Gelukkig is er takeshis castlequote:Op dinsdag 17 maart 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet je zonder de voetbal he

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:02 schreef engine het volgende:
Wou even laten weten dat ik ook niet ga klikken

Ook keelpijn en koorts?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:02 schreef engine het volgende:
Wou even laten weten dat ik ook niet ga klikken

Waarom, mis je me🤭quote:Op dinsdag 17 maart 2020 04:46 schreef aKboR het volgende:
@:Dotteke stop maar met meelezen en kom er maar in..

Keelpijn wel gehad. Koorts hooguit heel licht. Wel gigantische niesbuien maar is aan het wegtrekken.quote:

Ik begin het te krijgen geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Keelpijn wel gehad. Koorts hooguit heel licht. Wel gigantische niesbuien maar is aan het wegtrekken.

Goedemorgen dotjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, mis je me🤭
Morguh vroege vogels.

Maar je hebt het weggejaagd?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin het te krijgen geloof ik

Hey Engine. Weet je al hoe laat je gaat vliegen?quote:

Das niet te hopen Haags.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin het te krijgen geloof ik

Donderdag half 12 's avonds, als het doorgaatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine. Weet je al hoe laat je gaat vliegen?

Je hebt geen smaak johquote:

Hey Mario. Nog wat verdiend vannacht?quote:

quote:

O dacht vandaag. Nog even volhouden dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:07 schreef engine het volgende:
[..]
Donderdag half 12 's avonds, als het doorgaat

Ik ga zo strekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan we doen vandaag? Hele dag weer fokken?

Ja wat moet je anders. Mag niet naar buiten. Mag geen bezoek ontvangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan we doen vandaag? Hele dag weer fokken?

Vlucht is een dag uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht vandaag. Nog even volhouden dan.
Liefffquote:

De hele nacht op gebleven FFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |