niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
blijf liever in mijn inteeltdorp van 5k
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)quote:
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)
Sukkelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen vrijwillig in dat soort gehuchten wonen. Ik word al kriebelig bij dorpen zoals Papendrecht (waar blijkbaar 31.000 mensen wonen)
Ja, zo zal het dan vast ook weer werken. Ik heb eigenlijk altijd in het centrum of vlak ernaast van een stad met 100K+ gewoond. Kan me weinig beters voorstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.
Drukke stad in Nederland?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen in een drukke stad willen wonen.
Ach, ik ben ook in 10 minuutjes in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo zal het dan vast ook weer werken. Ik heb eigenlijk altijd in het centrum of vlak ernaast van een stad met 100K+ gewoond. Kan me weinig beters voorstellen.
Waar zie jij Nederland staanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke stad in Nederland?
@:caland
Meh. Ik vond zelfs Rotterdam, voornamelijk doordeweeks laat, wat dorperig aandoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke stad in Nederland?
@:caland
Oh, ik dacht dat je een sneer uitdeelde aan users die hier in een stad wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook in 10 minuutjes in Leeuwarden.
[..]
Waar zie jij Nederland staan
Nee hoor, niks mis mee. Ik woon er alleen liever zelf niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een sneer uitdeelde aan users die hier in een stad wonen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Sommige mensen hebben wel een baan op niveau
@:kingroland
Weet ik makker, daarom wil ik bij de big 4 werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Sommige mensen hebben wel een baan op niveau
@:kingroland
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
Mention gehad van Roland. Post verdwenen.
CORRED
Verstandigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet ik makker, daarom wil ik bij de big 4 werken.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:02:14Belgium's health ministry says 'lockdown parties' are hurting efforts to stop coronavirus: "We are making enormous efforts as a country to protect our health care sector and vulnerable people. We hope everyone takes their responsibility" reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |