Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat langer volhouden sowieso ja. Bij mij is alle drugs eigenlijk incl pils
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van alcohol val ik gewoon in slaap lol. Heb er helemaal niks aan. Heb wel een uitkomst gevonden in 2cb, houdt mij wakker en maakt mij iets losser (zonder kater), maar dat spul is niet zo sterk uppend. En als je iets teveel neemt beland je ineens in een psychedelische trip, daar heb je soms ook geen zin in als je gewoon wil dansen.
Hahaha de typische ‘het is de lichtste psychedelica dus ik kan lekker veel nemen’-onderschattingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
2cb is denk ik wel het tripmiddel waar ik het meest hard op ben gegaan (incl acid, keta en dat soort zooi). Dat was wel eens en nooit meer, al had ik toen wel echt veel te veel genomen
quote:
Coronaserverquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef Zipportal het volgende:
FOK is weer traag. Even een vuurwerkje afsteken.
Toen al over de nieuwe Kuip LOLquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6535522_290029ac
GENOT
Daar moet eerst het dak voor instorten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
en hij staat er nog niet
man man man
Ja, behoorlijk on-Rotterdams.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
en hij staat er nog niet
man man man
Ik zou maar oppassen als ik jou was in dat Belgenlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)de-vijftig~a058aad2/
@:Caland
Hier nemen ze het serieuzer dan in NLquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was in dat Belgenland
Ja, dat blijkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier nemen ze het serieuzer dan in NL
ik had er 3 over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom specifiek 3?
In naam van de vader, de zoon en de heilige geest?
Vuile klootzakquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:caland en ik zijn in het COR topic
Denken in oplossingen, niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier was het pleepapier in de supermarkt vanavond ook uitverkocht.
Ik heb als alternatief twintig doosjes diarreeremmers gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |