Ja, dat was te verwachten. Is altijd een groep die er misbruik van gaat makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel open, straatdealers sloegen gelijk hun slag de volgende dagHeb je ook een merk die je me kan aanraden mee te beginnen ?
Slaap lekker Engine![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou die drie weken hier had ik ook nog wel volgehouden maar na wat ik gisteren van Rutte hoorde duurt het wel veel langer dan die drie wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw das zielig, maar ja dan heb je ook wat om naar uit te kijken als die 2 weken voorbij zijn. Weer gezellig met de familie samen![]()
Ja enige wat ik eigenlijk nodig heb en MOET hebben zijn appelsbrood vlees vis etc kan me gestolen worden. Heb alle 3 ook niet in huis
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:05 schreef mario390 het volgende:
ik geloof somiges werd vandaag
in kärnten wat sicherheit angaat
Zou heel goed kunnen. Ik denk dat mensen heel voorzichtig gaan worden.quote:
Ze heeft gisteren al heerlijk voor ons gezongenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
@:skysherrif KIJK EENS WIE ER IS!![]()
Krijgen we een duet ?
Limoentjuh babequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
@:skysherrif KIJK EENS WIE ER IS!![]()
Krijgen we een duet ?
Ello dearquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachten. Is altijd een groep die er misbruik van gaat maken
[..]
Nou die drie weken hier had ik ook nog wel volgehouden maar na wat ik gisteren van Rutte hoorde duurt het wel veel langer dan die drie weken
Ik moet sowieso binnen blijven he en sociale contacten vermijden. Mis en deel van mijn long en ben COPD patient.
Ik schrok echt van wat Rutte gisteren vertelde kan ik je zeggen
Zo lang binnen moeten blijven weg bij je kinderen en kleinkinderen bah bah
Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren al heerlijk voor ons gezongen
Het had wel z’n charme jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
De duetten met @:skysherrif vond ik wel lachenteamskymoe
de moderator met en infektionsspezialist hebben ook gezegd hij moeten meer op hygiene opletten enn veel handen wassenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Ik denk dat mensen heel voorzichtig gaan worden.
Maar er zullen er altijd zijn die zich nergens iets van aantrekken
Dat zie je eigenlijk al aan die mensen die ondanks alles toch op vakantie zijn gegaan
Ga jij nog ergens heen waar veel mensen samen zijn Marioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef mario390 het volgende:
ik werd weer boos![]()
de voetbal em kann niet doorgaan
vor somige landen gevt het de gehnemigung niet
idioten zijn dat dat ze willen doorgaan met de
voetbal em
Die wil ik nog meemaken dan, die heb ik nog nooit gezien, gelezen, gehoordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
De duetten met @:skysherrif vond ik wel lachenteamskymoe
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen dolce gusto ?
Maar ga jij het koken nu op je nemen Haags?
Ja, en ik hoorde ook je gezicht als je buiten bent geweest of bezoek hebt gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moderator met en infektionsspezialist hebben ook gezegd hij moeten meer op hygiene opletten enn veel handen wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |