K U T voor FOk dat het niet goed loopt allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is nu niet te zeggen. FOK bestaat uit een cluster van servers. Een vertragende swithc bv kan dit effect ook al geven. Database server kan ook een bottleneck zijn. 503 lijkt vooral op webservers te slaan, maar als datgene wat de webservers nodig hebben vertraagd wordt aangeleverd heb je dus ook een probleem.
Database server is veel duurder dan een webserver, en die weer veel duurder dan bv een switch.
Kortom, er is meer onderzoek voor nodig.
Woensdag hoop ik er een webserver aan toe te kunnen voegen, dan zien we wel wat dat voor effect heeft. En natuurlijk blijven we verder kijken naar de prestaties en dat wat negatief werkt.
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......quote:
Hehquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen
Gaat wel goed. Ja dat laatste is wel een beetje lastig al is er nu wel een vlucht geboekt. Hoop vrijdag weer thuis te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou ?
Had van dev gehoord dat je misschien in Oman vastzit
meegehuild natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen
Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
nintendo switch controllerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......
Alweer wakker skeetquote:
Zeg dat ik moet gaan slapen.quote:
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:43 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jou dag vandaag.. zou het doen als je toch thuis werkt
ja in brasil huilten somige, voral de meid de in afrika was om kinderen te helpenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze?
Las gisten in de krant dat BB Duitsland vandaag te horen kreeg wat buiten speelde
NOu is geen reet aan kan ik je zeggenquote:
Ja en??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzitten
Als ik zeg je moet zeg je misschien je wilt punten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |