Tot je buurman de politie belt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Ik woon zowat op de grens. Lekker landje hoor Belgjeslandquote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef funnywell het volgende:
[..]
Reden dat ik als zzper naar Belgie ben gegaan, ben wel verplicht aan pensioen mee te betalen maar dan krijg ik later ook gewoon iets fatsoenlijks.
Geen afbakbrood, geen kipfilet, geen zilvervliesrijst, geen wc-papier.quote:
Nogmaals, geloof niet alles wat er op een website staat.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In feite is het vaccin klaar alleen dan moeten ze alle fases nog door.
En intussen zijn er weer twee kostbare dagen verloren, waarin mensen nog steeds massaal bij elkaal komen en het virus verspreid kan worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Neuh, nu nog niet... men geeft werkende ouders en de scholen vandaag en morgen de tijd om alles te regelen. Even kijken hoe dit valt.
Vanaf woensdag weer nieuwe maatregelen.
alleen in maanpak.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Lekker ''herd immunity kweken''quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)wege-concert-cardiff
die zijn echt van het padje af inderdaad
twitter:ragipsoylu twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:17:50NEW — Turkey to CLOSE all theatres, cinemas, performance centres, cafes/restaurants with live music, traditional coffee houses, hookah cafes, Internet cafes, beer halls, Turkish baths, arcades, amusement parks, SPAs, swimming pools, and all sports centres at MIDNIGHT reageer retweet
Wat is daar grappig aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
twitter:ragipsoylu twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:17:50NEW — Turkey to CLOSE all theatres, cinemas, performance centres, cafes/restaurants with live music, traditional coffee houses, hookah cafes, Internet cafes, beer halls, Turkish baths, arcades, amusement parks, SPAs, swimming pools, and all sports centres at MIDNIGHT reageer retweet
Tuuteren ook verboden?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
AH online is ook irritant zeg. Hebben zoveel op "tijdelijk online niet beschikbaar" staan.
Ik dacht dat ze daar bijna geen gevallen hadden?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
Gelulquote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef Sfancta het volgende:
Nog twee uur tot we maatregelen van hoge hand krijgen. Maatregelen waar we ons nu bij zouden sidderen.
En dat willen ze graag zo houden in tegenstelling tot andere landen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar bijna geen gevallen hadden?
Gisteren hier nog genoeg , ik had ze 1 week geleden al binnen gehaald een zooi dozen , want ik zag deze ellende al aan komen van dat hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
Ze gaan nog voor een ''herd immunity''? Geen idee of ze het echt goed voorbereiden, hebben zij bv wél mondkapjesfabrieken opgezet en/of groots benodigde medische apparatuur ingekocht?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
En UK bereidt achter de schermen wel goed voor, maar zonder maatregelen gaat dat niks oplossen.
Vrige week ingeslagen, net als Vit C en Multivit tabletten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Gisteren hier nog genoeg , ik had ze 1 week geleden al binnen gehaald een zooi dozen , want ik zag deze ellende al aan komen van dat hamsteren
Ik dacht dat Bruins al bevestigd heeft dat het gewoon een peptalk van Mark is?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef Sfancta het volgende:
Nog twee uur tot we maatregelen van hoge hand krijgen. Maatregelen waar we ons nu bij zouden sidderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |