Appie kan het niet aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Supermarkt kan ook gewoon dicht. Thuisbezorgen allen.
Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Whatsapp is het nieuwe Hyvesquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Net weer een doorstuur whatsapp ontvangen dat vanavond de lockdown wordt aangekondigd
Wij krijgen het minste waarschijnlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Heftig. Benieuwd hoe die verdeling dan zal gaan..........
Picnic 25 euro allen. Je moet gewoon dik inslaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.
Ik zag net ook zo'n koter van rond de 13 in zijn blote bast op het voetbalveldquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef -0- het volgende:
Toch goed te zien dat kinderen eindelijk weer eens buiten spelen![]()
Extra wc-papier een optie?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang de AH en andere bezorgers bij minstes 50 euro pas gaat bezorgen schiet dat niet op.
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deel dan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Net weer een doorstuur whatsapp ontvangen dat vanavond de lockdown wordt aangekondigd
Waarom wond je dat op Hans?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net ook zo'n koter van rond de 13 in zijn blote bast op het voetbalveld
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
de meeste hebben al zo veel gehamsterd dat ze tot de kerst geen inkopen meer hoeven doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks ook met max 2 personen de supermarkt in.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat het 3 dagen later alsnog doorgevoerd gaat worden.
Natuurlijk wel. Extra personeel aannemen en daar zijn ze al mee bezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als ik de supermarkt.
gelukkig danquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar hebben we gewoon een Nederlands woord voor: Kudde-immuniteit
Wat denk je van die halve marathonquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gierend hard het in GB uit de klauwen gaat lopen. Ik zag beelden van een concert van de Stereophonics voorbij komen, die gaan er echt volle bak in
En de grap is dat die vorige week waarschijnlijk wel allemaal moord en brand riepen dat de scholen dicht moesten... zodat ze nu met hun reet gezellig bij elkaar in een speeltuin kunnen gaan zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk maakt de gemiddelde Henk of Ingrid zich nog niet bijster zorgen.
Ik vond dat schokkend. Die beelden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gierend hard het in GB uit de klauwen gaat lopen. Ik zag beelden van een concert van de Stereophonics voorbij komen, die gaan er echt volle bak in
Bedankt voor de vertaling.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar hebben we gewoon een Nederlands woord voor: Kudde-immuniteit
Oh vetquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
![]()
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk maakt de gemiddelde Henk of Ingrid zich nog niet bijster zorgen.
Die zijn al personeel aan het werven. Zie Linkedin, uitzendbureau's etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vet![]()
Kunnen we dat de ah en jumbo ook niet toesturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |