Totale lockdown is niet helemaal totaal. Men moet gewoon werken, kleine nuance.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen alsnog een totale lockdown. Als je vandaag kijkt dat al die kinderen buiten aan het spelen zijn met elkaar dan maakt het volgens mij niet of dat ze elkaar op school treffen of buiten.
Precies. Het is gewoon spreiden en zorgen dat de IC's het aan kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me een goede aanpak, ziek worden is an sich niet erg mits we het allemaal maar niet tegelijk oplopen en we de oudjes zoveel mogelijk proberen te ontzien, maar die laatste groep zal altijd kwetsbaarder blijven natuurlijk
En de ouders lekker in de speeltuin aan het beppen zijn, met zijn zevenen rond het krappe houten bankje. "Net vakantie, buuf!" lachen ze.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen alsnog een totale lockdown. Als je vandaag kijkt dat al die kinderen buiten aan het spelen zijn met elkaar dan maakt het volgens mij niet of dat ze elkaar op school treffen of buiten.
Ook die kunnen nog studeren aan een universiteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Fokkers nog op school zitten. Fokkers zijn mensen met enorme levenservaring.
Lijkt me geen gekke maatregel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onze inkoopafdeling meldt net dat op last van de regering al onze beschermingsmiddelen orders worden geannuleerd. Alles gaat naar een Europese pool en wordt vanuit daar herverdeeld.
Meer wordt duidelijk tijdens de persco van vanavond.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:14 schreef Newone82 het volgende:
Breaking. Koningsdag gaat niet door in Maastricht!!!
lekker belangrijkquote:Op maandag 16 maart 2020 16:14 schreef D_A het volgende:
De gemeente Maastricht en de provincie Limburg hebben besloten dat Koningsdag op 27 april in Maastricht niet doorgaat. Als reden geven ze de impact van de maatregelen om het coronavirus te verspreiden. Volgens de organisatie kan het programma niet worden gerealiseerd zoals beoogd.
NOS
Onzin. Mensen zitten te chillen in stadsparken alsof er niks aan de hand is....quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Totale lockdown is het nu al. Er zullen toch boodschappen gedaan moeten worden.
Is het niet. Je werkt toch nog gewoon? Totaal is als je helemaal niks meer mag.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Totale lockdown is het nu al. Er zullen toch boodschappen gedaan moeten worden.
Tja, sommige mensen vinden het per definitie niet goed wat Rutte en het kabinet besluit. Als Italië besluit om alle besmette mensen te executeren en Rutte zegt dat hij dat te ver vindt gaan dan heb je hier zelfs nog mensen die Rutte wel slapjanus noemen en niet daadkrachtig omdat hij Italië niet durft te volgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Minus dat laatste zinnetje (hoe goed we bezig zijn) vind ik het niet heel vreemd. Eerst maar eens kijken of de huidige maatregelen al effect hebben; kijken we over minimaal een weekje wel verder. Al gaat hij veel eerder ingrijpen natuurlijk; veel te veel druk van het volk. Of dat nou terecht of onterecht is.
hoezo?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even doorpakken, songfestival ook afblazen graag.
En dat het 3 dagen later alsnog doorgevoerd gaat worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rutte zijn reactie; Vinden wij niet nodig
Ik kan het op een briefje meegeven dat dat gaat gebeuren.
Financieel voor mij welquote:
twitter:badischezeitung twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:05:18Die Menschen in Deutschland müssen sich auf weitere Einschnitte einstellen: Geschäfte, Fitnessstudios, Kirchen, Kinos – fast alles wird in der Coronakrise geschlossen. Lebensmittel und Medikamente sollen allerdings erhältlich bleiben. https://t.co/EOuosqc66H reageer retweet
Totale lockdown is zinloos. Punt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het niet. Je werkt toch nog gewoon? Totaal is als je helemaal niks meer mag.
Dat wordt nog wat als het vandeweek echt richting de 20 graden gaatquote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin. Mensen zitten te chillen in stadsparken alsof er niks aan de hand is....
@Greysquote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even doorpakken, songfestival ook afblazen graag.
Dat duurt nog wel 2 jaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Laten we het hopen dat er snel een vaccin is. Ik ben echt toe aan goed nieuws.
Duurt nog minstens tot het einde van het jaar denk ik..quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Laten we het hopen dat er snel een vaccin is. Ik ben echt toe aan goed nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |