Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Supermarkt kan ook gewoon dicht. Thuisbezorgen allen.
Whatsapp is het nieuwe Hyvesquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Net weer een doorstuur whatsapp ontvangen dat vanavond de lockdown wordt aangekondigd
Wij krijgen het minste waarschijnlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Heftig. Benieuwd hoe die verdeling dan zal gaan..........
Picnic 25 euro allen. Je moet gewoon dik inslaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.
Ik zag net ook zo'n koter van rond de 13 in zijn blote bast op het voetbalveldquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef -0- het volgende:
Toch goed te zien dat kinderen eindelijk weer eens buiten spelen![]()
Extra wc-papier een optie?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deel dan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Net weer een doorstuur whatsapp ontvangen dat vanavond de lockdown wordt aangekondigd
Waarom wond je dat op Hans?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net ook zo'n koter van rond de 13 in zijn blote bast op het voetbalveld
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
de meeste hebben al zo veel gehamsterd dat ze tot de kerst geen inkopen meer hoeven doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks ook met max 2 personen de supermarkt in.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat het 3 dagen later alsnog doorgevoerd gaat worden.
Natuurlijk wel. Extra personeel aannemen en daar zijn ze al mee bezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als ik de supermarkt.
gelukkig danquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar hebben we gewoon een Nederlands woord voor: Kudde-immuniteit
Wat denk je van die halve marathonquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gierend hard het in GB uit de klauwen gaat lopen. Ik zag beelden van een concert van de Stereophonics voorbij komen, die gaan er echt volle bak in
En de grap is dat die vorige week waarschijnlijk wel allemaal moord en brand riepen dat de scholen dicht moesten... zodat ze nu met hun reet gezellig bij elkaar in een speeltuin kunnen gaan zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk maakt de gemiddelde Henk of Ingrid zich nog niet bijster zorgen.
Ik vond dat schokkend. Die beelden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gierend hard het in GB uit de klauwen gaat lopen. Ik zag beelden van een concert van de Stereophonics voorbij komen, die gaan er echt volle bak in
Bedankt voor de vertaling.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar hebben we gewoon een Nederlands woord voor: Kudde-immuniteit
Oh vetquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
![]()
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk maakt de gemiddelde Henk of Ingrid zich nog niet bijster zorgen.
Die zijn al personeel aan het werven. Zie Linkedin, uitzendbureau's etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vet![]()
Kunnen we dat de ah en jumbo ook niet toesturen?
3 maanden...in ieder geval beter dan anderhalf jaar. Even uitzingen met z'n allenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In feite is het vaccin klaar alleen dan moeten ze alle fases nog door.
En dan files van bezorgbusjes in de stratenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Extra personeel aannemen en daar zijn ze al mee bezig.
Ook jaquote:
Ja want iedereen wil de boodschappen op exact dezelfde tijd ontvangen. Oke Hanssssssquote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan files van bezorgbusjes in de straten
Ik denk binnen max 3 dagen.. mensen zijn zo fucking eigenwijs als ik dat zo lees van spelende kinderen etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Verwacht op z'n vroegst volgende week pas.
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
![]()
Iedereen zit toch thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja want iedereen wil de boodschappen op exact dezelfde tijd ontvangen. Oke Hanssssss
En dat zonder regeringquote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
Niks mis mee ouwe reus. We hebben toch een mooi leven gehad dan? Niet druk om maken joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
Zombie-uitbraak gaat ook hard.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
Tuurlijk. Carla van 47 gaat dan hier gewoon een rel schoppen omdat ze ook boodschappen moet kunnen doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt worden
Nou nou, dat vervangt wel die drukke zaterdagen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
Oudjes die heel hun rollator volgooien met toiletpapierquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus als je dat gaat aankondigen, half Nederland weer als een idioot de supermarkten leeg kopen. Iets wat je nu niet wilt hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.
Mooi, kan mijn oma voor mij morgenvroeg een paar kratten bier en wc papier gaan halen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
![]()
Hema heeft het verlaagd naar ¤15quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Picnic 25 euro allen. Je moet gewoon dik inslaan.
of ze huren een oudje in om boodschappen mee te doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk. Carla van 47 gaat dan hier gewoon een rel schoppen omdat ze ook boodschappen moet kunnen doen
met geleend geld wat weer met rente terug betaald moet worden door jan lul. sigaar uit eigen doos.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Dat niet, maar die kleine ondernemers kunnen zo wel overlevenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou nou, dat vervangt wel die drukke zaterdagen hoor.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze huren een oudje in om boodschappen mee te doen
Natuurlijk kan dat niet doorgaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja de opnames en repetities van het songfestival zijn al uitgesteld
bron: https://songfestival.be/e(...)val-2020-uitgesteld/
ga er maar vanuit dat het songfestival gewoon niet doorgaat. het schijnt lastig te zijn om de locatie en andere zaken geregeld te krijgen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet, maar die kleine ondernemers kunnen zo wel overleven
Dan is er nog geen probleem. Nederland is de 2 na grootste producent ter wereld van voedsel. We hebben genoeg voor heel Europa, maak je niet druk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Plus als je dat gaat aankondigen, half Nederland weer als een idioot de supermarkten leeg kopen. Iets wat je nu niet wilt hebben.
Jackass achtige praktijken met zo'n vermomde opaquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gele ster bovenin voor besmette mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand al enig idee wat het design gaat zijn van de voedselbonnen? #dtv
Flesje corona erop.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand al enig idee wat het design gaat zijn van de voedselbonnen? #dtv
https://www.rtlboulevard.(...)wege-concert-cardiffquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Kon je ook wel verwachten. Maandenlang kloteweer en sinds gister is het eindelijk zonnig.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Lockdown komt er zo aan als je de straten ziet, half Nederland loopt buiten.
Ik zie vrij weinig mensen buiten vanuit mijn zolderkamer.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Die site is KUT helemaal KUT.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
AH online is ook irritant zeg. Hebben zoveel op "tijdelijk online niet beschikbaar" staan.
Ja echt hè. Het is vakantie of zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Echt he. Bedankt weergoden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kon je ook wel verwachten. Maandenlang kloteweer en sinds gister is het eindelijk zonnig.
Stond er ook iets over Maastricht in??quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Is al bekend geworden dat er geen extra maatregelen komen vanavond. Bron: Radio 1.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Maar gelukkig kondigen we hier al een dikke week aan dat met het warmere weer het virus als sneeuw voor de zon zal verdwijnenquote:
Wij mogen net als de belgen mondkapjes gaan naaien voor ons zorgpersoneel........quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij krijgen het minste waarschijnlijk
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Volgens mij zien hun hele andere beelden dan de rest van Nederland
Amen!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Of ze hanteren een fatsoenlijke communicatiestrategie.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Neuh, nu nog niet... men geeft werkende ouders en de scholen vandaag en morgen de tijd om alles te regelen. Even kijken hoe dit valt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is al bekend geworden dat er geen extra maatregelen komen vanavond. Bron: Radio 1.
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
de meeste hebben al zo veel gehamsterd dat ze tot de kerst geen inkopen meer hoeven doen
[ link | afbeelding ]
Superdruk in alle supermarkten hier in omg Amsterdam. Succes met zoveel bestellingen zien te verwerken en bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.
Reeds een statement gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Willy ook nog een keer wat zeggen. Of zit hij in quarantaine?
Hij heeft net wat open deuren laten intrappen door een persvoorlichter.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Oeh! Voor het eerst blij met mijn rollatorquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef gniffie het volgende:
Oudjes die heel hun rollator volgooien met toiletpapier
Supermarkten. Gaan. Niet. Dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.
Van Jan Dijkgraafquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deel dan.![]()
Ik heb veel pauper whatsapp groepen, maar het plaatselijke feesboek schuim niet.
Brood is wel het ultieme schraper voedselquote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
Of je kijkt es uit je raam. Ik zit zelf in een bus waar ik achterin moest instappen met een lint tussen de chauffeur en ik zelf wegens het virus op weg naar mijn werk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:25:24Bericht van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima n.a.v. coronavirus COVID-19.
https://t.co/rB5H0Qq5iE https://t.co/7uQAYrkr9Z reageer retweet
Klopt, hier maar beschuit en crackers gehaald 😤quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
Nog niemand tegengekomen vandaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of je kijkt es uit je raam. Ik zit zelf in een bus waar ik achterin moest instappen met een lint tussen de chauffeur en ik zelf wegens het virus op weg naar mijn werk.
Juichen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef denattedweil het volgende:
Update: afhalen is toch mogelijk
Bron: KHN.nl
dat is toch dat met een bal de overkant van de stoeprand te rakenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Bij mij in de straat doen ze stoepranden. Perfect spel nu natuurlijk en lekker weinig verkeer waar je op moet wachten
Ik heb de jeugd jaren dat spel niet zien spelen.
Voor. De. Leesbaarheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom staan er puntjes tussen je woorden? Wat is dit voor act.
Ik kom zelf ook buiten..quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.
Mensen hebben een ''nu kan het nog'' ' idee erbij wellicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond dat schokkend. Die beelden.
Werkt. Niet.quote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Dank. Bedoelde meer in de vorm van een speech op tv. Maar tegenwoordig is een Twitterbericht voldoende schijnbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef D_A het volgende:
[..]twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:25:24Bericht van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima n.a.v. coronavirus COVID-19.
https://t.co/rB5H0Qq5iE https://t.co/7uQAYrkr9Z reageer retweet
Herstel: Koningsdag in Maastricht afgelastquote:
Dan is er 1 oplossing: MAN BIJT HOND MARATHONquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Ze hebben niet eens meer voldoende voorraad, met hun''anticiperen en voldoende paracetamol enz''quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan files van bezorgbusjes in de straten
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is toch dat met een bal de overkant van de stoeprand te raken
Koning Pils ligt op 't strand van Bali.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dank. Bedoelde meer in de vorm van een speech op tv. Maar tegenwoordig is een Twitterbericht voldoende schijnbaar.
Sars of EBola scheelt niet zoveel en dit SARS2 virus doet daar echt neit aan ten onder. Voordeel van Sars/Ebola/Mers dat je het niet zomaar krijgt, dat de patient al ver gevorderd moest zijn voordat het longtissue het virus los liet gaan, nu is t gewoon besmettelijk als de normale griep. Satan had dit niet eens kunnen bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben meer dan voldoende voorraad. Nederland is een vd meest producerende landen ter wereld. 1 probleem niet genoeg personeel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens meer voldoende voorraad, met hun''anticiperen en voldoende paracetamol enz''
Vrachtwagens worden met tientallen tegengehouden bij verschillende landgrenzen.
corona kan uren in de lucht vliegen!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef XDo het volgende:
Wat is er mis met buitenspelen? Het is niet dat de lucht giftig is ofzo.
Je hebt nu mooi kunnen zien dat de regering dus daadwerkelijk niets heeft gedaan al die maanden dat men dit had kunnen zien aankomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
buiten zijn is wat anders dan contact hebben met anderen buitenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef XDo het volgende:
Wat is er mis met buitenspelen? Het is niet dat de lucht giftig is ofzo.
Reden dat ik als zzper naar Belgie ben gegaan, ben wel verplicht aan pensioen mee te betalen maar dan krijg ik later ook gewoon iets fatsoenlijks.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
of de hele dag lekker op je balkon corona zuipenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is er 1 oplossing: MAN BIJT HOND MARATHON
Tot je buurman de politie belt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Ik woon zowat op de grens. Lekker landje hoor Belgjeslandquote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef funnywell het volgende:
[..]
Reden dat ik als zzper naar Belgie ben gegaan, ben wel verplicht aan pensioen mee te betalen maar dan krijg ik later ook gewoon iets fatsoenlijks.
Geen afbakbrood, geen kipfilet, geen zilvervliesrijst, geen wc-papier.quote:
Nogmaals, geloof niet alles wat er op een website staat.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In feite is het vaccin klaar alleen dan moeten ze alle fases nog door.
En intussen zijn er weer twee kostbare dagen verloren, waarin mensen nog steeds massaal bij elkaal komen en het virus verspreid kan worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Neuh, nu nog niet... men geeft werkende ouders en de scholen vandaag en morgen de tijd om alles te regelen. Even kijken hoe dit valt.
Vanaf woensdag weer nieuwe maatregelen.
alleen in maanpak.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Lekker ''herd immunity kweken''quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)wege-concert-cardiff
die zijn echt van het padje af inderdaad
twitter:ragipsoylu twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:17:50NEW — Turkey to CLOSE all theatres, cinemas, performance centres, cafes/restaurants with live music, traditional coffee houses, hookah cafes, Internet cafes, beer halls, Turkish baths, arcades, amusement parks, SPAs, swimming pools, and all sports centres at MIDNIGHT reageer retweet
Wat is daar grappig aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
twitter:ragipsoylu twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:17:50NEW — Turkey to CLOSE all theatres, cinemas, performance centres, cafes/restaurants with live music, traditional coffee houses, hookah cafes, Internet cafes, beer halls, Turkish baths, arcades, amusement parks, SPAs, swimming pools, and all sports centres at MIDNIGHT reageer retweet
Tuuteren ook verboden?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
AH online is ook irritant zeg. Hebben zoveel op "tijdelijk online niet beschikbaar" staan.
Ik dacht dat ze daar bijna geen gevallen hadden?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
Gelulquote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef Sfancta het volgende:
Nog twee uur tot we maatregelen van hoge hand krijgen. Maatregelen waar we ons nu bij zouden sidderen.
En dat willen ze graag zo houden in tegenstelling tot andere landen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar bijna geen gevallen hadden?
Gisteren hier nog genoeg , ik had ze 1 week geleden al binnen gehaald een zooi dozen , want ik zag deze ellende al aan komen van dat hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
Ze gaan nog voor een ''herd immunity''? Geen idee of ze het echt goed voorbereiden, hebben zij bv wél mondkapjesfabrieken opgezet en/of groots benodigde medische apparatuur ingekocht?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
En UK bereidt achter de schermen wel goed voor, maar zonder maatregelen gaat dat niks oplossen.
Vrige week ingeslagen, net als Vit C en Multivit tabletten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Gisteren hier nog genoeg , ik had ze 1 week geleden al binnen gehaald een zooi dozen , want ik zag deze ellende al aan komen van dat hamsteren
Ik dacht dat Bruins al bevestigd heeft dat het gewoon een peptalk van Mark is?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef Sfancta het volgende:
Nog twee uur tot we maatregelen van hoge hand krijgen. Maatregelen waar we ons nu bij zouden sidderen.
Alpha males hoeven dat niet in te slaanquote:Op maandag 16 maart 2020 16:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vrige week ingeslagen, net als Vit C en Multivit tabletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |