Ga je volgende week nog gewoon werken voor je coronageld?quote:
Oh, dan ben ik voorlopig ook veilig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk bij maat bier drinken en snuiven denk ik
dat schijnt te helpen tegen corona
ook snuiven ja maatje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik voorlopig ook veilig.
ja natuurlijk ben op moment op kantoor net zo veilig als thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je volgende week nog gewoon werken voor je coronageld?
Dat zit er wel in ja, nog even een avondje naar de tyfus. Zal er voorlopig wel niet meer inzitten.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, nog even een avondje naar de tyfus. Zal er voorlopig wel niet meer inzitten.
Snuiven en dan niet uit kunnen gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk bij maat bier drinken en snuiven denk ik
dat schijnt te helpen tegen corona
hoezo niet kunnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snuiven en dan niet uit kunnen gaan?
Saai.
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.quote:
Sowieso moet je fr12 gewoon puur ter vermaak lezenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.
Femke dikke meloenen van kooten steunt ook baudetgoattwitter:FemkeMerel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:50:08Ik steun dit! https://t.co/mqH4kz3qMb reageer retweet
Normaliter zou ik zeggen dat het wel beetje einde oefening is. Moet voor persoon die hele tijd op bed ligt en het waarschijnlijk ook niet beseft ook niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is natuurlijk intens debiel wat deze gast zegt maar vind altijd de discussie wel interessant of je mensen kunstmatig in leven moet houden die geen kwaliteit van leven meer hebben.
POST = WEG ??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Ajacied Nouri heeft ernstige hersenschade #2
Post gezet.
IK MOET DIT WETEN. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Is toch zonde van het spul man, iig als je het over uppers hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:49 schreef JanCees het volgende:
wat is er mis met snuiven en niet uitgaan
hou je bek johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch zonde van het spul man, iig als je het over uppers hebt.
Ik blijf vanavond ook aan het pils, zou oorspronkelijk naar RTM gaan maar helaasch.
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongen van 16 op de IC
Just a flu! @:onlogisch
Gegoogled, dat zijn zeker dikke meloenen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef JanCees het volgende:
Femke dikke meloenen van kooten steunt ook baudetgoattwitter:FemkeMerel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:50:08Ik steun dit! https://t.co/mqH4kz3qMb reageer retweet
twitter:Donerd twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:53:34@FemkeMerel Dankuwel voor uw steun hiervoor! reageer retweet
Sowieso onderliggend lijden dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillen
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pilsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.
Ik klein gezelschap vind ik pils of speciaalbier eigenlijk gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |