Maar gelukkig kondigen we hier al een dikke week aan dat met het warmere weer het virus als sneeuw voor de zon zal verdwijnenquote:
Wij mogen net als de belgen mondkapjes gaan naaien voor ons zorgpersoneel........quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij krijgen het minste waarschijnlijk
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Volgens mij zien hun hele andere beelden dan de rest van Nederland
Amen!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoor de ministers op NOS zeggen dat we ons allemaal goed aan de regels houden.
Of ze hanteren een fatsoenlijke communicatiestrategie.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Neuh, nu nog niet... men geeft werkende ouders en de scholen vandaag en morgen de tijd om alles te regelen. Even kijken hoe dit valt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is al bekend geworden dat er geen extra maatregelen komen vanavond. Bron: Radio 1.
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
de meeste hebben al zo veel gehamsterd dat ze tot de kerst geen inkopen meer hoeven doen
[ link | afbeelding ]
Superdruk in alle supermarkten hier in omg Amsterdam. Succes met zoveel bestellingen zien te verwerken en bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met thuisbezorgen kunnen lang niet zoveel mensen bediend worden als in de supermarkt.
Reeds een statement gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Willy ook nog een keer wat zeggen. Of zit hij in quarantaine?
Hij heeft net wat open deuren laten intrappen door een persvoorlichter.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Oeh! Voor het eerst blij met mijn rollatorquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef gniffie het volgende:
Oudjes die heel hun rollator volgooien met toiletpapier
Supermarkten. Gaan. Niet. Dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dag, dan krijg je wat je niet wilde: dat de hamsteraars tevreden op hun berg voorraden die sluiting van de supermarkten uit kunnen zitten en de mensen die normaal deden dan in de problemen zitten.
Van Jan Dijkgraafquote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deel dan.![]()
Ik heb veel pauper whatsapp groepen, maar het plaatselijke feesboek schuim niet.
Brood is wel het ultieme schraper voedselquote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
Of je kijkt es uit je raam. Ik zit zelf in een bus waar ik achterin moest instappen met een lint tussen de chauffeur en ik zelf wegens het virus op weg naar mijn werk.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:25:24Bericht van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima n.a.v. coronavirus COVID-19.
https://t.co/rB5H0Qq5iE https://t.co/7uQAYrkr9Z reageer retweet
Klopt, hier maar beschuit en crackers gehaald 😤quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Geen brood meer te krijgen overal. Al die paupers en tokkies hebben dit voor ons al leeg gerausd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |