Die bouwen ook al huizen voor teachers ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Een noodhospitaal?
Open gewoon Texel voor die mensen joh
Nog een kwartiertje...dan ben ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het een avondje niet over corona hebben?
Is beter voor de gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Dat zei oma ook vanmorgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
Iedereen kan glowenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
#doesliefquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.
ik ga voor .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |