Hey, een coronabannetje?quote:
Zeker, dat boomervirusje krijg ik toch niet en mijn opa’s en oma’s zijn allemaal dood.quote:
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, dat boomervirusje krijg ik toch niet en mijn opa’s en oma’s zijn allemaal dood.
Ervanuitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, net ging je ervanuit dat ie op stap was gegaan
Jij behandelt kredietaanvragen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
Overigens gaat het vanaf maandag wel een ongekende chaos worden op het werk verwacht ik.
Bleek gisteren al zo te zijn.
Ja en het beheer daarvan. En dan alleen voor MKB, dus geen particulieren.quote:
@Doublepain en ik hebben nog geprobeerd om je eerder vrij te krijgen. Niet gelukt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Nog 2 dagen ook terwijl ik jaren terug voor het laatst een ban had
Corona @:ggmm
Dan ben je wel flink genaaid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Nog 2 dagen ook terwijl ik jaren terug voor het laatst een ban had
Corona @:ggmm
Dan kan het wel eens een hele drukke tijd worden. De eisen voor kredietverstrekking worden ook al versoepeld als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en het beheer daarvan. En dan alleen voor MKB, dus geen particulieren.
Ja, en verwacht dat rente en aflossing in veel gevallen ook wel opgeschort kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens een hele drukke tijd worden. De eisen voor kredietverstrekking worden ook al versoepeld als ik het goed heb.
Ja, dat zal wel lastig worden nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en verwacht dat rente en aflossing in veel gevallen ook wel opgeschort kunnen worden.
Probleem is een beetje dat wij ook vrijwel geen productaanbod meer hebben in het lage segment (lees onder de 80-100K), uitgefaseerd naar een fintech en daar is het dan vaak zwart wit computer says no.
Ja en dat zijn over het algemeen toch de financieringen die nu nodig zijn, mensen gaan geen tonnen lenen.quote:
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.quote:
Ik ga meteen kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.
Ik was bang dat je het anders niet zou gelovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, je hebt zelfs een filmpje geplaatst zie ik.
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Dus @:onlogisch liep 5 uur geleden al in de supermarkt en nu nog
Wat een zinvolle dag moet hij hebben
Ik laat morgen gewoon picnicgoden komen. Ga een beetje als een schaap in die supermarkten lopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |