K U T voor FOk dat het niet goed loopt allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is nu niet te zeggen. FOK bestaat uit een cluster van servers. Een vertragende swithc bv kan dit effect ook al geven. Database server kan ook een bottleneck zijn. 503 lijkt vooral op webservers te slaan, maar als datgene wat de webservers nodig hebben vertraagd wordt aangeleverd heb je dus ook een probleem.
Database server is veel duurder dan een webserver, en die weer veel duurder dan bv een switch.
Kortom, er is meer onderzoek voor nodig.
Woensdag hoop ik er een webserver aan toe te kunnen voegen, dan zien we wel wat dat voor effect heeft. En natuurlijk blijven we verder kijken naar de prestaties en dat wat negatief werkt.
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......quote:
Hehquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen
Gaat wel goed. Ja dat laatste is wel een beetje lastig al is er nu wel een vlucht geboekt. Hoop vrijdag weer thuis te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou ?
Had van dev gehoord dat je misschien in Oman vastzit
meegehuild natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze nu ook de info vannacht gekregen over covid en het is niks meer zo zo als erder,het was huilen
Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef mario390 het volgende:
nintendo switch controllerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Strakgestreken pantalon.Met mijn hand om jouw ......
Alweer wakker skeetquote:
Zeg dat ik moet gaan slapen.quote:
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:43 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jou dag vandaag.. zou het doen als je toch thuis werkt
ja in brasil huilten somige, voral de meid de in afrika was om kinderen te helpenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze?
Las gisten in de krant dat BB Duitsland vandaag te horen kreeg wat buiten speelde
NOu is geen reet aan kan ik je zeggenquote:
Ja en??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 7 uur slaap opzitten
Als ik zeg je moet zeg je misschien je wilt punten hequote:
Kan je aan je kleurtje werken daar andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:40 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ja dat laatste is wel een beetje lastig al is er nu wel een vlucht geboekt. Hoop vrijdag weer thuis te zijn![]()
Maar overleef hier ook wel.
Ik heb het over die tv shows BB.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu is geen reet aan kan ik je zeggen
Ik ben best verdrietig kan ik je zeggen
Ik pas 3 dagen in de week op mijn kleinzoon, hij is zijn hele leven heel veel hier geweest.
Nu mag ik hem niet meer zien. Mag geen bezoek ontvangen en mag niet naar buiten
Ik vind het verschrikkelijk.
Probeer er natuurlijk het beste van te maken maar ik ga dat jong echt missen
Ik ga beppe,spreek je later.Dikke tut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zeg je moet zeg je misschien je wilt punten he
ALs ik zeg je hoeft niet zeg je misschien je gunt me geen slaap
Dus ik zeg
FF als je zelf voor je gezondheid gaat dan ga je dat doen wat het beste voor je is
Ja als je helemaal van niets weet dan kan ik me wel voorstellen dat je schrikt en gaat huilen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in brasil huilten somige, voral de meid de in afrika was om kinderen te helpen
Kweetniequote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja en??
Als je zin hebt om weer terug te kruipen gewoon doen. ff lekker een paar uurtjes niks doen.
LEES DANquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Echt ? Niks aan manen dat 2 weken ook nog eens
Gaat het verder wel goed.met je?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
O oke, ja dat is waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb het over die tv shows BB.
Die zitten al afgezonderd van de real world
Tot laters dikke skeetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga beppe,spreek je later.Dikke tut.
ja en ze vraagten ook of familienlids vor bzoek kunnen komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je helemaal van niets weet dan kan ik me wel voorstellen dat je schrikt en gaat huilen.
VOoral omdat ze helemaal nog niets hebben meegekregen
Als je niet in zo huis zit dan krijg je het ineens op je dak. ALs je buiten bent leef je er in mee
Hoelang moet je nog? Of pas net begonnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed.met je?
Is vast vanwege het virus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkig
Sinds zondag. Dus pas jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog? Of pas net begonnen?
Minder rokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel, beetje kortademig maar had daar laatste tijd al vaker last van. Heb alles dus hoef het huis niet uit gelukkig
Ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Vind het thuiszitten vervelenderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is vast vanwege het virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |