3 maanden...in ieder geval beter dan anderhalf jaar. Even uitzingen met z'n allenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In feite is het vaccin klaar alleen dan moeten ze alle fases nog door.
En dan files van bezorgbusjes in de stratenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Extra personeel aannemen en daar zijn ze al mee bezig.
Ook jaquote:
Ja want iedereen wil de boodschappen op exact dezelfde tijd ontvangen. Oke Hanssssssquote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan files van bezorgbusjes in de straten
Ik denk binnen max 3 dagen.. mensen zijn zo fucking eigenwijs als ik dat zo lees van spelende kinderen etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Verwacht op z'n vroegst volgende week pas.
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
![]()
Iedereen zit toch thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja want iedereen wil de boodschappen op exact dezelfde tijd ontvangen. Oke Hanssssss
En dat zonder regeringquote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
Niks mis mee ouwe reus. We hebben toch een mooi leven gehad dan? Niet druk om maken joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
Zombie-uitbraak gaat ook hard.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
Tuurlijk. Carla van 47 gaat dan hier gewoon een rel schoppen omdat ze ook boodschappen moet kunnen doenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt worden
Nou nou, dat vervangt wel die drukke zaterdagen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
Oudjes die heel hun rollator volgooien met toiletpapierquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt leuk maar zal ook wel weer misbruik van gemaakt worden
Plus als je dat gaat aankondigen, half Nederland weer als een idioot de supermarkten leeg kopen. Iets wat je nu niet wilt hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.
Mooi, kan mijn oma voor mij morgenvroeg een paar kratten bier en wc papier gaan halen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
twitter:lidl_ireland twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:57:02We’ve been listening to your feedback and we will be implementing priority shopping hours for the elderly across all 163 Lidl stores in Ireland, 9-11am every day, until further notice. reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |