Blijft alsnog knap om zo in 1x te stoppen hoor, maar zal vast dat het je heeft geholpen gelijk een einde aan het roken te maken. Ga je alles opeens toch anders zien als je leven ervan af hangt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mij
Mijn leven, of stoppen of ik zou niet geopereerd worden en doodgaan
Dus dan heb je wel een heel sterkt hulpmiddel
Ik was verbaasd hoe makkelijk het stoppen ging
Allemaal vragen Mario, gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
het is nu betje kut, hoe kom ik naast de 270
en voral gaat nizno weer door vandaag
quote:
Ik moet eigenlijk ook wel vind ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Soms moet je gewoon moemoe. Het zou in mijn geval zeer stom zijn om door gegaan te zijn
* Dotteke houdt van knuffels en geeft een dikke knuffel terug
You did itquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mij
Mijn leven, of stoppen of ik zou niet geopereerd worden en doodgaan
Dus dan heb je wel een heel sterkt hulpmiddel
Ik was verbaasd hoe makkelijk het stoppen ging
Gm Limoenquote:
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijft alsnog knap om zo in 1x te stoppen hoor, maar zal vast dat het je heeft geholpen gelijk een einde aan het roken te maken. Ga je alles opeens toch anders zien als je leven ervan af hangt.
Fijn gevoel is dat he Mikeyquote:
Ze is heel leuk en krijg steeds vaker die indrukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is ze een beetje leuk? En is het wederzijds?
Uhu, ik hou je in de gaten jongedamequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[ afbeelding ]
Zeker fijn en ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.
[..]
Fijn gevoel is dat he Mikey
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.
Ik vind het eigenlijk leuker als iemand zonder die roze bril ook nog leuk isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dat uitgevonden heeft dat je je leven lang bij de zelfde moet blijven. Verliefd zijn is zo fijn, je voelt je dan altijd zo goed.
sos is te veer gegangenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar het is knapper bij mensen zoals je vader, stoppen zonder dat om medische noodzaken stoppen moet.
[..]
Lekker van genieten Mikeyquote:
Hehe zijn gezondheid ging pas achteruit nadat hij gestopt was met rokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is het ook, maar die kriebels zijn best fijn, het geeft je toch een stofje waardoor je je heel fijn voeltquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker als iemand zonder die roze bril ook nog leuk is.
Ja vaak wel, maar hij hoeft er nu niet vroeg uit om kind naar school te brengen en naar zijn werk te gaan hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even een dutje doen ?
Waar is @:dud0r trouwens. Normaal is hij er wel toch rond dit tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |