quote:
quote:
Heb je het al zonder full face geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
Best mooi spul. Ik doe er denk ik de rest van m'n leven mee. Als het goed blijft tenminste
nee...ik vergeet het steedsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je het al zonder full face geprobeerd?
hell yeah! oh morgen ga ik lopen, de N70 weer eens. Dan kan ik het wel opdoen. Iedereen tegemoet glowenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Lekker klussen aan je kas met een glowww
Had je het lied van Nederland voor het ESF al gehoord? Jeangu? Hoe vind je het?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die verdwijnt voorlopig in de ijskast.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
hell yeah! oh morgen ga ik lopen, de N70 weer eens. Dan kan ik het wel opdoen. Iedereen tegemoet glowen
Ja, wel gehoord. Mjamjamja. Kweetutniethoor. En dat hele festival zal wel afgelast worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je het lied van Nederland voor het ESF al gehoord? Jeangu? Hoe vind je het?
Denk t ook wel. Of zonder publiek? geen idee. Ik had hem live gehoord, dat was een stuk beter dan de studioversie. Maar. Ja. weet t ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, wel gehoord. Mjamjamja. Kweetutniethoor. En dat hele festival zal wel afgelast worden.
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk t ook wel. Of zonder publiek? geen idee. Ik had hem live gehoord, dat was een stuk beter dan de studioversie. Maar. Ja. weet t ook niet.
Maar eens in ESF buurten danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijn![]()
Heb 't nummer nog niet live gehoord, maar ik snap niet dat men er zo lyrisch over is.
hmmm...reacties zijn half half. De ene helft vind het geweldig, de andere vind het helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijn![]()
Heb 't nummer nog niet live gehoord, maar ik snap niet dat men er zo lyrisch over is.
Die bouwen ook al huizen voor teachers ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Een noodhospitaal?
Open gewoon Texel voor die mensen joh
Nog een kwartiertje...dan ben ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het een avondje niet over corona hebben?
Is beter voor de gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Dat zei oma ook vanmorgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
Iedereen kan glowenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
#doesliefquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.
ik ga voor .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is al overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. En vandaar dat geschreeuw, zet dan wat anders op joh.
ja juist ... en als ze falen ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, nooit gekeken dat voice kids, je reinste kinderarbeid.
Rupaulquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oude of jonge versie?
Ik ben aan het netflixen. Can i get an AMEN
gezien vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Leeft @:recce nog? Of heeft hij de gordijnen dicht gedaan en het internet uitgezet?
Oh die pakken? die zijn wel lekker jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben net bij de albert geweest, was rustig joh.Sommige schapen waren wel leeg ja, maar de meeste dingen gewoon nog aanwezig, wat ik nodig had was er nog, behalve de aardappels, dus maar schijfjes met spek en ui gekocht.
van alles gemist wel ///quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zijn ze zielig.Nee, ik wil het niet kijken.
Ja, vacuum verpakte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die pakken? die zijn wel lekker ja
Jip en hier in de ah was ook nog genoeg vegetarisch zooi aanwezig.quote:
Ja, die zag ik net in een ander topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit was zo mooi ook
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Wij hebben altijd zo'n groot pak staan in de schuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Het grappigste was de mensen op het journaal die zeiden ik hamster niet hoor, wat een onzin![]()
En dan 48 rollen WC papier in de kar hadden liggen
Ahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik luister niet .. ik ga op het gehoor af
jij bent nogal luid ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
jij bent nogal luid ...Ohw, ja, dat klopt wel een beetje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, ja, dat klopt wel een beetje ja.![]()
Je geilt op mark?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed hamsteren is asociaal en ik ga zekers dit weekend ook maar niet naar de supermarkt.
Vermijd veel menselijk contact en dan massaal naar de supermarkt gaan![]()
Mensheid gaat ten onder aan zijn eigen domheid.
Na 9 uur vanavond was het rustig hier hoor. Was echt bijna niemand, mijn zoon zei dat dat vaak zo is. Maar kweet niet of ze bij jou zo lang open zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed hamsteren is asociaal en ik ga zekers dit weekend ook maar niet naar de supermarkt.
Ook niet helemaal, maar Rutte is op dit moment ook maar een marionet.quote:
9 uur geloof ik. Ik ging wel eens op zaterdagavond als ik geen brood nodig had. Kon ik in alle rust boodschappen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na 9 uur vanavond was het rustig hier hoor. Was echt bijna niemand, mijn zoon zei dat dat vaak zo is. Maar kweet niet of ze bij jou zo lang open zijn.
En dat laatste zou best wel eens kunnen.
Ja brood is vaak smiddags al op. Dan zou je ook nog heel vroeg kunnen, als ze net open zijn, heb ik ook een tijdje gedaan en toen was het ook vaak rustig. Met dat gedoe nu weet ik niet of vroeg handig is. En anders laten bezorgen. Als dat alweer mogelijk is want er waren nogal wat problemen vandaag online geloof ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
9 uur geloof ik. Ik ging wel eens op zaterdagavond als ik geen brood nodig had. Kon ik in alle rust boodschappen doen.
Raar manneke, snel weer uitgezet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
Steve Lookner ging net even uit zijn plaat.
https://www.twitch.tv/agendafreetv
En hij is nog steeds boos
Tony chocola was er nog genoeg, ik ben er snel voorbij gelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze nemen ook altijd de goorste dingenneem dan wat lekkers als hamsteraar
Ben je nog ziek?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel Lonka ingeslagen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze nemen ook altijd de goorste dingenneem dan wat lekkers als hamsteraar
2 weken nog gok ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar![]()
ja maar voor als de crisis te lang duurt
Oh..... dan is alles weer normaal....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... dan is alles weer normaal....
Nee dan moet de Lonka aangevuld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I may be wrong, but it's highly unlikely.
Vanavond op bezoek geweest bij m'n vader en weinig nieuws gevolgd. Volgens mij ben ik een beetje overspannen van dat coronagedoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Leeft @:recce nog? Of heeft hij de gordijnen dicht gedaan en het internet uitgezet?
Over dat ze in de VS niet testen? Of dat ze te weinig maatregelen nemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
Steve Lookner ging net even uit zijn plaat.
https://www.twitch.tv/agendafreetv
En hij is nog steeds boos
Daar ben ik ook bang voor ja, ik ontwijk het nieuws op het momentquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanavond op bezoek geweest bij m'n vader en weinig nieuws gevolgd. Volgens mij ben ik een beetje overspannen van dat coronagedoe.
In Engeland denken ze dat de piek pas over 14 weken is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja, ik ontwijk het nieuws op het moment
Nou dan kan ik nog wel een handje Lonka nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
In Engeland denken ze dat de piek pas over 14 weken is.En de man van het RIVM denkt dat de helft van de Nederlands besmet gaat worden.
Ja, wel een goed plan eigenlijk. Ik heb niets in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan kan ik nog wel een handje Lonka nemen
Nee tegen de chat, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar ze twijfelden aan zijn integriteit. Oftewel ze vonden hem niet zo agenda free. En daar werd ie boos over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Over dat ze in de VS niet testen? Of dat ze te weinig maatregelen nemen?
Oh, omdat-ie nu meer kritiek op Trump begint te hebben? Dat heb ik ook wel eens meegekregen, zo'n tirade. Dan zegt-ie dat-ie wel agenda free is, maar niet opinion free.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tegen de chat, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar ze twijfelden aan zijn integriteit. Oftewel ze vonden hem niet zo agenda free. En daar werd ie boos over.
Ja, als Trump weer iets achterlijks zegt of doet mag je daar inderdaad een mening over hebben wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, omdat-ie nu meer kritiek op Trump begint te hebben? Dat heb ik ook wel eens meegekregen, zo'n tirade. Dan zegt-ie dat-ie wel agenda free is, maar niet opinion free.
Hij doet altijd heel erg z'n best niets politieks te zeggen, dus die mensen zijn inderdaad drammers. Trump is gewoon achterlijk bezig met z'n "I don't take responsibility at all."quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, als Trump weer iets achterlijks zegt of doet mag je daar inderdaad een mening over hebben wat mij betreft.
Hij vergeleek die chatters met voetbal gekkies die, wat er ook gebeurt, achter hun cluppie blijven staan.
Ja, ik vond die vergelijking met voetbal supporters wel tekenend over hoe dat hele stemgedoe daar werkt. Het gaat mensen niet om de inhoud, ze hangen iets aan en daar hangt dan weer een heel sociaal gedoe omheen. Zo van, we horen bij elkaar en we laten elkaar niet in de steek en... maar dat voert misschien wel wat ver, hoop ik, we gaan iedereen die het niet met ons eens is verslaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel erg z'n best niets politieks te zeggen, dus die mensen zijn inderdaad drammers. Trump is gewoon achterlijk bezig met z'n "I don't take responsibility at all."
Yepquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
Ik ben de rant aan het terugkijken. Wel vermakelijk en hij heeft ook helemaal gelijk. Politiek op basis van voetbalsupportersmentaliteit en niet op basis van ideeën is gewoon stom.
Geef ze brood en spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
Ik ben de rant aan het terugkijken. Wel vermakelijk en hij heeft ook helemaal gelijk. Politiek op basis van voetbalsupportersmentaliteit en niet op basis van ideeën is gewoon stom.
Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.quote:
Somige mensen dulden geen andere mening dan gaan ze jankenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.
Ja, precies hetzelfde achterlijke gedoe tussen Feyenoord en Ajax. Als je ziet ook hoe er in de VS campagne wordt gevoerd is het juist ook gericht om die onderbuikidioten te werven. Populair gedoe. En heel veel geld hebben werkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde achterlijke gedoe tussen Feyenoord en Ajax. Als je ziet ook hoe er in de VS campagne wordt gevoerd is het juist ook gericht om die onderbuikidioten te werven. Populair gedoe. En heel veel geld hebben werkt.
Sick.
Wat heb jij zo tegen Thrumpquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.
Ik moest ook even nadenken, het werd al snel teveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik die vraag zou moeten beantwoorden meer inmiddels
In mijn optiek van wat ik lees en zie gebeuren doet hij het best goedquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef TillyB het volgende:
Wat heeft Trump tegen de mensheid kan je beter vragen
Ben je verliebt op MA?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef mario390 het volgende:
ik moet de hele dag niet dts spelen om dat mijn 15 punten vorsprung madamapril niet inhalt
Dan heb je wel de belangrijkste informatie alquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef mario390 het volgende:
dat weet ik niet zij verteld me niks nur dat ze 2 keer per dag poept en 28 is
hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan heb je wel de belangrijkste informatie al
Hij is al met 2 personen in aanraking geweest die positief getest zijn en hij is al 74quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.
Nou die van mij wel ja kolere zegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef mootie het volgende:
Wel weer jammer dat die oudjes zo eigenwijs zijn.
Dat hele coronateam heeft straks corona. Ze hebben handen geschud en de microfoon na elkaar aangeraakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is al met 2 personen in aanraking geweest die positief getest zijn en hij is al 74
Ja, mijn moeder is gisteren naar de bioscoop geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef mootie het volgende:
Wel weer jammer dat die oudjes zo eigenwijs zijn.
En misschien good old fashioned American hugs uitgedeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hele coronateam heeft straks corona. Ze hebben handen geschud en de microfoon na elkaar aangeraakt.
Dat nog net niet. Filmpje in de tweet:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En misschien good old fashioned American hugs uitgedeeld.
twitter:TheDailyShow twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:26Doctors: Avoid shaking hands and touching common spaces
Trump Coronavirus Response Team: https://t.co/OBCmp1orje reageer retweet
It is Europe's faultquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hele coronateam heeft straks corona. Ze hebben handen geschud en de microfoon na elkaar aangeraakt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Filmpje in de tweet:twitter:TheDailyShow twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:26Doctors: Avoid shaking hands and touching common spaces
Trump Coronavirus Response Team: https://t.co/OBCmp1orje reageer retweet
Deze is ook wel erg:quote:
Onder zijn bewind is het team tegen pandemieën in 2018 wegbezuinigd.twitter:ParkerMolloy twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:30:48This is the most cowardly response to a question I’ve heard in my entire life https://t.co/y75Eyd4csY reageer retweet
De zorg in NL is ook afgebroken en wegbezuinigd en nu gaan ze huilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze is ook wel erg:Onder zijn bewind is het team tegen pandemieën in 2018 wegbezuinigd.twitter:ParkerMolloy twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:30:48This is the most cowardly response to a question I’ve heard in my entire life https://t.co/y75Eyd4csY reageer retweet
Dat is wat 'dispend' betekent? Of hoe je dat ook schrijft. Nasty question and he didn't do itquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze is ook wel erg:Onder zijn bewind is het team tegen pandemieën in 2018 wegbezuinigd.twitter:ParkerMolloy twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:30:48This is the most cowardly response to a question I’ve heard in my entire life https://t.co/y75Eyd4csY reageer retweet
Disband, ontmantelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is wat 'dispend' betekent? Of hoe je dat ook schrijft. Nasty question and he didn't do it
De hele wereld is dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat NL voorbereid is voor een Pandemie
Babyluiers?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef Petzi het volgende:
HallonIemnand nog wat inlegkruisjes over voor een loops hondje? Alles op bij de Dirk
Die zijn overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef Petzi het volgende:
HallonIemnand nog wat inlegkruisjes over voor een loops hondje? Alles op bij de Dirk
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zijn overal uitverkocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:17 schreef mario390 het volgende:
weet je waarom zo vele wcpapier kopen?
Heb niet gekeken, maar die waren vast ook op. En bijna geen mens in de winkel. Na deze hele idioterie zie je ook bijna geen mens meer in de winkelwant het huis is volgeladen met boodschappen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:28 schreef tonja het volgende:
Ik was niet verbaasd, maar wel toch een soort van geschokt toen ik vandaag het hamsterresultaat in mijn supermarkt aanschouwde.
"Het coronavirus, we kunnen het wel erger maken maar niet makkelijker" Stelletje dombo's..
Maar goed, ik hoop dat over een paar dagen de ergste paniek weer over is en ik weer wc-papier kan kopen. Ik heb nog genoeg voor iets van anderhalf à twee weken. Er is iig nog wel genoeg voer te krijgen alleen moet ik misschien wat minder kieskeurig zijn. Dat lukt wel.
fucking idiots...
Ik heb nog 3 rollen. Zou ik het redden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:28 schreef tonja het volgende:
Ik was niet verbaasd, maar wel toch een soort van geschokt toen ik vandaag het hamsterresultaat in mijn supermarkt aanschouwde.
"Het coronavirus, we kunnen het wel erger maken maar niet makkelijker" Stelletje dombo's..
Maar goed, ik hoop dat over een paar dagen de ergste paniek weer over is en ik weer wc-papier kan kopen. Ik heb nog genoeg voor iets van anderhalf à twee weken. Er is iig nog wel genoeg voer te krijgen alleen moet ik misschien wat minder kieskeurig zijn. Dat lukt wel.
fucking idiots...
Mag niet meer op vrijwilligerswerk komen, en mijn wekelijkse bezorging van krokante frites met cheese-baconburger en mini-loempiaatjes van thuisbezorgd wordt in het vervolg voor de deur gezet. Het is om te huilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw bij de chips heb ik niet gekeken, maar ook daar dus? fucking hell
Eeuh, dat zijn toch juist wel goede maatregelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag niet meer op vrijwilligerswerk komen, en mijn wekelijkse bezorging van krokante frites met cheese-baconburger en mini-loempiaatjes van thuisbezorgd wordt in het vervolg voor de deur gezet. Het is om te huilen
Hahaha ja, ik kreeg ook zo'n mailtje van thuisbezorgd. Ik kan daar wel prima mee leven dat ze het voor de deur zetten. En dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag niet meer op vrijwilligerswerk komen, en mijn wekelijkse bezorging van krokante frites met cheese-baconburger en mini-loempiaatjes van thuisbezorgd wordt in het vervolg voor de deur gezet. Het is om te huilen
Daarom is het nog wel om te huilen. Vind het allemaal weer tamelijk overdreven. Las al dat men er vanuit gaat dat 50% van de inwoners van Nederland besmet zal worden. Nou als je daar vanuit gaat, hoef je ook niet zo raar te gaan doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuh, dat zijn toch juist wel goede maatregelen?
Informeer jezelf voordat je uitspraken doet. Als iedereen het tegelijkertijd krijgt, gaan er heel veel mensen onnodig dood omdat er geen plek in de ziekenhuizen is. Er moet nu alles op alles worden gezet om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel om te huilen. Vind het allemaal weer tamelijk overdreven. Las al dat men er vanuit gaat dat 50% van de inwoners van Nederland besmet zal worden. Nou als je daar vanuit gaat, hoef je ook niet zo raar te gaan doen.
Ik ben geinformeerd hoor. Al zou je niet willen, je ontkomt er niet aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Informeer jezelf voordat je uitspraken doet. Als iedereen het tegelijkertijd krijgt, gaan er heel veel mensen onnodig dood omdat er geen plek in de ziekenhuizen is. Er moet nu alles op alles worden gezet om dat te voorkomen.
Vertragenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben geinformeerd hoor. Al zou je niet willen, je ontkomt er niet aan.
Hamsteren is paniekgedrag. De maatregelen treffen om besmetting te voorkomen is gezond verstand.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hamsteren is hysterie, maatregelen om verspreiding te remmen zijn dat niet.
Maar je hebt misschien je huis evengoed volgebouwd met toiletpapier, of toch niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hamsteren is hysterie, maatregelen om verspreiding te remmen zijn dat niet.
Nee, heb geen extra toiletpapier gekocht. Ik heb twee weken geleden wel wat extra eten ingeslagen voor een paar dagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je hebt misschien je huis evengoed volgebouwd met toiletpapier, of toch niet?
Ik had nog 8 rollen staan van de laatste aanbieding, dat lijkt me wel genoeg voorlopig voor 2 personen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je hebt misschien je huis evengoed volgebouwd met toiletpapier, of toch niet?
Wil je er 4 met DHL afhaalpunt verzenden. Zit zelf wat krap in wc-papier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik had nog 8 rollen staan van de laatste aanbieding, dat lijkt me wel genoeg voorlopig voor 2 personen.
Ja, klopt. Daardoor wisten ze ook dat het niet één uitbraak is in Brabant die nog in te dammen was geweest, maar een boel tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Serieus, er zitten wat verschillen in zodat ze kunnen zien waar het vandaan komt schijnt.
Yepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Het is wel duidelijk waarom het allemaal toch mis gaat.
Veel mensen met het virus zijn inmiddels ook weer gewoon beter geworden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Serieus, er zitten wat verschillen in zodat ze kunnen zien waar het vandaan komt schijnt.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Het is wel duidelijk waarom het allemaal toch mis gaat.
En een heleboel liggen aan de beademing op de IC.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Veel mensen met het virus zijn inmiddels ook weer gewoon beter geworden.
Zal ik m op repeat zetten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
En een heleboel liggen aan de beademing op de IC.
Wat is je punt.
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Veel mensen met het Corona-virus zijn ook weer beter geworden. Een griep waarvan ze zijn genezen. Veel mensen zijn genezen van griepen die bekend zijn en waar mediacatie voor is, en veel mensen met een zwakkere weerstand zijn overleden aan diezelfde griep.
Juist ....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Veel mensen met het Corona-virus zijn ook weer beter geworden. Een griep waarvan ze zijn genezen. Veel mensen zijn genezen van griepen die bekend zijn en waar mediacatie voor is, en veel mensen met een zwakkere weerstand zijn overleden aan diezelfde griep.
Wat wil je horen? Het is een feit. Wil je dat ik er iets bij verzin? Een leuk gedichtje of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon uitleggen wat je er mee bedoelt.
Een boel mensen zijn weer beter nu. Ja, ok, dus?
Ah nee, nu snap ik het. Corona is een griepje. Duidelijk. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Dat zeg ik niet. Jij leest om kritiek te kunnen leveren. Het is een virus waar geen medicatie voor is. Ik schrijf dat het voornamelijk de zwakkeren van gesteldheid zijn die de klos zijn. En dat dat ook vaak is bij virussen waar wel medicatie voor is. In mijn omgeving heb ik het vaak meegemaakt dat lichamelijk en verstandelijk gehandicapten en ouderen vaak overlijden aan een 'griepje' zoals jij dat zelf noemt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah nee, nu snap ik het. Corona is een griepje. Duidelijk. Veel plezier ermee.
Ik lig al ingevroren mijn AI typt ditquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen z'n griepprik gehaald.
Heb je wel genoeg toiletpapier?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lig al ingevroren mijn AI typt dit
Ik haat prikken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen z'n griepprik gehaald.
Morge, de koffie pruttelt hier ook al.quote:
Ah goed volkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, de koffie pruttelt hier ook al.
En een eitje in de pan.quote:
Ik heb er een gekookt, eieren hadden ze nog inde superquote:
Hier ook, lekker een gekookt eitje om de dag mee te beginnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er een gekookt, eieren hadden ze nog inde super
Ik zit er aan te denken om maar even een vers broodje te halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om maar even een vers broodje te halen.
Hier valt het gelukkig wel mee met de drukte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.
je zou toch denken dat men na gisteren wel klaar is met inslaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.
Eigenlijk wel. Maar ik denk dat het vandaag nog erger wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
je zou toch denken dat men na gisteren wel klaar is met inslaan
Succes stampertje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen! Het is droog, het zonnetje schijnt![]()
Ik ga op weg naar Berg en Dal om de N70 weer te lopen. Eens kijken hoe het ervoor staat met m'n body![]()
fijne dag iedereen
Wandel ze!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen! Het is droog, het zonnetje schijnt![]()
Ik ga op weg naar Berg en Dal om de N70 weer te lopen. Eens kijken hoe het ervoor staat met m'n body![]()
fijne dag iedereen
Normaliter komt Mario met zulk nieuwsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:20 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn zwager moest gisteren halsoverkop vertrekken uit Oostenrijk. De regio waar hij zat ging in lockdown. Ook de grenzen zijn deels gesloten.
Zoiets komt bij ons niet eens meer in het nieuws.
Goedemorgen allen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter komt Mario met zulk nieuws
Goedemorgen schoonheid.quote:
Misschien kan Mario er meer over vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter komt Mario met zulk nieuws
Ja dat zou kunnen wanneer ie wakker wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien kan Mario er meer over vertellen.
En geen ban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen wanneer ie wakker wordt
Hij leert het al.quote:
Massahysterie en iets met een verkoudheidje ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef espri het volgende:
Gisteren even in Waddinxveen boodschappen gedaan, normaal kan je een bom gooien en raak je nog niemand, nu was het druk en gewoon lege schappen.... Hoe dan?
Echt ongelooflijk, ik heb altijd wel voorraad maar was 3 weken geleden ofzo al een beetje begonnen met wat extra mee nemen, nu ben ik er wel blij mee want wat een chaos zeg...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Massahysterie en iets met een verkoudheidje ofzo.
Het is echt bizar aan het worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk, ik heb altijd wel voorraad maar was 3 weken geleden ofzo al een beetje begonnen met wat extra mee nemen, nu ben ik er wel blij mee want wat een chaos zeg...
Zou vandaag naar zoon, schoondochter en kleinzoon gaan maar kleine is snotterig, de juf was ziek naar huis gestuurd en ook de overblijfjuf, we blijven maar thuis..
Ja het ontwricht op het moment een beetje boel, meneer espri is al bijna een week thuis en mag ook niet meer reizen. Over een maand of 9 krijgen we misschien weer eens een baby-boom denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is echt bizar aan het worden.
Kreeg gisteren een mail van onze directie. Alle opleidingen gecanceld, behalve die waar bevoegdheden aan hangen. Tot 31 maart thuis werken.
Goed tegen de vergrijzing.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ja het ontwricht op het moment een beetje boel, meneer espri is al bijna een week thuis en mag ook niet meer reizen. Over een maand of 9 krijgen we misschien weer eens een baby-boom denk ik.
Nee is ook zo, lekker makkelijk gezegd maar kan niet met alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed tegen de vergrijzing.
Ik kan alleen nu even niet zo veel. Om simulatorscenario’s te maken heb je, jawel, een simulator nodig. En die heb ik niet thuis staan.
Ik kan gelukkig wel wat, heb nu alle tijd om een leerstofboek te schrijven. En misschien ga ik die opdrachten nu wel klaar krijgen. Maar even zien hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Nee is ook zo, lekker makkelijk gezegd maar kan niet met alles.
Ah die simulator is hier 2 maanden geleden de deur uit gegaan,![]()
Maar kan je nu helemaal niets dan?
Gaat de verveling snel toeslaan?
Gelukkig dan maar, succes er mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat, heb nu alle tijd om een leerstofboek te schrijven. En misschien ga ik die opdrachten nu wel klaar krijgen. Maar even zien hoe het allemaal gaat lopen.
Echt, de wereld wordt/is gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dochterlief gaat nu Hoogvliet 3 proberen om gewoon de wekelijkse boodschappen te doen....
1 en 2 waren al leeg...
Echt bizar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dochterlief gaat nu Hoogvliet 3 proberen om gewoon de wekelijkse boodschappen te doen....
1 en 2 waren al leeg...
Ik zal zo eens kijken wat ze in de winkel hebben achtergelaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |