Ik moet er een boel sambal doorheen gooien zodat ik het niet meer proef en dan nog krijg ik het niet op. Maar oke.. smaken verschillenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust ze beide wel, alhoes tuinbonen iets minder dan snijbonen
Snijbonen wortel stampot van aardappelpuree en dan met gebakken spekjes in honing er over is zooooooooooo lekker
quote:
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o o de pot verwijt de ketel verhaaltje dus![]()
quote:
Hiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppen.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog genoeg appels als ze wilquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het breidt zich razendsnel uit Mario
Vooral weer veel mensen samen zijn.
Het is de verantwoording van zo bedrijf om het wel of niet open te houden
Heel erg lastig allemaal
[..]
Of................... een appel
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Afgelopen jaar een stoppoging gedaan door middel van groepstrainingen: sommige mensen deden die cursus 5 keer voordat ze konden stoppen.
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
[..]
[ afbeelding ]
In 1x gestopt ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweest
Maar volgend maand ben ik er al 10 jaar van af. Maar het heeft me wel een gedeelte van mijn long gekost en getekend voor het leven.
Jip zonder hulpmiddelenquote:
Nahwquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk, ben ook een zeer zware rookster geweest
Maar volgend maand ben ik er al 10 jaar van af. Maar het heeft me wel een gedeelte van mijn long gekost en getekend voor het leven.
NOu eigenlijk had ik wel een hulpmiddel bedenk ik mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjesmijn vader ook, besloot op een dag gwn te stoppen en gelijk gelukt.
komische meidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet hamsteren hoor !
[ afbeelding ]
Soms moet je gewoon moemoe. Het zou in mijn geval zeer stom zijn om door gegaan te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw.
Wel trots op je dat het je gelukt is de verslaving te overkomen!!
Mjah, als ik erover nadenk heeft roken gewoon geen voordelen. Het is een proces met een uitweg, alleen wel 1 met een hobbelige weg.
* moemoe knuffelt Dotteke
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet hamsteren hoor !
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |