Nog niemand tegengekomen vandaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of je kijkt es uit je raam. Ik zit zelf in een bus waar ik achterin moest instappen met een lint tussen de chauffeur en ik zelf wegens het virus op weg naar mijn werk.
Juichen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef denattedweil het volgende:
Update: afhalen is toch mogelijk
Bron: KHN.nl
dat is toch dat met een bal de overkant van de stoeprand te rakenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Bij mij in de straat doen ze stoepranden. Perfect spel nu natuurlijk en lekker weinig verkeer waar je op moet wachten
Ik heb de jeugd jaren dat spel niet zien spelen.
Voor. De. Leesbaarheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom staan er puntjes tussen je woorden? Wat is dit voor act.
Ik kom zelf ook buiten..quote:Op maandag 16 maart 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je moet niet alles geloven wat tien fokkers hier vanuit hun zolderkamer posten.
Mensen hebben een ''nu kan het nog'' ' idee erbij wellicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond dat schokkend. Die beelden.
Werkt. Niet.quote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Dank. Bedoelde meer in de vorm van een speech op tv. Maar tegenwoordig is een Twitterbericht voldoende schijnbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef D_A het volgende:
[..]twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:25:24Bericht van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima n.a.v. coronavirus COVID-19.
https://t.co/rB5H0Qq5iE https://t.co/7uQAYrkr9Z reageer retweet
Herstel: Koningsdag in Maastricht afgelastquote:
Dan is er 1 oplossing: MAN BIJT HOND MARATHONquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Questular het volgende:
Stel het land gaat in lock-down en je mag nergens naartoe, mag je dan wel in je tuin van de zon genieten?
Ze hebben niet eens meer voldoende voorraad, met hun''anticiperen en voldoende paracetamol enz''quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan files van bezorgbusjes in de straten
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is toch dat met een bal de overkant van de stoeprand te raken
Koning Pils ligt op 't strand van Bali.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dank. Bedoelde meer in de vorm van een speech op tv. Maar tegenwoordig is een Twitterbericht voldoende schijnbaar.
Sars of EBola scheelt niet zoveel en dit SARS2 virus doet daar echt neit aan ten onder. Voordeel van Sars/Ebola/Mers dat je het niet zomaar krijgt, dat de patient al ver gevorderd moest zijn voordat het longtissue het virus los liet gaan, nu is t gewoon besmettelijk als de normale griep. Satan had dit niet eens kunnen bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
Ze hebben meer dan voldoende voorraad. Nederland is een vd meest producerende landen ter wereld. 1 probleem niet genoeg personeel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens meer voldoende voorraad, met hun''anticiperen en voldoende paracetamol enz''
Vrachtwagens worden met tientallen tegengehouden bij verschillende landgrenzen.
corona kan uren in de lucht vliegen!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef XDo het volgende:
Wat is er mis met buitenspelen? Het is niet dat de lucht giftig is ofzo.
Je hebt nu mooi kunnen zien dat de regering dus daadwerkelijk niets heeft gedaan al die maanden dat men dit had kunnen zien aankomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit alles doet me wel beseffen dat als we in het westen ooit met een Ebola-achtig virus te maken krijgen we echt allemaal de pijp uit gaan
buiten zijn is wat anders dan contact hebben met anderen buitenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef XDo het volgende:
Wat is er mis met buitenspelen? Het is niet dat de lucht giftig is ofzo.
Reden dat ik als zzper naar Belgie ben gegaan, ben wel verplicht aan pensioen mee te betalen maar dan krijg ik later ook gewoon iets fatsoenlijks.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees dat België zijn ondernemers compenseert met 4.000 euro tot 1 April en daarna 160 euro per dag. BELGJESGODEN.![]()
of de hele dag lekker op je balkon corona zuipenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is er 1 oplossing: MAN BIJT HOND MARATHON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |