Spannende tijden Mikey!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is heel leuk en krijg steeds vaker die indruk
Al is het maar voor even inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar die kriebels zijn best fijn, het geeft je toch een stofje waardoor je je heel fijn voelt
Ow ja die werkt ook vanuit thuis nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak wel, maar hij hoeft er nu niet vroeg uit om kind naar school te brengen en naar zijn werk te gaan he
Of gekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja die werkt ook vanuit thuis nu
Straks wordt iedereen lui door dat 3 weken thuis zitten
alle duiven op dequote:
Ja klopt, als je het niet gewend bent wel. Heb dat zelf ook weleens als ik bij mijn ouders blijf slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of gek
Mensen gaan zich ergeren aan elkaar denk ik als ze zo lang op elkaar de lippen zitten
Ja een eigen leven is er niet meer, geen sport geen kroegje meer. Geen visite meer. Geen stappen meer. Dat gaat best nog wel wat worden denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, als je het niet gewend bent wel. Heb dat zelf ook weleens als ik bij mijn ouders blijf slapen
Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk. Toch goed dat ik hier in mijn eentje zit nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een eigen leven is er niet meer, geen sport geen kroegje meer. Geen visite meer. Geen stappen meer. Dat gaat best nog wel wat worden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |