hou je bek johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor enkele mentions @:lenny_leonard
Behoorlijk wat idioten hier aanwezig. Sjonge jonge jonge jonge.
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch zonde van het spul man, iig als je het over uppers hebt.
Ik blijf vanavond ook aan het pils, zou oorspronkelijk naar RTM gaan maar helaasch.
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongen van 16 op de IC
Just a flu! @:onlogisch
Gegoogled, dat zijn zeker dikke meloenen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef JanCees het volgende:
Femke dikke meloenen van kooten steunt ook baudetgoattwitter:FemkeMerel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:50:08Ik steun dit! https://t.co/mqH4kz3qMb reageer retweet
twitter:Donerd twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:53:34@FemkeMerel Dankuwel voor uw steun hiervoor! reageer retweet
Sowieso onderliggend lijden dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is wel een buitenlander. Heet geen Jan of Piet.
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het zelf in klein gezelschap eigenlijk ook wel relaxter. Voornamelijk omdat ik er relatief rustig van word, maar dat heb ik ook met pillen
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pilsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in Peru gedaan maar daar hielp het gewoon enorm om feestjes veel langer vol te kunnen houden (zeker omdat het daar vroeger is). Word er persoonlijk ook rustiger van, ook met pillen hetzelfde.
Ik klein gezelschap vind ik pils of speciaalbier eigenlijk gezelliger.
Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pils
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.
Hahaha de typische ‘het is de lichtste psychedelica dus ik kan lekker veel nemen’-onderschattingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |