quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario. Nog wat verdiend vannacht?
Same -squote:
HAAHSIEquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wordt mooi saai dan komende maanden
Yep.Paar uurtjes plat lijkt me wel slimquote:
Lekker dan. Gelukkig gaat Nederland niet op slotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vlucht is een dag uitgesteld.
Goed geslapen?
[..]
Liefff
O echt, dat is niet netjes. En downtime missen is jammer. Wie had hem welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef mario390 het volgende:
[..]geen punt, maar ze hebben me hitler geroepen en dat 20 keer ik was niet hier,dtime om 1 sekonde gemist
Misschien kan je nu wat puntjes pakken danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:13 schreef mario390 het volgende:
[..]geen punt, maar ze hebben me hitler geroepen en dat 20 keer ik was niet hier,dtime om 1 sekonde gemist
Ja, dat zou ik dan zeer zeker doen. Slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Paar uurtjes plat lijkt me wel slim
Dot;Pas jij een beetje op de rest?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Gelukkig gaat Nederland niet op slot
Nee niet lekker geslapen helaas. Hoop het ieder nacht.
ik heb niet bij de downtime gemist,ik heb het vorlaatste de post gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is niet netjes. En downtime missen is jammer. Wie had hem wel
Slaap lekker en zal ik doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot;Pas jij een beetje op de rest?
Ga ik even slipe.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien kan je nu wat puntjes pakken dan![]()
Mario
Hey limoentjuh, ook al vroege vogel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen freshfruit
Mogguh Dotteke
Ik zal zorgen dat zeniet weglopen. Ga maar lekker slapen. Tot straksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot;Pas jij een beetje op de rest?
Ga ik even slipe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |