Hema heeft het verlaagd naar ¤15quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Picnic 25 euro allen. Je moet gewoon dik inslaan.
of ze huren een oudje in om boodschappen mee te doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk. Carla van 47 gaat dan hier gewoon een rel schoppen omdat ze ook boodschappen moet kunnen doen
met geleend geld wat weer met rente terug betaald moet worden door jan lul. sigaar uit eigen doos.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
Dat niet, maar die kleine ondernemers kunnen zo wel overlevenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou nou, dat vervangt wel die drukke zaterdagen hoor.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze huren een oudje in om boodschappen mee te doen
Natuurlijk kan dat niet doorgaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja de opnames en repetities van het songfestival zijn al uitgesteld
bron: https://songfestival.be/e(...)val-2020-uitgesteld/
ga er maar vanuit dat het songfestival gewoon niet doorgaat. het schijnt lastig te zijn om de locatie en andere zaken geregeld te krijgen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet, maar die kleine ondernemers kunnen zo wel overleven
Dan is er nog geen probleem. Nederland is de 2 na grootste producent ter wereld van voedsel. We hebben genoeg voor heel Europa, maak je niet druk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Plus als je dat gaat aankondigen, half Nederland weer als een idioot de supermarkten leeg kopen. Iets wat je nu niet wilt hebben.
Jackass achtige praktijken met zo'n vermomde opaquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt worden
Gele ster bovenin voor besmette mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand al enig idee wat het design gaat zijn van de voedselbonnen? #dtv
Flesje corona erop.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand al enig idee wat het design gaat zijn van de voedselbonnen? #dtv
https://www.rtlboulevard.(...)wege-concert-cardiffquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gierend hard het in GB uit de klauwen gaat lopen. Ik zag beelden van een concert van de Stereophonics voorbij komen, die gaan er echt volle bak in
Kon je ook wel verwachten. Maandenlang kloteweer en sinds gister is het eindelijk zonnig.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Lockdown komt er zo aan als je de straten ziet, half Nederland loopt buiten.
Ik zie vrij weinig mensen buiten vanuit mijn zolderkamer.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Die site is KUT helemaal KUT.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
AH online is ook irritant zeg. Hebben zoveel op "tijdelijk online niet beschikbaar" staan.
Ja echt hè. Het is vakantie of zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Echt he. Bedankt weergoden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kon je ook wel verwachten. Maandenlang kloteweer en sinds gister is het eindelijk zonnig.
Stond er ook iets over Maastricht in??quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Net weer een doorstuur whatsapp ontvangen dat vanavond de lockdown wordt aangekondigd
Is al bekend geworden dat er geen extra maatregelen komen vanavond. Bron: Radio 1.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
Maar gelukkig kondigen we hier al een dikke week aan dat met het warmere weer het virus als sneeuw voor de zon zal verdwijnenquote:
Wij mogen net als de belgen mondkapjes gaan naaien voor ons zorgpersoneel........quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij krijgen het minste waarschijnlijk
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Volgens mij zien hun hele andere beelden dan de rest van Nederland
Amen!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Of ze hanteren een fatsoenlijke communicatiestrategie.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Neuh, nu nog niet... men geeft werkende ouders en de scholen vandaag en morgen de tijd om alles te regelen. Even kijken hoe dit valt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is al bekend geworden dat er geen extra maatregelen komen vanavond. Bron: Radio 1.
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
de meeste hebben al zo veel gehamsterd dat ze tot de kerst geen inkopen meer hoeven doen
[ link | afbeelding ]
Superdruk in alle supermarkten hier in omg Amsterdam. Succes met zoveel bestellingen zien te verwerken en bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.
Reeds een statement gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Willy ook nog een keer wat zeggen. Of zit hij in quarantaine?
Hij heeft net wat open deuren laten intrappen door een persvoorlichter.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Oeh! Voor het eerst blij met mijn rollatorquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef gniffie het volgende:
Oudjes die heel hun rollator volgooien met toiletpapier
Supermarkten. Gaan. Niet. Dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.
Van Jan Dijkgraafquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deel dan.![]()
Ik heb veel pauper whatsapp groepen, maar het plaatselijke feesboek schuim niet.
Brood is wel het ultieme schraper voedselquote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
Of je kijkt es uit je raam. Ik zit zelf in een bus waar ik achterin moest instappen met een lint tussen de chauffeur en ik zelf wegens het virus op weg naar mijn werk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:25:24Bericht van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima n.a.v. coronavirus COVID-19.
https://t.co/rB5H0Qq5iE https://t.co/7uQAYrkr9Z reageer retweet
Klopt, hier maar beschuit en crackers gehaald 😤quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |