Dan zijn wij eigenlijk al een stuk verder dan Duitslandquote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef zipcon het volgende:
Lockdown komt binnenkort in Duitsland:twitter:badischezeitung twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:05:18Die Menschen in Deutschland müssen sich auf weitere Einschnitte einstellen: Geschäfte, Fitnessstudios, Kirchen, Kinos – fast alles wird in der Coronakrise geschlossen. Lebensmittel und Medikamente sollen allerdings erhältlich bleiben. https://t.co/EOuosqc66H reageer retweet
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even doorpakken, songfestival ook afblazen graag.
Want? Lijkt me een optelsom eigenlijk.quote:
Want belangen. Punt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Lijkt me een optelsom eigenlijk.
Tja vandaag viel mij op dat de speelveldjes en masse bevolkt worden. Niet echt het goede (voor)beeld om een virus in te dammen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, je zult er toch een keer doorheen moeten. Maar ouders met kinderen die nu nog in winkelcentra en in speeltuinen bij elkaar komen, daar zouden ze toch wel wat aan mogen doen.
Er zijn geen belangen meer, zie het voetbal. Alles gaat gecanceld worden.quote:
Heb je gezien wat er met de voetbalkalender is gebeurd?quote:
Ik besmet (of word besmet door) niemand buiten hoor. Blijf op veilige afstand, en het is wel zo gezond om elke dag nog even buiten te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef hollandia02 het volgende:
Mensen blijf gewoon lekker thuis als je niet naar de winkel moet of moet werken.
Onbenullen allemaal buiten.
[ afbeelding ]
quote:Conférence de presse du Conseil fédéral à 17h
Le Conseil fédéral a convoqué la presse à 17h pour faire le point sur le coronavirus.
Seront présents la présidente de la Confédération Simonetta Sommaruga, le ministre de la Santé Alain Berset, la ministre de Justice et Police Karin Keller-Sutter et la ministre de la Défense Viola Amherd.
Nope, niet alles.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn geen belangen meer, zie het voetbal. Alles gaat gecanceld worden.
Zie de grafiek.quote:
Doe niet zo hysterich.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een totale lockdown is zeer zinvol. Punt.
twitter:De_Stentor twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:21:58Paasspektakel The Passion afgelast https://t.co/k3WreXMh9v reageer retweet
De lockdown komt vanzelf, maar pas als het dodental stijgt.quote:
Dat gaat niet over een totale lockdown.quote:
Was pas 30x genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:21 schreef hollandia02 het volgende:
16:17
De viering van Koningsdag in Maastricht gaat op 27 april niet door. Dat is door de provincie Limburg en de gemeente Maastricht besloten. In Limburg gaat ook de uitvoering van The Passion, die gepland stond in Roermond, niet door.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Ik heb wel eens vollere agenda's gehad deze maanden ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh dat is wel klote. Tenminste, neem aan dat het niet positief voor je is...
Neequote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duurt nog minstens tot het einde van het jaar denk ik..
Gaat toch wel gebeuren, ze nemen steeds maatregel voor maatregel over van het buitenland. Ze blijven niet als enige land 'open'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |