alhoes tuinbonen iets minder dan snijbonenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snijbonen zijn dan ook echt zoooo vies![]()
Snijbonen en tuinbonen![]()
![]()
Snijbonen wortel stampot van aardappelpuree en dan met gebakken spekjes in honing er over is zooooooooooo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O o o o de pot verwijt de ketel verhaaltje dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef moemoe het volgende:
Dan ga ik nu even roken, want ik ben wel nog steeds verslaafd.
[ afbeelding ]![]()
van kärnten heb ik bedoelt
de wrden weer wat maken om dat gisteren 8 nieuwe corona datzu gekomen zijn
in st michael bij bleiburg is en fabrik vor autofilter
over 1000 werkers en de hebben nog niet gesloten
gisteren heb ik gelezen 2 van eberndorf hebben corona
van eberndorf komen van deze fabbrik
vele werkers
en ik heb ook 4 jaren tot 2002 daar gewerkt![]()
neem een wortel,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja het breidt zich razendsnel uit Marioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef mario390 het volgende:
van kärnten heb ik bedoelt
de wrden weer wat maken om dat gisteren 8 nieuwe corona datzu gekomen zijn
in st michael bij bleiburg is en fabrik vor autofilter
over 1000 werkers en de hebben nog niet gesloten
gisteren heb ik gelezen 2 van eberndorf hebben corona
van eberndorf komen van deze fabbrik
vele werkers
en ik heb ook 4 jaren tot 2002 daar gewerkt
Vooral weer veel mensen samen zijn.
Het is de verantwoording van zo bedrijf om het wel of niet open te houden
Heel erg lastig allemaalOf................... een appelquote:
ja voral de werkers hier bij ons van deze fabrik de zijn in orten thuis daar zijn nur 200 - 500 inwohners daar kann zich straks weer ansteckenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het breidt zich razendsnel uit Mario
Heel erg lastig allemaal
[..]
Of................... een appel![]()
GmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je, je moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja voral de werkers hier bij ons van deze fabrik de zijn in orten thuis daar zijn nur 200 - 500 inwohners daar kann zich straks weer ansteckenHoi Mikey, hoe is het met de liefdequote:
Ik moet er een boel sambal doorheen gooien zodat ik het niet meer proef en dan nog krijg ik het niet op. Maar oke.. smaken verschillenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust ze beide wel, alhoes tuinbonen iets minder dan snijbonen
Snijbonen wortel stampot van aardappelpuree en dan met gebakken spekjes in honing er over is zooooooooooo lekker![]()
Dat heb ik met rodekool en zuurkool. Ik zit echt te kokhalzen als ik het eet
Van rodekool al als ik het ruikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:.
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o o de pot verwijt de ketel verhaaltje dus![]()
.
quote:![]()
![]()
Hiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppen.
[..]
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb nog genoeg appels als ze wilquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het breidt zich razendsnel uit Mario
Heel erg lastig allemaal
[..]
Of................... een appellaat ik het buiten voor haar staan
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppen.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgend maand ben ik er al 10 jaar van af. Maar het heeft me wel een gedeelte van mijn long gekost en getekend voor het leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In 1x gestopt ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweest
Maar volgend maand ben ik er al 10 jaar van af. Maar het heeft me wel een gedeelte van mijn long gekost en getekend voor het leven.![]()
Jip zonder hulpmiddelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nahwquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweest
Maar volgend maand ben ik er al 10 jaar van af. Maar het heeft me wel een gedeelte van mijn long gekost en getekend voor het leven..
Wel trots op je dat het je gelukt is de verslaving te overkomen!!
Mjah, als ik erover nadenk heeft roken gewoon geen voordelen. Het is een proces met een uitweg, alleen wel 1 met een hobbelige weg.
* moemoe knuffelt Dotteke![]()
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjesmijn vader ook, besloot op een dag gwn te stoppen en gelijk gelukt.
Mijn leven, of stoppen of ik zou niet geopereerd worden en doodgaan
Dus dan heb je wel een heel sterkt hulpmiddel
Ik was verbaasd hoe makkelijk het stoppen gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komische meidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet hamsteren hoor !
[ afbeelding ]![]()
![]()
Soms moet je gewoon moemoe. Het zou in mijn geval zeer stom zijn om door gegaan te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw.
Wel trots op je dat het je gelukt is de verslaving te overkomen!!
Mjah, als ik erover nadenk heeft roken gewoon geen voordelen. Het is een proces met een uitweg, alleen wel 1 met een hobbelige weg.
* moemoe knuffelt Dotteke
* Dotteke houdt van knuffels en geeft een dikke knuffel terug
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet hamsteren hoor !
[ afbeelding ]![]()
![]()
Blijft alsnog knap om zo in 1x te stoppen hoor, maar zal vast dat het je heeft geholpen gelijk een einde aan het roken te maken. Ga je alles opeens toch anders zien als je leven ervan af hangt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mij
Ik was verbaasd hoe makkelijk het stoppen ging![]()
Ik ben verliefdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allemaal vragen Mario, gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
het is nu betje kut, hoe kom ik naast de 270
en voral gaat nizno weer door vandaag
Het hier gewoon gaan zien als een gezellige babbelbox Krijg je punten is het mooi. Krijg je ze niet heb je het in ieder geval gezellig gehad.
An ja die Niz is een apart geval, een beetje een vrouwelijk haags.
quote:.
Ik moet eigenlijk ook wel vind ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Soms moet je gewoon moemoe. Het zou in mijn geval zeer stom zijn om door gegaan te zijn
* Dotteke houdt van knuffels en geeft een dikke knuffel terug.
Heb er wel vertrouwen in dat stoppen op termijn zal lukken.
Bij mij viel het kwartje wat betreft roken pas echt “goed” toen ik een wetenschappelijke benadering van verslaving zag op YouTube.You did itquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mij
Ik was verbaasd hoe makkelijk het stoppen ging.
![]()
Gm Limoenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijft alsnog knap om zo in 1x te stoppen hoor, maar zal vast dat het je heeft geholpen gelijk een einde aan het roken te maken. Ga je alles opeens toch anders zien als je leven ervan af hangt.Fijn gevoel is dat he Mikeyquote:
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is heel leuk en krijg steeds vaker die indrukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is ze een beetje leuk? En is het wederzijds?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhu, ik hou je in de gaten jongedamequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeker fijn en ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.
[..]
Fijn gevoel is dat he Mikey
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het eigenlijk leuker als iemand zonder die roze bril ook nog leuk isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed..
![]()
sos is te veer gegangenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.
[..]
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.![]()
Lekker van genieten Mikeyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hehe zijn gezondheid ging pas achteruit nadat hij gestopt was met rokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.![]()
![]()
Ja dat is het ook, maar die kriebels zijn best fijn, het geeft je toch een stofje waardoor je je heel fijn voeltquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker als iemand zonder die roze bril ook nog leuk is.
Ja vaak wel, maar hij hoeft er nu niet vroeg uit om kind naar school te brengen en naar zijn werk te gaan hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even een dutje doen ?
Waar is @:dud0r trouwens. Normaal is hij er wel toch rond dit tijdstipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spannende tijden Mikey!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is heel leuk en krijg steeds vaker die indruk
Rustig aan aftasten dan.Al is het maar voor even inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar die kriebels zijn best fijn, het geeft je toch een stofje waardoor je je heel fijn voelt.
![]()
Kriebelsssssssssssssssssssssss kriebelssssssssssssss heerlijke kriebelssssssssssssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ja die werkt ook vanuit thuis nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak wel, maar hij hoeft er nu niet vroeg uit om kind naar school te brengen en naar zijn werk te gaan he
Straks wordt iedereen lui door dat 3 weken thuis zitten![]()
![]()
Of gekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja die werkt ook vanuit thuis nu
Straks wordt iedereen lui door dat 3 weken thuis zitten
Mensen gaan zich ergeren aan elkaar denk ik als ze zo lang op elkaar de lippen zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alle duiven op dequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, als je het niet gewend bent wel. Heb dat zelf ook weleens als ik bij mijn ouders blijf slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of gek
Mensen gaan zich ergeren aan elkaar denk ik als ze zo lang op elkaar de lippen zitten![]()
![]()
Ja een eigen leven is er niet meer, geen sport geen kroegje meer. Geen visite meer. Geen stappen meer. Dat gaat best nog wel wat worden denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, als je het niet gewend bent wel. Heb dat zelf ook weleens als ik bij mijn ouders blijf slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk. Toch goed dat ik hier in mijn eentje zit nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een eigen leven is er niet meer, geen sport geen kroegje meer. Geen visite meer. Geen stappen meer. Dat gaat best nog wel wat worden denk ik![]()
![]()
Zo is hetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is geen delenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw.
Eerlijk zullen we delen:
[ afbeelding ]![]()
Zo doe je dat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bella ciao
was leuk en tot snel weer![]()
![]()
ik was evenin slaap gevallen heb ik nu gemist dat moemoe er was en jij????quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alles goed Haags ? Thuiszitten is volgens mij niet goed voor jou
bye dear limoen!![]()
Arme Sky. Gisteren ook al gemist nu weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jongen ik had je net al gegroet en jij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik was evenin slaap gevallen heb ik nu gemist dat moemoe er was en jij????
bye dear limoen!![]()
Ga je weer weg ?![]()
MogguhhDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waaromquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was aan het slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even een dutje doen ?
Waar is @:dud0r trouwens. Normaal is hij er wel toch rond dit tijdstipDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |