quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario. Nog wat verdiend vannacht?

Same -squote:

HAAHSIEquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wordt mooi saai dan komende maanden

Yep.Paar uurtjes plat lijkt me wel slimquote:

Lekker dan. Gelukkig gaat Nederland niet op slotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vlucht is een dag uitgesteld.
Goed geslapen?
[..]
Liefff

O echt, dat is niet netjes. En downtime missen is jammer. Wie had hem welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef mario390 het volgende:
[..]geen punt, maar ze hebben me hitler geroepen en dat 20 keer ik was niet hier,dtime om 1 sekonde gemist

Misschien kan je nu wat puntjes pakken danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef mario390 het volgende:
[..]geen punt, maar ze hebben me hitler geroepen en dat 20 keer ik was niet hier,dtime om 1 sekonde gemist

Ja, dat zou ik dan zeer zeker doen. Slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Paar uurtjes plat lijkt me wel slim

Dot;Pas jij een beetje op de rest?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Gelukkig gaat Nederland niet op slot
Nee niet lekker geslapen helaas. Hoop het ieder nacht.

ik heb niet bij de downtime gemist,ik heb het vorlaatste de post gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is niet netjes. En downtime missen is jammer. Wie had hem wel

Slaap lekker en zal ik doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot;Pas jij een beetje op de rest?
Ga ik even slipe.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien kan je nu wat puntjes pakken dan![]()
Mario

Hey limoentjuh, ook al vroege vogel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen freshfruit
Mogguh Dotteke

Ik zal zorgen dat zeniet weglopen. Ga maar lekker slapen. Tot straksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot;Pas jij een beetje op de rest?
Ga ik even slipe.

Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey limoentjuh, ook al vroege vogel.

Dikke tut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat zeniet weglopen. Ga maar lekker slapen. Tot straks

Er zijn eigenlijk weinig rustige momenten meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jahad eigenlijk gehoopt dat het rustig zou zijn zodat ik in de top 20 kon komen

Beterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES, koorts, droge hoest dus even mezelf opgesloten. Wil anderen njet besmetten

Oeps. Ben je ziek.quote:

Je wint de komende 10 jaar met je aanwezigheid hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk weinig rustige momenten meer
Of snachts maar dat weet ik niet.

Ja, naar de huisarts hoef je hier ook niet te gaan. Sturen je gelijk naar huis als je met Corona klachten komtquote:

Nope.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, naar de huisarts hoef je hier ook niet te gaan. Sturen je gelijk naar huis als je met Corona klachten komt![]()
Jij nog aan het werk ?

Verstandig. Beterschap 🌷quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]

Niet te hopen Limoentjuh.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]

Nou... als julllie nou even de hond gingen uitlaten of een film gingen kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk weinig rustige momenten meer
Of snachts maar dat weet ik niet.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oei, zal zwaar zijn voor jou als workaholic.
Dank u

Nee laat me er volgende maand uithalen. Ben dat gezeik zo zat. Ik zie er meer hier veel zitten. Maar dat van mij lijkt een probleem te zijn. Dus lekker er uit en gewoon mee kletsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wint de komende 10 jaar met je aanwezigheid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |