abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 9 april 2019 @ 14:30:41 #201
35723 crew  GGMM
pi_186119615
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het bidden wat de familie elke dag doet werkt nog niet echt trouwens
Ze zouden eens wetenschappelijk onderzoek moeten doen naar dat bidden. Ik heb af en toe echt het idee dat het helemaal geen zin heeft namelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186119622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ze zouden eens wetenschappelijk onderzoek moeten doen naar dat bidden. Ik heb af en toe echt het idee dat het helemaal geen zin heeft namelijk.
Zou het? :D
pi_186119629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ze zouden eens wetenschappelijk onderzoek moeten doen naar dat bidden. Ik heb af en toe echt het idee dat het helemaal geen zin heeft namelijk.

@El-Stinho
pi_186119844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]


@:el-stinho
Stijn stemt op Buma, die nemen we niet serieus over dit onderwerp.
pi_186119872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Stijn stemt op Buma, die nemen we niet serieus over dit onderwerp.
  dinsdag 9 april 2019 @ 20:31:49 #206
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186125693
Nouri gaat wel een mooie plek krijgen in het stadion tijdens de wedstrijden:

https://www.johancruijffa(...)toegankelijkheid.htm
pi_186125944
Wat lief van Ronaldo.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 13 april 2019 @ 13:12:28 #208
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186190584
Had Nouri volgens jullie de absolute top gehaald? Om eerlijk te zijn zag ik het niet echt in de wedstrijden dat ik van hem had gezien. Technisch goed, maar fysiek enorm zwak en handelingssnelheid bij vlagen ook .
  zaterdag 13 april 2019 @ 13:44:47 #209
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186191020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:12 schreef Ciclon het volgende:
Had Nouri volgens jullie de absolute top gehaald? Om eerlijk te zijn zag ik het niet echt in de wedstrijden dat ik van hem had gezien. Technisch goed, maar fysiek enorm zwak en handelingssnelheid bij vlagen ook .
Speelde eens een vrij beroemd jeugdwedstrijdje tegen Frankrijk. Kwam er niet aan te pas.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186208713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:12 schreef Ciclon het volgende:
Had Nouri volgens jullie de absolute top gehaald? Om eerlijk te zijn zag ik het niet echt in de wedstrijden dat ik van hem had gezien. Technisch goed, maar fysiek enorm zwak en handelingssnelheid bij vlagen ook .
Denk van niet eigenlijk.
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2019 @ 11:32:06 #211
35723 crew  GGMM
pi_187826770
quote:
Advocaat familie Nouri: Ajax niet ruimhartig
Er is nog geen overeenstemming over de financiële afhandeling van de schade in de kwestie Abdelhak Nouri tussen de familie van de voetballer en Ajax. Dat zei advocaat John Beer, die de belangen van de familie behartigt. ,,Ajax is niet echt ruimhartig”, verklaarde Beer in het televisieprogramma Nieuwsuur. ,,Dat vind ik jammer.”

Hij sloot derhalve niet uit dat er ‘enig moment’ komt dat hij namens de familie naar de rechter, dan wel arbitragecommissie, stapt. Zeker is dat niet. ,,De gesprekken lopen nog. Ajax heeft natuurlijk eerder de volledige aansprakelijkheid geaccepteerd.”

Bij eventuele verdere stappen denkt Beer aan een termijn van ongeveer een half jaar.

Nouri, een groot talent, kreeg twee jaar geleden bij een oefenwedstrijd in Oostenrijk te maken met hartfalen. Hij liep daarbij ernstige en blijvende hersenschade op. Volgens Beer is Nouri in een ‘subcomateuze situatie en is hij zich op enig moment, in enige mate van zijn situatie bewust’.

In de uitzending van Nieuwsuur zei Harald Jorstad, cardioloog aan het Amsterdamse UMC, dat topsporters beter op hartproblemen gescreend moeten worden. De bestaande methodes zijn volgens hem verouderd. ,,We beginnen met het onderzoeken van een groep potentiële olympiërs en dan weten we over een paar jaar zoveel meer om deze problemen op te lossen”, aldus Jorstad.

Het gaat daarbij om een groep van 800 atleten. Het project wordt gedaan in samenwerking met sportkoepel NOC*NSF en het sportmedisch centrum van Papendal. Jorstad: ,,Er is een enorme ontwikkeling in de technische mogelijkheden op dit gebied. Nu staat we op het punt die toe te gaan passen.”
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)ruimhartig~abf0b487/
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187826836
wat een geldwolven die familie.
pi_187826962
Naar mijn idee heeft Ajax er alles aan gedaan om de familie tegemoet te komen. Het leven is hard, maar dit soort kut dingen gebeurt nou eenmaal. Het is super erg dat dit bij zo'n jong mannetje is gebeurd, maar de familie zou zich beter druk kunnen maken om hun zoon/broer/neef dan zich zo druk maken om die euro's na 2 jaar.
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 12:49:44 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187827923
Ajax heeft naar mijn idee die hele situatie niet goed ingeschat. Dat begon natuurlijk al op het veld. Ajax heeft schuld bekend, althans, neemt verantwoordelijkheid. Dat vind ik een goede zaak. Op die manier voorkom je imagoschade. Alleen handel er vervolgens ook naar. Ik weet niet om welke bedragen het gaat maar dat valt, ook gezien zijn jonge leeftijd, heus wel enigszins te berekenen.

Toen de situatie omtrent Nouri duidelijk werd had Ajax gewoon in samenspraak met de familie Nouri een onafhankelijke instantie in de arm moeten nemen die op basis van leeftijd/club ajax/verwachtingspatroon/salaris destijds en nog een zooi variabele tot een som moeten komen. Uiteraard doe je dat nooit goed. Wie weet werd Nouri de nieuwe Messi, misschien kwam hij niet verder dan Lex Immers. Maar op basis van zijn salaris destijds kan je wel aan een som geld komen.

Die som geld + 10% extra van Ajax om Ajax' goodwill te laten zien (damagecontrol/imago) had Ajax gewoon moeten publiceren naar aanleiding van het onderzoeksresultaat en vervolgens uitkeren aan de familie Nouri. Op die manier hou je het transparant en kan je Ajax zijnde zeggen dat je alles volgens de boekjes hebt gedaan. Nu weet het grote publiek niet of Ajax er een joodse mentaliteit op nahoudt of dat de familie Nouri geldwolven zijn.

Feit is wel in deze situatie dat Ajax het meeste te verliezen heeft. De naam Ajax kan hierdoor enigszins besmeurd raken. En dat kan je potentieel meer geld kosten dan de 10 miljoen (ik doe hier een greep in de lucht) die je kwijt zou zijn aan de afhandeling van 'de zaak Nouri'. Ajax heeft geld zat en zal wellicht op sommige punten hier nog voor verzekerd zijn ook. Zolang dit door blijft etteren zal dit Ajax blijven schaden. Zeker als de familie min of meer laat doorschemeren gerechtelijke stappen te willen ondernemen. Als ik Ajax was had ik allang betaald (het geld hebben ze) en gepubliceerd. Op die manier voorkom je dat je niet transparant zou zijn en zorg je er tegelijkertijd voor dat de familie Nouri zich op kan stellen zoals ze nu doen. Nogmaals, uiteindelijk is het Ajax die imagoschade op gaat lopen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:51:37 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187827954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Ajax heeft naar mijn idee die hele situatie niet goed ingeschat. Dat begon natuurlijk al op het veld. Ajax heeft schuld bekend, althans, neemt verantwoordelijkheid. Dat vind ik een goede zaak. Op die manier voorkom je imagoschade. Alleen handel er vervolgens ook naar. Ik weet niet om welke bedragen het gaat maar dat valt, ook gezien zijn jonge leeftijd, heus wel enigszins te berekenen.

Toen de situatie omtrent Nouri duidelijk werd had Ajax gewoon in samenspraak met de familie Nouri een onafhankelijke instantie in de arm moeten nemen die op basis van leeftijd/club ajax/verwachtingspatroon/salaris destijds en nog een zooi variabele tot een som moeten komen. Uiteraard doe je dat nooit goed. Wie weet werd Nouri de nieuwe Messi, misschien kwam hij niet verder dan Lex Immers. Maar op basis van zijn salaris destijds kan je wel aan een som geld komen.

Die som geld + 10% extra van Ajax om Ajax' goodwill te laten zien (damagecontrol/imago) had Ajax gewoon moeten publiceren naar aanleiding van het onderzoeksresultaat en vervolgens uitkeren aan de familie Nouri. Op die manier hou je het transparant en kan je Ajax zijnde zeggen dat je alles volgens de boekjes hebt gedaan. Nu weet het grote publiek niet of Ajax er een joodse mentaliteit op nahoudt of dat de familie Nouri geldwolven zijn.

Feit is wel in deze situatie dat Ajax het meeste te verliezen heeft. De naam Ajax kan hierdoor enigszins besmeurd raken. En dat kan je potentieel meer geld kosten dan de 10 miljoen (ik doe hier een greep in de lucht) die je kwijt zou zijn aan de afhandeling van 'de zaak Nouri'. Ajax heeft geld zat en zal wellicht op sommige punten hier nog voor verzekerd zijn ook. Zolang dit door blijft etteren zal dit Ajax blijven schaden. Zeker als de familie min of meer laat doorschemeren gerechtelijke stappen te willen ondernemen. Als ik Ajax was had ik allang betaald (het geld hebben ze) en gepubliceerd. Op die manier voorkom je dat je niet transparant zou zijn en zorg je er tegelijkertijd voor dat de familie Nouri zich op kan stellen zoals ze nu doen. Nogmaals, uiteindelijk is het Ajax die imagoschade op gaat lopen.
Een hoop aannames over een zaak waarover je beter niet kunt oordelen als je de feiten niet kent.
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 12:52:41 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187827970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Een hoop aannames over een zaak waarover je beter niet kunt oordelen als je de feiten niet kent.
Daarom zou je veel meer openheid van zaken verwachten. Zeker van Ajax' kant.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:54:34 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187827996
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom zou je veel meer openheid van zaken verwachten. Zeker van Ajax' kant.
Ze zijn er nog niet uit, dat lijkt mij het moment om openheid van zaken te geven.
pi_187828005
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom zou je veel meer openheid van zaken verwachten. Zeker van Ajax' kant.
Over veel zaken kan Ajax geen openheid geven omdat het de privacy van de familie schaadt.
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 12:57:30 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187828044
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Over veel zaken kan Ajax geen openheid geven omdat het de privacy van de familie schaadt.
Ok. Hier heb je wel een punt. Toch is het zaak voor Ajax dit snel af te handen. Want hoe langer dit door blijft etteren hoe vervelender het wordt voor Ajax.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:58:01 #220
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187828056
10 miljoen schadevergoeding??
"Hoka Hey!"
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2019 @ 12:58:04 #221
35723 crew  GGMM
pi_187828057
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom zou je veel meer openheid van zaken verwachten. Zeker van Ajax' kant.
Omdat mensen die er niks mee te maken hebben anders aannames doen?

Nee, dat lijkt me niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 13:01:32 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187828105
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:58 schreef matspontius het volgende:
10 miljoen schadevergoeding??
quote:
(ik doe hier een greep in de lucht)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2019 @ 13:02:50 #223
35723 crew  GGMM
pi_187828120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Daar kun je beter je signature van maken (lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187828143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:36 schreef JanCees het volgende:
wat een geldwolven die familie.
Als ze het geld hebben, gaat de stekker eruit.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:18:35 #225
21467 franske19
Hit the deck!
pi_187828291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:58 schreef matspontius het volgende:
10 miljoen schadevergoeding??
Gaan ze nooit krijgen. Zelfs als Ajax perfect had gehandeld en Nouri had geen blijvende schade opgelopen dan was zijn profvoetbal carrière voorbij geweest. Ajax kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de hartafwijking van Nouri.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_187832215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ze zouden eens wetenschappelijk onderzoek moeten doen naar dat bidden. Ik heb af en toe echt het idee dat het helemaal geen zin heeft namelijk.
Het onderzoek is veelvuldig gedaan met uitkomsten die variëren van 0 tot 100 en terug. Met name soms afhankelijk van de onderzoeker. Hier bij een leuk artikel van Andrade et al. die met name aangeeft dat verder onderzoek kansloos is wegens de belangenverstrengeling en inadequate meetmethoden.

Prayer and healing: A medical and scientific perspective on randomized controlled trials
pi_187832956
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:18 schreef franske19 het volgende:

[..]

Gaan ze nooit krijgen. Zelfs als Ajax perfect had gehandeld en Nouri had geen blijvende schade opgelopen dan was zijn profvoetbal carrière voorbij geweest. Ajax kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de hartafwijking van Nouri.
Uhhh dat kunnen ze wel. Als jou op het werk iets overkomt, mag je werkgever gaan lappen.

Zeker als er bewezen kan worden dat de werkgever in kwestie nalatig is geweest. Onvoldoende info over Nouri zijn hartafwijking, het keihard trainen in de volle zon, medisch personeel dat onvoldoende getraind is/een fout maakt met het niet inschatten van het acute medisch probleem.

Een rechtszaak draait niet om wat als maar om feiten. En Ajax is in dezen duidelijk in gebreke geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 18:54:19 ]
pi_187833057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 18:54 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Uhhh dat kunnen ze wel. Als jou op het werk iets overkomt, mag je werkgever gaan lappen.

Zeker als er bewezen kan worden dat de werkgever in kwestie nalatig is geweest. Onvoldoende info over Nouri zijn hartafwijking, het keihard trainen in de volle zon, medisch personeel dat onvoldoende getraind is/een fout maakt met het niet inschatten van het acute medisch probleem.

Een rechtszaak draait niet om wat als maar om feiten. En Ajax is in dezen duidelijk in gebreke geweest.
Ajax is verantwoordelijk voor haar handelen, niet voor de hartafwijking. Ajax en de KNVB wisten hier van af en in overleg met onder andere een kindercardioloog de afwijking als ongevaarlijk afgegeven. Dat het achteraf een foute inschatting was geweest betekent niet dat iemand schuld heeft. (Bijvoorbeeld: Als ik inschat dat Ajax van De Kozakkenboys wint en dat gebeurt niet, dan heb ik geen slechte voorspelling gedaan, want dat was het meest waarschijnlijke scenario, maar had ik het toch fout).

Dat Nouri zijn ouders niet heeft geïnformeerd is zijn nalatigheid of bewuste keuze (wegens angst om niet meer te mogen voetballen). Sterker nog, als de werkgever ongevraagd familie informeert over ziektegeschiedenis, is dat zelfs illegaal.

Verder inderdaad te veel gespeculeer en een gebrek aan nuance in de discussie om iets zinnigs over te kunnen zeggen.
pi_187833063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:12 schreef Ciclon het volgende:
Had Nouri volgens jullie de absolute top gehaald? Om eerlijk te zijn zag ik het niet echt in de wedstrijden dat ik van hem had gezien. Technisch goed, maar fysiek enorm zwak en handelingssnelheid bij vlagen ook .
Zou een perfecte nummer 10 zijn en de opvolger van Hakim Ziyech. Maar moest nog wel werken aan andere punten die broodnodig zijn in het hedendaagse topvoetbal.
pi_187833540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef Arts-assistent het volgende:
Ajax is verantwoordelijk voor haar handelen
Precies
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef Arts-assistent het volgende:
Dat het achteraf een foute inschatting was geweest betekent niet dat iemand schuld heeft.
Zo werkt de wet (helaas) niet. Als ik met een fles wodka in mijn maag 100 km/u binnen de bebouwde kom rij en iemand dood rij. Zal dit argument niet werken voor de rechter.

Er zijn zelfs zaken geweest waarbij de werkgever schuldig werd bevonden aan onverantwoord handelen, terwijl de werkgever in kwestie opdracht gaf om niet deel te nemen aan het latere bedrijfsongeval. Het oordeel van de rechter luidde dan ook: dat de werkgever in kwestie "te weinig" had gedaan om het bedrijfsongeval te vermijden. https://www.xperthr.nl/do(...)=none#section-395926

De feiten in de zaak Nouri vs Ajax lijken mij dan ook best duidelijk:

- Bij Nouri is op jonge leeftijd een hartafwijking geconstateerd
- Er is geen rekening gehouden met Nouri zijn hartafwijking tijdens het felle trainen in de volle zon op het trainingskamp
- De aanwezige medici hebben niet correct en bekwaam gehandeld bij de hartstilstand van Nouri.
- Ajax heeft schuld bekend
- Ajax heeft de medici ontslagen op bovenstaande gronden
pi_187833717
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:23 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Precies
[..]

Zo werkt de wet (helaas) niet. Als ik met een fles wodka in mijn maag 100 km/u binnen de bebouwde kom rij en iemand dood rij. Zal dit argument niet werken voor de rechter.

Er zijn zelfs zaken geweest waarbij de werkgever schuldig werd bevonden aan onverantwoord handelen, terwijl de werkgever in kwestie opdracht gaf om niet deel te nemen aan het latere bedrijfsongeval. Het oordeel van de rechter luidde dan ook: dat de werkgever in kwestie "te weinig" had gedaan om het bedrijfsongeval te vermijden. https://www.xperthr.nl/do(...)=none#section-395926

De feiten in de zaak Nouri vs Ajax lijken mij dan ook best duidelijk:

- Bij Nouri is op jonge leeftijd een hartafwijking geconstateerd
- Er is geen rekening gehouden met Nouri zijn hartafwijking tijdens het felle trainen in de volle zon op het trainingskamp
- De aanwezige medici hebben niet correct en bekwaam gehandeld bij de hartstilstand van Nouri.
- Ajax heeft schuld bekend
- Ajax heeft de medici ontslagen op bovenstaande gronden
Een keuze wordt beoordeeld op de info die op dat moment voorhanden is of had moeten zijn en niet op de informatie die achteraf komt en niet vooraf had kunnen komen. Als je dat gaat ontkennen ben je een idioot.
pi_187833751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:34 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Een keuze wordt beoordeeld op de info die op dat moment voorhanden is of had moeten zijn en niet op de informatie die achteraf komt en niet vooraf had kunnen komen. Als je dat gaat ontkennen ben je een idioot.
Ajax wist toch dat Nouri een hartafwijking had?
pi_187833779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:23 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Precies
[..]

Zo werkt de wet (helaas) niet. Als ik met een fles wodka in mijn maag 100 km/u binnen de bebouwde kom rij en iemand dood rij. Zal dit argument niet werken voor de rechter.

Er zijn zelfs zaken geweest waarbij de werkgever schuldig werd bevonden aan onverantwoord handelen, terwijl de werkgever in kwestie opdracht gaf om niet deel te nemen aan het latere bedrijfsongeval. Het oordeel van de rechter luidde dan ook: dat de werkgever in kwestie "te weinig" had gedaan om het bedrijfsongeval te vermijden. https://www.xperthr.nl/do(...)=none#section-395926

De feiten in de zaak Nouri vs Ajax lijken mij dan ook best duidelijk:

- Bij Nouri is op jonge leeftijd een hartafwijking geconstateerd
- Er is geen rekening gehouden met Nouri zijn hartafwijking tijdens het felle trainen in de volle zon op het trainingskamp
- De aanwezige medici hebben niet correct en bekwaam gehandeld bij de hartstilstand van Nouri.
- Ajax heeft schuld bekend
- Ajax heeft de medici ontslagen op bovenstaande gronden
met weinig kennis van zaken lijkt alles simpel
  dinsdag 9 juli 2019 @ 20:39:47 #234
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187835060
gaan we hier nou nog steeds over lullen? vroeg of laat gaat die jongen toch naar God.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:21:03 #235
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187949687
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 20:39 schreef KingRoland het volgende:
gaan we hier nou nog steeds over lullen? vroeg of laat gaat die jongen toch naar God.
je bedoeld Allah
pi_187949885
Ik denk nog iedere dag aan Nouri.
U MAD?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:53:49 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187950099
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk nog iedere dag aan Nouri.
Hij niet aan jou.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197330147
Tig miljoenen geld binnen harken in de CL jaar op jaar maar te gierig om de familie van een werknemer die ze hebben vermoord te compenseren. Marknetto is een lulhannes.

TOPCLUB onwaardig
U MAD?
  zondag 10 januari 2021 @ 18:55:51 #240
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197330497
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Tig miljoenen geld binnen harken in de CL jaar op jaar maar te gierig om de familie van een werknemer die ze hebben vermoord te compenseren. Marknetto is een lulhannes.

TOPCLUB onwaardig
Wel treurig dit ja.
  zondag 10 januari 2021 @ 19:38:27 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197331382
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:ikweethetookniet
We willen tot een oplossing komen. We willen dat netjes en respectvol doen”, zei Van der Sar vorig seizoen nog. :')

Te triest voor woorden :(
Eerst Don de Winter de arts die hoofdschuldige is ontslagen na wanprestatie
Dan Ruger Arisz :') de commerciële directeur die van der Sar adviseerde inzake Nouri om maar niks te betalen en geen schuld te erkennen :')
Eruitgetrapt wegens misdragingen op een ander vlak en met 425.000 weggestuurd
Dan van der Sar een keeper met een loi opleiding die directeur speelt :') een bonus gegeven van 200.000 terwijl ze aan de NOW steun zitten
Ze vroegen 6 maanden geleden nog om 4 miljoen aan NOW steun :')
Er staat een eigen vermogen van 180 miljoen op de balans merendeel liquide

En dan kom je er niet uit met Nouri :r
Je zou ze toch een paar klappen willen verkopen daarin de bestuurskamer :(
  zondag 10 januari 2021 @ 20:08:57 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197331951
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En dan kom je er niet uit met Nouri :r
Die zal ook wel niet al te veel te vertellen hebben gehad aan de onderhandelingstafel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197332214
Haha, man man man wat een farce is dit toch allemaal. Ze laten geen moment onbenut om daar over Nouri te lullen, maar als er geld geschoven moet worden wordt het lastig. Typisch...
#12 is not for sale!
pi_197332278
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Die zal ook wel niet al te veel te vertellen hebben gehad aan de onderhandelingstafel


https://www.transfermarkt(...)rlauf/spieler/258353

De nieuwe zolder beoordeling is uit. @De_Kraam
pi_197332328
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

@:ikweethetookniet
Triest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin zondag 10 januari 2021 @ 20:35:56 #246
35723 crew  GGMM
pi_197332472
quote:
Khalid Kasem, advocaat en vertrouwenspersoon van de familie Nouri, beweerde vorig jaar nog dat Nouri minstens zo talentvol was als zijn oude ploeggenoten Frenkie de Jong en Donny van de Beek, en dat dit mee moet worden gewogen in de schadevergoeding.
Waarom? :@

Even afgezien van het feit dat dit niet zo was.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 januari 2021 @ 20:41:14 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197332581
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom? :@

Even afgezien van het feit dat dit niet zo was.
Hij was wel net zo talentvol (zeker talentvoller dan Donny) maar dat had natuurlijk niet gezegd dat hij dezelfde ontwikkeling had doorgemaakt. Dus wat willen ze dan? Dat ze voor Nouri net zoveel geld krijgen als Ajax kreeg voor Frenkie?
Oh.
  zondag 10 januari 2021 @ 20:47:59 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197332723
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom? :@

Even afgezien van het feit dat dit niet zo was.
Ik twijfel een beetje tussen de familie wil de voetballer Nouri zo veel mogelijk eren of de familie wil verschrikkelijk veel geld verdienen over de rug van een comateuze patiënt.

Oh nee, eigenlijk twijfel ik helemaal niet tussen die twee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 10 januari 2021 @ 20:50:39 #249
35723 crew  GGMM
pi_197332758
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij was wel net zo talentvol (zeker talentvoller dan Donny) maar dat had natuurlijk niet gezegd dat hij dezelfde ontwikkeling had doorgemaakt. Dus wat willen ze dan? Dat ze voor Nouri net zoveel geld krijgen als Ajax kreeg voor Frenkie?
Daar had Bosz in ieder geval zijn twijfels bij, maar goed dat is een andere discussie.

En zij willen geld dat Ajax voor Frenkie de Jong kreeg? Dat geld was dan toch naar Ajax gegaan.

Ze zullen dan wellicht een bedrag willen vergelijkbaar aan het salaris van een speler van Barcelona ofzo. Maar ook dat vind ik wat apart allemaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197332771
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom? :@

Even afgezien van het feit dat dit niet zo was.
Is juridisch gezien wel gebruikelijker, een geneeskundestudent die vlak voor het afstuderen wordt aangereden en levenslang in een rolstoel moet zitten zal ten aanzien van het toekomstig verlies aan arbeidsvermogen meer kunnen krijgen dan een leeftijdsgenoot met slechts een vmbo-diploma op zak en full time actief is in de fabriek die hetzelfde is overkomen. Dit heeft uiteindelijk invloed op de omvang van de schadevergoeding.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 20:53:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')