Dela wrijft in de handjesquote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kwam net een hoestende bejaarde tegen.
Die is dus binnen een week dood.
YESSS!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Zeroku het volgende:
Heeft er iemand al gepost dat Koningsdag in Maastricht is afgelast?
Daar ga je dus al. Hoeft maar 1 besmet iemand binnen te komen en je kan weer van voor af aan beginnen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef cemeteryslut het volgende:
[ afbeelding ]
Nee uitstekend plan dit, 200+ ondernemers gezellig bij elkaar. Op een terras, dat dan weer wel.
Natuurlijk ouwe reus lekker manquote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef leolinedance het volgende:
Zou Koningsdag in Maastrich afgelast worden denken jullie?
Ik zie het hier ook overal.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja vandaag viel mij op dat de speelveldjes en masse bevolkt worden. Niet echt het goede (voor)beeld om een virus in te dammen.
Dat mensen op gepaste afstand wat wandelen, kan ik nog komen maar dat groepen, met elkaar gaan stoeien, uitgebreid gaan chillen in winkelcentra en sporten is vragen om problemen.
Die onaantasbaren zullen zelf wel niet gelijk (merkbaar?) ziek worden maar zorgen door hun gedrag dat het virus zich kan verspreiden naar hen die het wel raakt. Het is bij menigeen nog lang niet ingedaald in die curlingkopjes.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef weetjewel5 het volgende:
heb ik wat gemist, koninginnedag heet t toch?
Derhalve, lockdown coming in 3, 2, 1...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Aurelius het volgende:
Wij hebben iets verderop een kleine speeltuin. Kan het zien vanuit mijn raam. Echt de hele dag al propvol kinderen en hun ouders.
Alleen houden we er ons niet aanquote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Dan zijn wij eigenlijk al een stuk verder dan Duitsland
In feite is het vaccin klaar alleen dan moeten ze alle fases nog door.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geloof toch niet alles wat er op internet staat.
herd immunityquote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Hoezo uit het buitenland, gooi die grenzen nou eens dicht (op bevoorrading na), net als ''het buitenland'' . Neemt iig wellicht de druk op de zorg iets af/niet explodeert
Weet je wel welk jaar het is?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef weetjewel5 het volgende:
heb ik wat gemist, koninginnedag heet t toch?
Supermarkt kan ook gewoon dicht. Thuisbezorgen allen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie het hier ook overal.
En daarom zijn strengere maatregelen nodig. NU.
Wat in steeds meer landen om ons heen ook lijkt te gebeuren.
Sluit alles behalve supermarkten, apotheken e.d.
Heftig. Benieuwd hoe die verdeling dan zal gaan..........quote:Op maandag 16 maart 2020 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onze inkoopafdeling meldt net dat op last van de regering al onze beschermingsmiddelen orders worden geannuleerd. Alles gaat naar een Europese pool en wordt vanuit daar herverdeeld.
Meer wordt duidelijk tijdens de persco van vanavond.
Verwacht op z'n vroegst volgende week pas.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Derhalve, lockdown coming in 3, 2, 1...
Op basis van EU-bijdrage per hoofd van de bevolking.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Heftig. Benieuwd hoe die verdeling dan zal gaan..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |