Ik had een andere TTquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat @:caland weer vrij komt?
Lol. ADgoden.quote:Nederland ontwaakte gisteren in het besef dat even niets meer hetzelfde is als de dag ervoor. Gewoon naar het werk, de sportclub of het theater is er niet meer bij. Dus gingen we maar boodschappen doen, met zijn allen. Er wordt massaal gehamsterd. Verslag uit Tilburg, coronahoofdstad tegen wil en dank.
Zou je niet 2 weken naar god zoeken??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Zijn uni’s open in amsterdam nu? Wil studeren @:rensajacied
Ben 6 uur al begonnen met zoekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je niet 2 weken naar god zoeken??
Na 1 dag stop je al??
Ik ga de paus even mailen
doe gewoon thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Zijn uni’s open in amsterdam nu? Wil studeren @:rensajacied
Moet je paper schrijven dan? Kan mij niet voorstellen dat dat verplicht is advocaat niveau 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef KingRoland het volgende:
Neem nu pauze moet huiswerk maken later vanavond door
Fietste gister langs Universiteit Utrecht, zat nog aardig vol voor iets wat sinds donderdag dicht zou gaanquote:
Bij ons nul WC-papier in de schappen bij de supermarkten. De serieus forse stapel WC-papier die buiten bij de Kruidvat stond, is ook in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Net naar de winkel geweest.
Hier ook de schappen leeg en de pakken wcpapier stapel was gehalveerd.
Achterlijk volk
Hoe vul jij het weekend nu in?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij ons nul WC-papier in de schappen bij de supermarkten. De serieus forse stapel WC-papier die buiten bij de Kruidvat stond, is ook in geen velden of wegen meer te bekennen.
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Net naar de winkel geweest.
Hier ook de schappen leeg en de pakken wcpapier stapel was gehalveerd.
Achterlijk volk
Heb op feesboek gestaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?
@onlogischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.
Oom?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.quote:
oomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duolingoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.
Volgens mij wel logisch. Heel soms kom ik een vreemde zin tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duolingo
Nog schildpadden die pinguïns hebben gegeten? Of zijn de zinnen tegenwoordig logischer?
duolingogenotquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.
Ik doe net of ik niks gezien heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij volgt hem duidelijk niet op Twitter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag nog niks van @:onlogisch gehoord, zou die ziek in bed liggen?
Dat is lief van je maatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe net of ik niks gezien heb.
Mooi. Ik heb het al lang niet meer gebruikt. Kan goed een jaar of 5 geleden zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch. Heel soms kom ik een vreemde zin tegen.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb het al lang niet meer gebruikt. Kan goed een jaar of 5 geleden zijn.
Spaans neem ik aan?
Ik word overigens extreem moe van berichten dat [insertbond/competitie] denkt te weten wanneer of hoe ze de competitie uit gaan spelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)woordelijkheid-pakt/
Waarschijnlijk teksten van de strekking ‘Iedereen is doorgeslagen om een griepje’quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij volgt hem duidelijk niet op Twitter.
Kan ik echt aanraden trouwens, zijn supermarktavonturen zijn heel boeiend
Zo zijn wij he makker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je maat
De volgende keer dat jij een foutje maakt zal ik dit niet vergeten!
Blijf erbij, skip dit seizoenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word overigens extreem moe van berichten dat [insertbond/competitie] denkt te weten wanneer of hoe ze de competitie uit gaan spelen.
Wel een verhaal voor later aan je kinderen. Toen papa zijn boete niet had betaald moest hij een week in de gevangenis en heeft hij met Ronaldinho gevoetbald.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dinho vermaakt zich wel zo te zien
mijn vader denkt nog dat hij medio april wel lekker op vakantie kanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word overigens extreem moe van berichten dat [insertbond/competitie] denkt te weten wanneer of hoe ze de competitie uit gaan spelen.
Lol, waarheen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vader denkt nog dat hij medio april wel lekker op vakantie kan
Heb je er ook zo een ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vader denkt nog dat hij medio april wel lekker op vakantie kan
Lol, geen idee wat voor de eilanden geldt, maar Spanje gaat ook rap richting Italië-toestanden of erger.quote:
Geloof dat het daar wel meevalt vanwege de temperaturen? Maar je moet er natuurlijk nog raken.quote:
Pics van lege schappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
Even boodschapjes gedaan.
Het brood was op.
Ik ben woedend.
Nee, ik shop alleen A-merken. Die Duitse rotzooi die @onlogisch koopt omdat het 2 cent goedkoper is komt er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van lege schappen?
Was je ook in zo'n pauperwinkel? @:onlogisch
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik shop alleen A-merken. Die Duitse rotzooi die @:onlogisch koopt omdat het 2 cent goedkoper is komt er bij mij niet in.
Geen foto's gemaakt trouwens.
raar voor zo'n griepjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Onlo het grote licht ging vandaag pas inkopen doen.
Paaseitjes hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Onlo het grote licht ging vandaag pas inkopen doen.
oomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn vlees bij de lidl. Super goed. Overigens ga ik zo ook nog naar de AH.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van lege schappen?
Was je ook in zo'n pauperwinkel? @:onlogisch
Als je mijn laatste foto zag, zag je dat die paaseitjes niet in het winkelwagentje lagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Paaseitjes hamsteren#ONLOGISCHGOAT
Zou kunnen, nooit gehaald daar. Ik haal al mijn vlees bij de slager.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn vlees bij de lidl. Super goed. Overigens ga ik zo ook nog naar de AH.
Bij 7 likes op mijn laatste Twitter-bericht doe ik daar ook verslag van
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je mijn laatste foto zag, zag je dat die paaseitjes niet in het winkelwagentje lagen.
(God, wat ben ik sterk geweest in de supermarkt @:Jojoortje )
Slager is duur man.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou kunnen, nooit gehaald daar. Ik haal al mijn vlees bij de slager.
Skere tijden?quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Skere tijden?
@:tjacka
En duur zal wel. Maar tenminste niet volgespoten met water en dat soort flauwekul.
Keurslager.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ligt ook nog wel behoorlijk aan welke slager
JC en ik gaan alleen naar de schlager.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ligt ook nog wel behoorlijk aan welke slager
Yes, kroegen waren opvallend vol. Lees: net zo druk als normaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag makker. Gisteravond lekker op stap geweest ga ik van uit?
Had je wel iets verstandiger ingeschat tbhquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, kroegen waren opvallend vol. Lees: net zo druk als normaal.
Zo even naar de voetbal, kantine is wel gewoon open gelukkig
Raar, net ging je ervanuit dat ie op stap was gegaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je wel iets verstandiger ingeschat tbh
Ik zit al de hele week verplicht thuis, moet toch iets te doen hebben in het weekendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je wel iets verstandiger ingeschat tbh
Jij bent echt scherp wederomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, net ging je ervanuit dat ie op stap was gegaan
Not sure if seriousquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit al de hele week verplicht thuis, moet toch iets te doen hebben in het weekend
Hey, een coronabannetje?quote:
Zeker, dat boomervirusje krijg ik toch niet en mijn opa’s en oma’s zijn allemaal dood.quote:
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, dat boomervirusje krijg ik toch niet en mijn opa’s en oma’s zijn allemaal dood.
Ervanuitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, net ging je ervanuit dat ie op stap was gegaan
Jij behandelt kredietaanvragen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
Overigens gaat het vanaf maandag wel een ongekende chaos worden op het werk verwacht ik.
Bleek gisteren al zo te zijn.
Ja en het beheer daarvan. En dan alleen voor MKB, dus geen particulieren.quote:
@Doublepain en ik hebben nog geprobeerd om je eerder vrij te krijgen. Niet gelukt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Nog 2 dagen ook terwijl ik jaren terug voor het laatst een ban had
Corona @:ggmm
Dan ben je wel flink genaaid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Nog 2 dagen ook terwijl ik jaren terug voor het laatst een ban had
Corona @:ggmm
Dan kan het wel eens een hele drukke tijd worden. De eisen voor kredietverstrekking worden ook al versoepeld als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en het beheer daarvan. En dan alleen voor MKB, dus geen particulieren.
Ja, en verwacht dat rente en aflossing in veel gevallen ook wel opgeschort kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens een hele drukke tijd worden. De eisen voor kredietverstrekking worden ook al versoepeld als ik het goed heb.
Ja, dat zal wel lastig worden nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en verwacht dat rente en aflossing in veel gevallen ook wel opgeschort kunnen worden.
Probleem is een beetje dat wij ook vrijwel geen productaanbod meer hebben in het lage segment (lees onder de 80-100K), uitgefaseerd naar een fintech en daar is het dan vaak zwart wit computer says no.
Ja en dat zijn over het algemeen toch de financieringen die nu nodig zijn, mensen gaan geen tonnen lenen.quote:
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.quote:
Ik ga meteen kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.
Ik was bang dat je het anders niet zou gelovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Dus @:onlogisch liep 5 uur geleden al in de supermarkt en nu nog
Wat een zinvolle dag moet hij hebben
Ik laat morgen gewoon picnicgoden komen. Ga een beetje als een schaap in die supermarkten lopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apart
De schappen zijn bij jou angstaanjagend leeg, hier nog 'gewoon' volle winkels.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apart
Gisteren zag ik een knakker bij de supermarkt, die was echt zijn hele auto aan het volproppen met toiletrollen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Online bestellen bij de supermarkten heeft nu ook een levertijd van een week.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat picnic komende week ook geen tijdslots meer beschikbaar had
Dat zal bij de concurrenten niet veel anders zijn
Ah, dan was ik donderdag net op tijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Online bestellen bij de supermarkten heeft nu ook een levertijd van een week.
Ik met toiletpapier, ik was aan mijn laatste rol bezig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dan was ik donderdag net op tijd.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Dus @:onlogisch liep 5 uur geleden al in de supermarkt en nu nog
Wat een zinvolle dag moet hij hebben
Op zaterdag lesgeven? Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk een dagje relaxed geschiedenisles geven.
Niemand in de trein, maar twee leerlingen die de training volgen, ik vind het prima.
Examentraining.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op zaterdag lesgeven? Waarom dat dan?
@:jojoortje is het hier niet mee eens.
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schappen zijn bij jou angstaanjagend leeg, hier nog 'gewoon' volle winkels.
De supermarkt waar ik was zit in een plaats met meer dan 100.000 inwoners.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.
Het bewijs dat er meer tokkies in de Randstad wonen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De supermarkt waar ik was zit in een plaats met meer dan 100.000 inwoners.
In Papendrecht sowieso ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het bewijs dat er meer tokkies in de Randstad wonen dus.
Papendrechtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.
31.000 zeker? Alsnog een gehuchtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Daar wonen meer dan 30k mensen makker.
Volgens mij iets van 33k of 34k. Groot genoeg om er geen trekkers door de straten te zien gaan, klein genoeg om geen last te hebben van tokkiewijken.quote:
Ah oke. Ik heb heel even in Wijchen gewoond. Echt een ontzettend gehucht, zelfs daar wonen meer mensen dan in Papendrechtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 33k of 34k. Groot genoeg om er geen trekkers door de straten te zien gaan, klein genoeg om geen last te hebben van tokkiewijken.
Ik 3k genotquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
blijf liever in mijn inteeltdorp van 5k
Neef en nicht geeft scheef gezicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)quote:
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)
Sukkelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)
Ja, zo zal het dan vast ook weer werken. Ik heb eigenlijk altijd in het centrum of vlak ernaast van een stad met 100K+ gewoond. Kan me weinig beters voorstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.
Drukke stad in Nederland?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.
Ach, ik ben ook in 10 minuutjes in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo zal het dan vast ook weer werken. Ik heb eigenlijk altijd in het centrum of vlak ernaast van een stad met 100K+ gewoond. Kan me weinig beters voorstellen.
Waar zie jij Nederland staanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke stad in Nederland?
@:caland
Meh. Ik vond zelfs Rotterdam, voornamelijk doordeweeks laat, wat dorperig aandoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke stad in Nederland?
@:caland
Oh, ik dacht dat je een sneer uitdeelde aan users die hier in een stad wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook in 10 minuutjes in Leeuwarden.
[..]
Waar zie jij Nederland staan
Nee hoor, niks mis mee. Ik woon er alleen liever zelf niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een sneer uitdeelde aan users die hier in een stad wonen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Sommige mensen hebben wel een baan op niveau
@:kingroland
Weet ik makker, daarom wil ik bij de big 4 werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Sommige mensen hebben wel een baan op niveau
@:kingroland
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
Mention gehad van Roland. Post verdwenen.
CORRED
Verstandigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet ik makker, daarom wil ik bij de big 4 werken.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:02:14Belgium's health ministry says 'lockdown parties' are hurting efforts to stop coronavirus: "We are making enormous efforts as a country to protect our health care sector and vulnerable people. We hope everyone takes their responsibility" reageer retweet
Ik woon liever in de rust dat ik drukte kan opzoeken dan in drukte en rust moet opzoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee. Ik woon er alleen liever zelf niet.
Mooi gezegd Rens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon liever in de rust dat ik drukte kan opzoeken dan in drukte en rust moet opzoeken.
Ben ook in de kroeg geweest, vanavond weer denk ik. Daarna zal het voorlopig wel dicht gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de kroeg poolen ga dat voorlopig toch maar even mijden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:de_kraam snapt dat allemaal toch niet.
Afgehandeld.
Ik denk ook wel dat dit het laatste weekend wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ook in de kroeg geweest, vanavond weer denk ik. Daarna zal het voorlopig wel dicht gaan.
Ik ben benieuwd wat ze er in het coronatopic van vinden dat Aad300quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Aadgod.
https://twitter.com/aad300/status/1238893292047273985
Zie wel behoorlijk tegen die weekenden op, met ook nog 0 sport op tv.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dit het laatste weekend wordt.
Er blijft straks weinig anders over dan je thuis helemaal de corona te zuipen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie wel behoorlijk tegen die weekenden op, met ook nog 0 sport op tv.
Dat wordt een pittige relatietest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er blijft straks weinig anders over dan je thuis helemaal de corona te zuipen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt een pittige relatietest.
????quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Tot zover ik weet heeft VBL geen consultants (laat staan mensen die voor de big 4 werken)
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:27:58Mede namens @geertwilderspvv doe ik NU het verzoek aan alle fracties om de Kamer MORGEN bij elkaar te doen komen in een spoedzitting MET DE MINISTER-PRESIDENT om te zorgen dat de scholen maandag sluiten. #FVD wil scholen DICHT om verspreiding #Corona te voorkomen. #sluitdescholen reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:31:54Zojuist @tunahankuzu gesproken. Ook DENK steunt het verzoek. reageer retweet
BAUDETGOD @Lenny_Leonardtwitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:29:14Zojuist ook @HenkKrol gesproken. Ook 50PLUS steunt het verzoek. reageer retweet
KUZUGODquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:34 schreef JanCees het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:27:58Mede namens @:geertwilderspvv doe ik NU het verzoek aan alle fracties om de Kamer MORGEN bij elkaar te doen komen in een spoedzitting MET DE MINISTER-PRESIDENT om te zorgen dat de scholen maandag sluiten. #FVD wil scholen DICHT om verspreiding #Corona te voorkomen. #sluitdescholen reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:31:54Zojuist @:tunahankuzu gesproken. Ook DENK steunt het verzoek. reageer retweet
BAUDETGOD @:lenny_leonardtwitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:29:14Zojuist ook @:HenkKrol gesproken. Ook 50PLUS steunt het verzoek. reageer retweet
Ga je volgende week nog gewoon werken voor je coronageld?quote:
Oh, dan ben ik voorlopig ook veilig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk bij maat bier drinken en snuiven denk ik
dat schijnt te helpen tegen corona
ook snuiven ja maatje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik voorlopig ook veilig.
ja natuurlijk ben op moment op kantoor net zo veilig als thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je volgende week nog gewoon werken voor je coronageld?
Dat zit er wel in ja, nog even een avondje naar de tyfus. Zal er voorlopig wel niet meer inzitten.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, nog even een avondje naar de tyfus. Zal er voorlopig wel niet meer inzitten.
Snuiven en dan niet uit kunnen gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk bij maat bier drinken en snuiven denk ik
dat schijnt te helpen tegen corona
hoezo niet kunnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snuiven en dan niet uit kunnen gaan?
Saai.
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.quote:
Sowieso moet je fr12 gewoon puur ter vermaak lezenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.
Femke dikke meloenen van kooten steunt ook baudetgoattwitter:FemkeMerel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:50:08Ik steun dit! https://t.co/mqH4kz3qMb reageer retweet
Normaliter zou ik zeggen dat het wel beetje einde oefening is. Moet voor persoon die hele tijd op bed ligt en het waarschijnlijk ook niet beseft ook niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.
POST = WEG ??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Ajacied Nouri heeft ernstige hersenschade #2
Post gezet.
IK MOET DIT WETEN. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Is toch zonde van het spul man, iig als je het over uppers hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:49 schreef JanCees het volgende:
wat is er mis met snuiven en niet uitgaan
hou je bek johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch zonde van het spul man, iig als je het over uppers hebt.
Ik blijf vanavond ook aan het pils, zou oorspronkelijk naar RTM gaan maar helaasch.
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongen van 16 op de IC
Just a flu! @:onlogisch
Gegoogled, dat zijn zeker dikke meloenen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef JanCees het volgende:
Femke dikke meloenen van kooten steunt ook baudetgoattwitter:FemkeMerel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:50:08Ik steun dit! https://t.co/mqH4kz3qMb reageer retweet
twitter:Donerd twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:53:34@FemkeMerel Dankuwel voor uw steun hiervoor! reageer retweet
Sowieso onderliggend lijden dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillen
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pilsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.
Ik klein gezelschap vind ik pils of speciaalbier eigenlijk gezelliger.
Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pils
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.
Hahaha de typische ‘het is de lichtste psychedelica dus ik kan lekker veel nemen’-onderschattingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomen
quote:
Coronaserverquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef Zipportal het volgende:
FOK is weer traag. Even een vuurwerkje afsteken.
Toen al over de nieuwe Kuip LOLquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6535522_290029ac
GENOT
Daar moet eerst het dak voor instorten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
en hij staat er nog niet
man man man
Ja, behoorlijk on-Rotterdams.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
en hij staat er nog niet
man man man
Ik zou maar oppassen als ik jou was in dat Belgenlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)de-vijftig~a058aad2/
@:Caland
Hier nemen ze het serieuzer dan in NLquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was in dat Belgenland
Ja, dat blijkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier nemen ze het serieuzer dan in NL
ik had er 3 over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom specifiek 3?
In naam van de vader, de zoon en de heilige geest?
Vuile klootzakquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:caland en ik zijn in het COR topic
Denken in oplossingen, niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier was het pleepapier in de supermarkt vanavond ook uitverkocht.
Ik heb als alternatief twintig doosjes diarreeremmers gekocht.
sterktequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier was het pleepapier in de supermarkt vanavond ook uitverkocht.
Ik heb als alternatief twintig doosjes diarreeremmers gekocht.
Haha Stijn maakt een foutje laten we hem meteen tot op de enkels afzagenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dmbox kan niet vol raken
Mokerdebiel
wowquote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha Stijn maakt een foutje laten we hem meteen tot op de enkels afzagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
corfballenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is ziedend omdat corfballen is afgelast.
Die mods raken daar compleet overspannen van de slowchat en jij zit gewoon te azen op een spelfout.quote:
Eindelijk een geinig goedraaiend topic draait @Tjacka het weer de nek omquote:Op zondag 15 maart 2020 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mods raken daar compleet overspannen van de slowchat en jij zit gewoon te azen op een spelfout.
Wow dat was snelquote:Op zondag 15 maart 2020 00:52 schreef onlogisch het volgende:
Corfballen.
Nee, dit kan niet![]()
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Wereldgozer
@:zipportal
CORFBALLEN. HAHAHAHAHAHA
Wtf je bent gewoon wakker.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:52 schreef onlogisch het volgende:
Corfballen.
Nee, dit kan niet![]()
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Wereldgozer
@:zipportal
CORFBALLEN. HAHAHAHAHAHA
Haha in heb je een note gegevenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:52 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka check hierboven.
Elan zei 'corfballen'![]()
Dik houten castje.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:54 schreef GGMM het volgende:
Ach Elan, laat je niet op de kast jagen.
Of zoals jij zou zeggen: cast
Nee, @Tjacka is een snitchquote:Op zondag 15 maart 2020 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf je bent gewoon wakker.
Kom naar Corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |