Geloof toch niet alles wat er op internet staat.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:23 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Nee
https://www.jpost.com/HEA(...)virus-vaccine-619101
dan zit je thuis opgeslotenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het niet. Je werkt toch nog gewoon? Totaal is als je helemaal niks meer mag.
7 uurquote:
Idd. En dat verwacht ik eigenlijk al morgen/overmorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat toch wel gebeuren, ze nemen steeds maatregel voor maatregel over van het buitenland. Ze blijven niet als enige land 'open'.
Spuit 11 genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Koningsdag Maastricht gaat niet door
Hoezo uit het buitenland, gooi die grenzen nou eens dicht (op bevoorrading na), net als ''het buitenland'' . Neemt iig wellicht de druk op de zorg iets af/niet explodeertquote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef hollandia02 het volgende:
16:12
Minister Bruno Bruins van Medische Zorg zegt dat Nederland de komende dagen waarschijnlijk geen nieuwe maatregelen neemt in de strijd tegen het coronavirus. Nederland nu volledig op slot zetten – door bijvoorbeeld het openbaar vervoer plat te leggen – is voor hem geen optie.
,,Stel je voor dat je heel Nederland nu op slot zet, dan levert dat het grote risico op dat je maar een kortstondig effect hebt. Als je dan als land weer ‘open’ gaat, komt het coronavirus uit het buitenland gewoon weer binnen. Dan is het uitstel van de problemen.’’
Ach een hoop mensen zijn nou eenmaal gevoelig voor dat soort uitingen. Zal allicht helpen om iedereen zich eraan te laten houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Minus dat laatste zinnetje (hoe goed we bezig zijn) vind ik het niet heel vreemd.
Ik ook ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. En dat verwacht ik eigenlijk al morgen/overmorgen.
Waarom spreekt hij dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
19.00 uur, maar komt niks nieuws. Bron: Radio 1 vorig uur.
Bitterballetje erbij.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef cemeteryslut het volgende:
[ afbeelding ]
Nee uitstekend plan dit, 200+ ondernemers gezellig bij elkaar. Op een terras, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |