Ik had een andere TTquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat @:caland weer vrij komt?
Lol. ADgoden.quote:Nederland ontwaakte gisteren in het besef dat even niets meer hetzelfde is als de dag ervoor. Gewoon naar het werk, de sportclub of het theater is er niet meer bij. Dus gingen we maar boodschappen doen, met zijn allen. Er wordt massaal gehamsterd. Verslag uit Tilburg, coronahoofdstad tegen wil en dank.
Zou je niet 2 weken naar god zoeken??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Zijn uni’s open in amsterdam nu? Wil studeren @:rensajacied
Ben 6 uur al begonnen met zoekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je niet 2 weken naar god zoeken??
Na 1 dag stop je al??
Ik ga de paus even mailen
doe gewoon thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Zijn uni’s open in amsterdam nu? Wil studeren @:rensajacied
Moet je paper schrijven dan? Kan mij niet voorstellen dat dat verplicht is advocaat niveau 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef KingRoland het volgende:
Neem nu pauze moet huiswerk maken later vanavond door
Fietste gister langs Universiteit Utrecht, zat nog aardig vol voor iets wat sinds donderdag dicht zou gaanquote:
Bij ons nul WC-papier in de schappen bij de supermarkten. De serieus forse stapel WC-papier die buiten bij de Kruidvat stond, is ook in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Net naar de winkel geweest.
Hier ook de schappen leeg en de pakken wcpapier stapel was gehalveerd.
Achterlijk volk
Hoe vul jij het weekend nu in?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij ons nul WC-papier in de schappen bij de supermarkten. De serieus forse stapel WC-papier die buiten bij de Kruidvat stond, is ook in geen velden of wegen meer te bekennen.
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Net naar de winkel geweest.
Hier ook de schappen leeg en de pakken wcpapier stapel was gehalveerd.
Achterlijk volk
Heb op feesboek gestaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik gemist. Waarom is wc papier nu zo belangrijk?
@onlogischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.
Oom?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is daar mee begonnen en zodra mensen zien dat de voorraad minder is dan normaal kopen ze voor de zekerheid oom maar 120 rollen.
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.quote:
oomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duolingoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.
Volgens mij wel logisch. Heel soms kom ik een vreemde zin tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duolingo
Nog schildpadden die pinguïns hebben gegeten? Of zijn de zinnen tegenwoordig logischer?
duolingogenotquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie, bier, muziek, duolingo, andere dingen. Voor 2,5 week en een beetje bijblijven qua studie.
Ik doe net of ik niks gezien heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij volgt hem duidelijk niet op Twitter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag nog niks van @:onlogisch gehoord, zou die ziek in bed liggen?
Dat is lief van je maatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe net of ik niks gezien heb.
Mooi. Ik heb het al lang niet meer gebruikt. Kan goed een jaar of 5 geleden zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch. Heel soms kom ik een vreemde zin tegen.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb het al lang niet meer gebruikt. Kan goed een jaar of 5 geleden zijn.
Spaans neem ik aan?
Ik word overigens extreem moe van berichten dat [insertbond/competitie] denkt te weten wanneer of hoe ze de competitie uit gaan spelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)woordelijkheid-pakt/
Waarschijnlijk teksten van de strekking ‘Iedereen is doorgeslagen om een griepje’quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij volgt hem duidelijk niet op Twitter.
Kan ik echt aanraden trouwens, zijn supermarktavonturen zijn heel boeiend
Zo zijn wij he makker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je maat
De volgende keer dat jij een foutje maakt zal ik dit niet vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |