De schappen zijn bij jou angstaanjagend leeg, hier nog 'gewoon' volle winkels.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apart
Gisteren zag ik een knakker bij de supermarkt, die was echt zijn hele auto aan het volproppen met toiletrollen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heel gek joh, ging langs een supermarkt vanmorgen maar niet alles was voorradig. Echt heel apart
Online bestellen bij de supermarkten heeft nu ook een levertijd van een week.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat picnic komende week ook geen tijdslots meer beschikbaar had
Dat zal bij de concurrenten niet veel anders zijn
Ah, dan was ik donderdag net op tijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Online bestellen bij de supermarkten heeft nu ook een levertijd van een week.
Ik met toiletpapier, ik was aan mijn laatste rol bezig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dan was ik donderdag net op tijd.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Dus @:onlogisch liep 5 uur geleden al in de supermarkt en nu nog
Wat een zinvolle dag moet hij hebben
Op zaterdag lesgeven? Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk een dagje relaxed geschiedenisles geven.
Niemand in de trein, maar twee leerlingen die de training volgen, ik vind het prima.
Examentraining.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op zaterdag lesgeven? Waarom dat dan?
@:jojoortje is het hier niet mee eens.
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schappen zijn bij jou angstaanjagend leeg, hier nog 'gewoon' volle winkels.
De supermarkt waar ik was zit in een plaats met meer dan 100.000 inwoners.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.
Het bewijs dat er meer tokkies in de Randstad wonen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De supermarkt waar ik was zit in een plaats met meer dan 100.000 inwoners.
In Papendrecht sowieso ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het bewijs dat er meer tokkies in de Randstad wonen dus.
Papendrechtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met meer dan 30.000 inwoners.
31.000 zeker? Alsnog een gehuchtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Daar wonen meer dan 30k mensen makker.
Volgens mij iets van 33k of 34k. Groot genoeg om er geen trekkers door de straten te zien gaan, klein genoeg om geen last te hebben van tokkiewijken.quote:
Ah oke. Ik heb heel even in Wijchen gewoond. Echt een ontzettend gehucht, zelfs daar wonen meer mensen dan in Papendrechtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 33k of 34k. Groot genoeg om er geen trekkers door de straten te zien gaan, klein genoeg om geen last te hebben van tokkiewijken.
Ik 3k genotquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
blijf liever in mijn inteeltdorp van 5k
Neef en nicht geeft scheef gezicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:05 schreef JanCees het volgende:
34k tering wat groot
blijf liever in mijn inteeltdorp van 5k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |