quote:
quote:
Heb je het al zonder full face geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
Best mooi spul. Ik doe er denk ik de rest van m'n leven mee. Als het goed blijft tenminste
nee...ik vergeet het steedsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je het al zonder full face geprobeerd?
hell yeah! oh morgen ga ik lopen, de N70 weer eens. Dan kan ik het wel opdoen. Iedereen tegemoet glowenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Lekker klussen aan je kas met een glowww
Had je het lied van Nederland voor het ESF al gehoord? Jeangu? Hoe vind je het?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die verdwijnt voorlopig in de ijskast.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
hell yeah! oh morgen ga ik lopen, de N70 weer eens. Dan kan ik het wel opdoen. Iedereen tegemoet glowen
Ja, wel gehoord. Mjamjamja. Kweetutniethoor. En dat hele festival zal wel afgelast worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je het lied van Nederland voor het ESF al gehoord? Jeangu? Hoe vind je het?
Denk t ook wel. Of zonder publiek? geen idee. Ik had hem live gehoord, dat was een stuk beter dan de studioversie. Maar. Ja. weet t ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, wel gehoord. Mjamjamja. Kweetutniethoor. En dat hele festival zal wel afgelast worden.
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk t ook wel. Of zonder publiek? geen idee. Ik had hem live gehoord, dat was een stuk beter dan de studioversie. Maar. Ja. weet t ook niet.
Maar eens in ESF buurten danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijn![]()
Heb 't nummer nog niet live gehoord, maar ik snap niet dat men er zo lyrisch over is.
hmmm...reacties zijn half half. De ene helft vind het geweldig, de andere vind het helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zonder publiek zou wel heel stom zijn. Dan nog zie ik niet al die artiesten overal vandaan hierheen vliegen. Maar wie weet, tegen die tijd kan alles anders zijn![]()
Heb 't nummer nog niet live gehoord, maar ik snap niet dat men er zo lyrisch over is.
Die bouwen ook al huizen voor teachers ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Een noodhospitaal?
Open gewoon Texel voor die mensen joh
Nog een kwartiertje...dan ben ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het een avondje niet over corona hebben?
Is beter voor de gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Dat zei oma ook vanmorgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Charmian het volgende:
@:deisyy jij wilde weten waarom
[ afbeelding ]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
Iedereen kan glowenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog geen halfjaar 40, is glowen iets waarvoor ik tenminste 45 voor moet zijn?
#doesliefquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit je nek lullen kun je al wel .. geen idee waar je het over hebt
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met uit je nek lullen kun je nog neimand aansteken.
ik ga voor .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |