we mogen nergens henn gaan ,en het werd ook niks zijn het moet gewacht werden tot april,maiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog ergens heen waar veel mensen samen zijn Mario
Het is toch logisch dat ook dat niet meer mag
Mensen moeten voorzichtig zijn ook de voetballers.
[..]
Die wil ik nog meemaken dan, die heb ik nog nooit gezien, gelezen, gehoord
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moemoe bolkqueen![]()
je UI heeft een mondkapje, goed bezig
ja ikheb valse antwort gegeven, met moderator bedoelde ik dat huis in brasil,de moeten op hygiene oplettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde ook je gezicht als je buiten bent geweest of bezoek hebt gehad.
Maar denk dat als iemand in je gezicht hoest het handen wassen ook niet meer helpt
Kan die beter wel doen, hij kreeg gisteren snijbonen en ik kan je vertellen hij was niet blijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen dolce gusto ?
Maar ga jij het koken nu op je nemen Haags?
Ja, en de voetballers ook. Alles maar dan ook alles is afgelast.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
we mogen nergens henn gaan ,en het werd ook niks zijn het moet gewacht werden tot april,mai
Luisteren naar moemoe Limoen, anders krijg je met dequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef moemoe het volgende:
[..].
Je gaat niet roken hoor Limoen, ik wil het niet hebben hoor je me
.
Haha nee ga ik ook niet aan beginnen. Ik geloof dat ik heel verslavingsgevoelig ben dus ik blijf daar sowieso uit de buurt van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef moemoe het volgende:
[..].
Je gaat niet roken hoor Limoen, ik wil het niet hebben hoor je me
.
Snijbonen zijn dan ook echt zoooo viesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die beter wel doen, hij kreeg gisteren snijbonen en ik kan je vertellen hij was niet blij
[..]
Ja, en de voetballers ook. Alles maar dan ook alles is afgelast.
Mooit klotuh maar niets aan te doen.
[..]
Luisteren naar moemoe Limoen, anders krijg je met de
Ik lust ze beide wel, alhoes tuinbonen iets minder dan snijbonenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snijbonen zijn dan ook echt zoooo vies![]()
Snijbonen en tuinbonen![]()
![]()
O o o o de pot verwijt de ketel verhaaltje dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef moemoe het volgende:
Dan ga ik nu even roken, want ik ben wel nog steeds verslaafd.
[ afbeelding ]
neem een wortel,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef moemoe het volgende:
Dan ga ik nu even roken, want ik ben wel nog steeds verslaafd.
[ afbeelding ]
Ja het breidt zich razendsnel uit Marioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:21 schreef mario390 het volgende:
van kärnten heb ik bedoelt
de wrden weer wat maken om dat gisteren 8 nieuwe corona datzu gekomen zijn
in st michael bij bleiburg is en fabrik vor autofilter
over 1000 werkers en de hebben nog niet gesloten
gisteren heb ik gelezen 2 van eberndorf hebben corona
van eberndorf komen van deze fabbrik
vele werkers
en ik heb ook 4 jaren tot 2002 daar gewerkt
Of................... een appelquote:
ja voral de werkers hier bij ons van deze fabrik de zijn in orten thuis daar zijn nur 200 - 500 inwohners daar kann zich straks weer ansteckenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het breidt zich razendsnel uit Mario
Vooral weer veel mensen samen zijn.
Het is de verantwoording van zo bedrijf om het wel of niet open te houden
Heel erg lastig allemaal
[..]
Of................... een appel
Je, je moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja voral de werkers hier bij ons van deze fabrik de zijn in orten thuis daar zijn nur 200 - 500 inwohners daar kann zich straks weer anstecken
Hoi Mikey, hoe is het met de liefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |